Ik moet zeggen dat Noordwijk me stukken beter bevaltquote:
Oh je was bang dat ik eraan kwamquote:Op zondag 12 september 2010 12:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Noordwijk me stukken beter bevaltMaar Noordwijk heeft dan ook geen station he
quote:Op zondag 12 september 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je was bang dat ik eraan kwam
Ik ben niet te boeken bij een kamer hoorquote:Op zondag 12 september 2010 12:42 schreef DaMart het volgende:
Ik hoef geen bubbels... dus ik bied 75... en dan wil ik de kamer inclusief ST.
Ik vond de sfeer leuk, de mensen die er komen, de rare dingen die je ooit vindt, vreemde voorstellen van voetbalclubsquote:Op zondag 12 september 2010 12:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb geen bordeel
Als er al iets gedaan word dan moet het gratis
Laat ik het dan anders formuleren: ik boek hem alleen als jij met me meegaatquote:Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet te boeken bij een kamer hoor
EN de helft betaalt zo te zienquote:Op zondag 12 september 2010 12:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laat ik het dan anders formuleren: ik boek hem alleen als jij met me meegaat.
Erg galantquote:
Champagne? Mousserende wijn met een draaidopquote:Op zondag 12 september 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik hoef de champagne bij aankomst niet, dus daarom kan er wel korting worden gegeven.
Hoef ik ook nietquote:Op zondag 12 september 2010 12:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Champagne? Mousserende wijn met een draaidop
Zullen we ook het ontbijt en de luxe kamer eraf halen? Dan kom je wel aan jouw prijsquote:
Nee, ontbijt en luxe kamer mogen er wel bij. Maar goed, 90 euro dan?quote:Op zondag 12 september 2010 12:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zullen we ook het ontbijt en de luxe kamer eraf halen? Dan kom je wel aan jouw prijs
We zitten niet in afdingland!quote:Op zondag 12 september 2010 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ontbijt en luxe kamer mogen er wel bij. Maar goed, 90 euro dan?
Welk hotel?quote:Op zondag 12 september 2010 12:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hehe zat net even te kijken naar t hotel waar ik gewerkt heb, ziet er totaal anders uit (wist ik ook wel, maar had nog geen idee hoe de kamers eruit zagen na de verbouwing) Heel mooi geworden.
Zo, nu vaatwasser uitruimen en wiien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |