Wtf Heatwave en Engel? Wehequote:Op zondag 12 september 2010 15:33 schreef Copycat het volgende:
Heatwave krijgt het voor zijn kiezen nav zijn geklef met ene Engel op de meet gisteren. Altijd slim om dan zo'n topic zelf te sluiten.
Ooh lekker! Ook fijn om iets te hebben om naar uit te kijkenquote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Deisyy het volgende:
De kogel is door de kerk (sorry D_K), 17 oktober ga ik een weekje naar Zuid-Frankrijk
Ik had al zo´n vermoeden dat hij het niet was toen hij verder zo stil bleef.quote:Op zondag 12 september 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
Oeh... leuk leesvoer daar
Voor Liesje: http://www.google.nl/imag(...)og&sa=N&hl=nl&tab=wi
Ohquote:Op zondag 12 september 2010 11:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
En verder helemaal geen goedemorgen voor mij, want spierpijn, hoofdpijn, keelpijn en snipverkouden
Ik ben nogal Capote-fan. In Cold Blood is en blijft een prachtig staaltje new journalism.quote:
Weet ik niet, ik heb hem vanmiddag gezienquote:Op zondag 12 september 2010 17:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu moet ik dus terug gaan lezen wat er met onze arme Teun aan 't handje is.
Op je nachtkastje was toffer geweest.quote:Op zondag 12 september 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Hij kwam me even 20 euro in mijn hand duwen, wat ik eerst niet door had
Nuh-uh, ik kreeg nog een kratje Jupiler van hem voor het Sieneke-incidentquote:Op zondag 12 september 2010 18:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Op je nachtkastje was toffer geweest.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb hem vanmiddag gezien![]()
Volgens mij is Teun best gezellig
Ja, is dat raar?quote:Op zondag 12 september 2010 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je er geld voor vragen aan mij, als ik je ooit een keertje wil ontmoeten
quote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, is dat raar?Wil je soms beweren dat mijn gezelschap geen 20 euro waard is?
Nu moet ik dus echt terug gaan lezen.quote:Op zondag 12 september 2010 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Weet ik niet, ik heb hem vanmiddag gezien![]()
Volgens mij is Teun best gezellig
Kratje op je nachtkastje dan.quote:Op zondag 12 september 2010 18:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Nuh-uh, ik kreeg nog een kratje Jupiler van hem voor het Sieneke-incident
Er is niksquote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef remlof het volgende:
Zometeen om 20:20 op ned2 "Wilders - the movie"
Goed plan....je verdient hetquote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Deisyy het volgende:
De kogel is door de kerk (sorry D_K), 17 oktober ga ik een weekje naar Zuid-Frankrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |