Het menselijk brein is een raar iets, ik weet dat mijn zus heel ernstig ziek is en dat ze waarschijnlijk geen jaar meer leeft, maar de gedachte dat ik haar straks moet gaan missen laat ik onbewust het meest van tijd niet toe. Dat klinkt heel tegenstrijdig, maar ik kan gewoon niet bevatten dat ze er over een tijdje niet meer is.quote:Op maandag 13 september 2010 11:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nu tussen je oren Dees? Raak je er al wat op ingesteld dat ze er straks niet meer zal zijn of duwt "het brein" dat nog steeds aan de kant?
Dat niet kunnen bevatten kan ook maar zo doorgaan nadat ze er niet meer is. Soort van zelfbescherming denk ik. Ga, voor zover mogelijk, maar lekker genieten van die vakantiequote:Op maandag 13 september 2010 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het menselijk brein is een raar iets, ik weet dat mijn zus heel ernstig ziek is en dat ze waarschijnlijk geen jaar meer leeft, maar de gedachte dat ik haar straks moet gaan missen laat ik onbewust het meest van tijd niet toe. Dat klinkt heel tegenstrijdig, maar ik kan gewoon niet bevatten dat ze er over een tijdje niet meer is.
Mooie en toepasselijke vergelijkingquote:Op maandag 13 september 2010 11:50 schreef Leandra het volgende:
Dat is vreemd genoeg waarschijnlijk ook de enige manier om je nu bij de les te houden Deisyy... als je dat nu al wel zou kunnen bevatten dan zou je nu waarschijnlijk minder kunnen genieten van de tijd die je nog wel samen hebt.
Aan de andere kant weet je ook simpelweg niet hoe het is als ze er niet meer is, net zoals je vantevoren niet weet hoe het zal zijn als een ongeboren kind er straks wel is.
Waarom doe je dat dan?quote:Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Anders gooi je even een rol papier van 30 kilo op je teen![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Anders gooi je even een rol papier van 30 kilo op je teen![]()
Nu nog een baan!quote:
Ik heb mijn land gediend en ben in de strijd gewond geraakt!quote:
Moest je plots poepen?quote:Op maandag 13 september 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga maar even boodschappen doenMijn planning voor vandaag is anaal verkracht en in het bos achtergelaten dus vanaf nu is dinsdag de nieuwe maandag.
Grootheidswaanzin, is dat nu een erkend ziektebeeld?quote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn land gediend en ben in de strijd gewond geraakt!![]()
Dankzij mij kan jij hier genieten van je vrijheid zonder dat je verplicht Arabisch hoeft ter leren!
Daar moet ik even de DSM IV voor raadplegen.quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin, is dat nu een erkend ziektebeeld?
Tuurlijk, ik ben één van de meest megalomane personen die ik ken, sterker nog; ik ben waarschijnlijk de béste megalomaan die jij ooit tegen zal komenquote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk mensen met het sterrenbeeld Stier die daar last van hebben en die dan ook nog eens gewelddadig zijn. Zo waren Hitler, Lenin en Saddam Hussein ook Stier.quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, als ieder megalomaan typje nu al wegkomt met "ja, maar hij is ziek" dan kunnen we types als Saddam Hoessein, Hitler, Stalin en Napoleon nooit meer iets kwalijk nemen.quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, héél veel keuze had je dan ook nietquote:Op maandag 13 september 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:
LOL, heeft Teun ongezien vrijwel hetzelfde lijstje neergezet
mooi om te lezen ben er helemaal stil vanquote:Op maandag 13 september 2010 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie en toepasselijke vergelijking![]()
Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest, dus is het goed zo. We hebben het heel leuk met elkaar, vorige week waren mijn zussen bij mij en besloot ze er een workshop shawtljes vouwen van te maken, dus had ze haar tas vol shawls mee genomen om op haar te oefenen. We hebben de grootste lol gehad en heel veel foto's gemaakt.
Wie zou jij willen nomineren?quote:Op maandag 13 september 2010 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
En altijd komen mensen aan met 19e en 20e eeuwse prutsers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |