quote:
PAtje, je bent je pomp vergeten.quote:Op zondag 12 september 2010 13:55 schreef Patje1987 het volgende:
IRL ook al bedankt maar alsnog: bedankt
Ja klopt daar kwam ik dus net achterquote:
Euhm, dat weet ik niet, ik heb hem nog wel in mijn hadnen gehad vanmorgen.quote:Op zondag 12 september 2010 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja klopt daar kwam ik dus net achter. Heeft huppel hem nu?
Geen 72 maagden?quote:Op zondag 12 september 2010 13:56 schreef Crutch het volgende:
Lieve lieve lieve oksel, bedankt voor die liters deodorant die je me hebt gekost.
Een voordeel is wel dat ik dagelijks honderden vrouwen achter me aan heb lopen.
Maagden zijn wel lekker nauw, maar verder heb je er niks aan.quote:Op zondag 12 september 2010 13:57 schreef Gamefan24 het volgende:
[..]
Geen 72 maagden?![]()
![]()
Bij deze dan maar: Oksel bedankt! We want more!
Nee. Dan staat ie nog bij okselquote:Op zondag 12 september 2010 13:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja klopt daar kwam ik dus net achter. Heeft huppel hem nu?
Jij doet je username eer aanquote:
Ach ik hoor het wel wie hem heeftquote:Op zondag 12 september 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dan staat ie nog bij oksel
De weg terug gevonden?quote:Op zondag 12 september 2010 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Dan staat ie nog bij oksel
In 1 keerquote:
Die trok om half 9 zn eerste biertje weer openquote:Op zondag 12 september 2010 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is Monopoly nog een beetje helder?
Toen ik hem op het station dropte wel.quote:Op zondag 12 september 2010 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is Monopoly nog een beetje helder?
Weet ikquote:Op zondag 12 september 2010 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die trok om half 9 zn eerste biertje weer open
En in de auto zat ie aan de 10e.quote:Op zondag 12 september 2010 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet ikToen ik wegging zat ie alweer aan nummer 8 ofzo
Teringquote:
Ja ik als een gek zoeken naar 3FM terwijl ik in de auto door de stromende regen rij. Kreeg ik erna een sms: kut ik ben niet teruggebeld. Stomme timurquote:Op zondag 12 september 2010 14:50 schreef Elmostyle het volgende:
Ik werd vanochtend nog gesms't door Monopoly dat die op 3FM kwamJammer dat ik 't niet heb gehoord, maar als die al zoveel bier op had was dat vast geen heel vloeiend gesprek
?
'k was d'r zelf niet bij bij de meet, maar tof van je Oksel dat je zoiets leuks wilt organiseren
Ja nee, hij belde naar de radio en er werd gezegd dat ze hem terug zouden bellen. Dat hebben ze dus niet gedaan...quote:Op zondag 12 september 2010 14:50 schreef Elmostyle het volgende:
Ik werd vanochtend nog gesms't door Monopoly dat die op 3FM kwamJammer dat ik 't niet heb gehoord, maar als die al zoveel bier op had was dat vast geen heel vloeiend gesprek
?
'k was d'r zelf niet bij bij de meet, maar tof van je Oksel dat je zoiets leuks wilt organiseren
Trofee vlag.quote:Op zondag 12 september 2010 15:21 schreef baggerbart het volgende:
Hoe is het afgelopen met de Trofee Vlag?
quote:Op zondag 12 september 2010 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, jawel![]()
Had wel wat teveel op, maar wie niet
die hangt er nogquote:Op zondag 12 september 2010 15:21 schreef baggerbart het volgende:
Hoe is het afgelopen met de Trofee Vlag?
Die gaat mee naar een volgende meetquote:Op zondag 12 september 2010 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die hangt er nog
Het was echt supertof
En dan ben ik er ook. Tenzij ik dood ben.quote:Op zondag 12 september 2010 15:37 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Die gaat mee naar een volgende meet
Ik vraag me af wat hij er mee gaat doen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die hangt er nog
Het was echt supertof
In z'n kont stoppen en in KPD posten.quote:Op zondag 12 september 2010 15:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hij er mee gaat doen.
Wij nietquote:Op zondag 12 september 2010 16:02 schreef remlof het volgende:
Tof Oksel dat je er een geslaagde meet van hebt gemaakt
Baal nog steeds dat ik er niet bij kon zijn.
Ik zou ook raar naar hem kijken als ik een schaap wasquote:Op zondag 12 september 2010 16:12 schreef Symphonic het volgende:
Het was echt fokking gaaf en veel te gezellig.
Ik vraag me nog steeds af waarom die schapen zo raar naar Monopoly keken.
Daar moet haast wel wat achter zitten
Ik geloof dat Oksel een paar laarzen mist.quote:Op zondag 12 september 2010 16:12 schreef Symphonic het volgende:
Het was echt fokking gaaf en veel te gezellig.
Ik vraag me nog steeds af waarom die schapen zo raar naar Monopoly keken.
Daar moet haast wel wat achter zitten
quote:Op zondag 12 september 2010 16:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik geloof dat Oksel een paar laarzen mist.
Want ik ga schapen n**ken. Lalalalaquote:Op zondag 12 september 2010 16:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik geloof dat Oksel een paar laarzen mist.
absoluutquote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
Thnx bro.
Was weer een meet van epische proporties
quote:Op zondag 12 september 2010 17:13 schreef Patje1987 het volgende:
Oja die trofee vlag, die hadden ik en Wander bij de coop gejat)))
Die hangt nog keurig aan de waslijnquote:Op zondag 12 september 2010 17:13 schreef Patje1987 het volgende:
Oja die trofee vlag, die hadden ik en Wander bij de coop gejat)))
Pssst: Het grote meet-napraattopic #3quote:
Wat bedoelt u daarmee? Eeen typische Fok meet?quote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
Thnx bro.
Was weer een meet van epische proporties
-engel-quote:Op maandag 13 september 2010 17:57 schreef -Engel- het volgende:
Oksel, bedankt voor je gastvrijheid....![]()
Foto van je lief en jezelf zie PM-box
Heb je nog meer foto's?quote:Op maandag 13 september 2010 17:57 schreef -Engel- het volgende:
Oksel, bedankt voor je gastvrijheid....![]()
Foto van je lief en jezelf zie PM-box
Nee, een geslaagde, gezellige meet.quote:Op maandag 13 september 2010 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat bedoelt u daarmee? Eeen typische Fok meet?
Ik had begrepen dat de gastheer zich lichtjes zat te ergeren over dat de barbecue nog niet eens aanstond en er toen al weer direct mobiel gefokt werd.
Oksel zat zelf net zo hard mee te doen volgens mij.quote:Op maandag 13 september 2010 18:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, een geslaagde, gezellige meet.
En dat ergeren, niets van gemerkt. Heb ook niet mobiel gefokt, daar niet van.
Heb je wel!!quote:Op maandag 13 september 2010 18:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, een geslaagde, gezellige meet.
En dat ergeren, niets van gemerkt. Heb ook niet mobiel gefokt, daar niet van.
Ja, die zat mobiel fokkend te klagen dat iedereen mobiel zat te fokkenquote:Op maandag 13 september 2010 18:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Oksel zat zelf net zo hard mee te doen volgens mij.
Ditquote:
Vanochtend jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |