jullie schieten ook nie op vandaag ....quote:
Misschien handig om even te vermelden om welke cd het precies gaat?quote:Op zondag 12 september 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zoek nog steeds een CD die in NL op eoa manier totaal niet meer te krijgen is. Ooit had ik er de LP van, misschien nog steeds wel, ergens, maar ik wil de CD. Bol.com heeft hem niet. Amazon ook niet, althans niet zelf. Maar ik heb geen creditcard, dus dat wordt sowieso een moeilijke route. Heeft IEMAND nog een geniaal idee?
Wees blij met de rust. Het is weekendquote:Op zondag 12 september 2010 21:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jullie schieten ook nie op vandaag ....
Paypal werkt wel honderd keer makkelijker als je WEL een cc hebtquote:Op zondag 12 september 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien handig om even te vermelden om welke cd het precies gaat?En in kun je niet met Paypal betalen op die website die hem wel heeft? Daar heb je geen cc voor nodig namelijk
ik zal eens in mijn winkel kijkenquote:Op zondag 12 september 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paypal werkt wel honderd keer makkelijker als je WEL een cc hebt![]()
Het gaat om File Under Rock van Eddy Grant. Ook op Youtube zijn er maar een paar nummers van tevinden.
Nee hoor, juist niet, ik moet iedere keer met de hand aangeven dat ik via m'n cc wil betalen. Paypal haalt namelijk standaard of het geld van je saldo of het geld van je rekening.quote:Op zondag 12 september 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paypal werkt wel honderd keer makkelijker als je WEL een cc hebt![]()
Het gaat om File Under Rock van Eddy Grant. Ook op Youtube zijn er maar een paar nummers van tevinden.
Jouw, ehmm "winkel"?quote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ik zal eens in mijn winkel kijken
Oh kan je paypal inmiddels ook aan je rekening koppelen ja?? Dat zou een soort iDeal worden dan dus?quote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, juist niet, ik moet iedere keer met de hand aangeven dat ik via m'n cc wil betalen. Paypal haalt namelijk standaard of het geld van je saldo of het geld van je rekening.Erg irritant...
Ik denk dat ik die 'winkel' kenquote:
Is dat een NLse tent ja? Ermm nou dan moet ik dat maar proberen?quote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Fles, ze verkopen em hier: http://www.coco-records.n(...)7567f318ca167bc2c485
Dat is echt al heeeeeeeeeeeeeeel lang zoquote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kan je paypal inmiddels ook aan je rekening koppelen ja?? Dat zou een soort iDeal worden dan dus?
Ja, een NLse tentquote:Op zondag 12 september 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een NLse tent ja? Ermm nou dan moet ik dat maar proberen?
Wel verrekte hoerig verknetterd kut met schuim erop dat ze niet gewoon een iDeal constructie aanbieden. Nou moet ik eerst eindeloos gaan zoeken naar een rekeningnummer. En een betalingskenmerk heb ik niet eensquote:Op zondag 12 september 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een NLse tentEn als je met Paypal kan betalen zou ik dat doen, kun je altijd je geld terughalen als je niets ontvangt
quote:
Via iDeal betalen winkels heel veel kosten, dat kan voor kleinere tenten niet uit (weet ik uit eigen ervaring, heb een tijd een eigen webshop gehad). Bovendien kun je dan niet je geld laten terughalen bij problemen. Via Paypal wel, daarom had ik die gekozenquote:Op zondag 12 september 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel verrekte hoerig verknetterd kut met schuim erop dat ze niet gewoon een iDeal constructie aanbieden. Nou moet ik eerst eindeloos gaan zoeken naar een rekeningnummer. En een betalingskenmerk heb ik niet eens
Ferb!!quote:
Meeste iDealshops berekenen ook gewoon 1 euro per betaling door. "kosten". Vuile zakkenvullers.quote:Op zondag 12 september 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Via iDeal betalen winkels heel veel kosten, dat kan voor kleinere tenten niet uit (weet ik uit eigen ervaring, heb een tijd een eigen webshop gehad). Bovendien kun je dan niet je geld laten terughalen bij problemen. Via Paypal wel, daarom had ik die gekozenEn staat er niet gewoon een rekeningnummer onderaan je bestelbevestiging? Daar hoort het te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |