Lekker georganiseerd, als ik dat zo hoorquote:Op zondag 12 september 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeste iDealshops berekenen ook gewoon 1 euro per betaling door. "kosten". Vuile zakkenvullers.
En een rekeningnummer heb ik inmiddels wel, maar dan? "ja dit is voor die ene bestelling van mij?" Weleens van ordernummers ghoord of zo daar? amateuristisch geklier. Ik heb er nu al spijt van dat ik daar mn persoonsgegevena achtergelaten heb
Weet je wel wat ideal voor een kosten in rekening brengt?quote:Op zondag 12 september 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeste iDealshops berekenen ook gewoon 1 euro per betaling door. "kosten". Vuile zakkenvullers.
En een rekeningnummer heb ik inmiddels wel, maar dan? "ja dit is voor die ene bestelling van mij?" Weleens van ordernummers ghoord of zo daar? amateuristisch geklier. Ik heb er nu al spijt van dat ik daar mn persoonsgegevena achtergelaten heb
Dat is redelijk standaard bij een kleinere webshop, zo deed ik het ook altijd en heb er nooit gezeur mee gehad van klantenquote:Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik krijg een mailtje als mijn bestelling verzonden is![]()
Dus als de betaling binnen is![]()
Mja. Dus.
Handigquote:Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik krijg een mailtje als mijn bestelling verzonden is![]()
Dus als de betaling binnen is![]()
Mja. Dus.
OScommerce, gratis open source webshop software. Ideaal. Ik had ook alle kleurtjes aangepast enzoquote:Op zondag 12 september 2010 22:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
die shop ook ... iets met shopfactory in elkaar geknutseld enzo ...
Kan me niet schelen, IEMAND is een zakkenvuller onderweg. En ik ben de zakkenleger, zeg maar.quote:Op zondag 12 september 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je wel wat ideal voor een kosten in rekening brengt?Dat zijn pas zakkenvullers, daar is paypal niets bij
Krijg ik die? Wanneer dan?quote:Staat dat niet gewoon ook op je order bevestiging?
Jij kunt niet wachten op de OV chipkaart zeker.quote:En wat denk je dat ze doen met je persoonsgegevens?Helemaal niets,
MET zinvolle betalingsinstructie dan hopelijk, anders kunnen ze de tent wel sluitenquote:ze sturen je hooguit een reminder van je bestelling![]()
je hebt gelijkquote:Op zondag 12 september 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OScommerce, gratis open source webshop software. Ideaal. Ik had ook alle kleurtjes aangepast enzoHun hebben em redelijk standaard gehouden.
Ik wil toch minimaal een mailtje metquote:Op zondag 12 september 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is redelijk standaard bij een kleinere webshop, zo deed ik het ook altijd en heb er nooit gezeur mee gehad van klantenBlijkbaar is het net waar je gewend bent te bestellen...
Moe, maar wel goed heur.quote:Op zondag 12 september 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferb!!![]()
![]()
Wat een onthaal
Alles goed?
Sorry fles, ik vind je een beetje een aanstellerquote:Op zondag 12 september 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, IEMAND is een zakkenvuller onderweg. En ik ben de zakkenleger, zeg maar.
[..]
Krijg ik die? Wanneer dan?
[..]
Jij kunt niet wachten op de OV chipkaart zeker.
[..]
MET zinvolle betalingsinstructie dan hopelijk, anders kunnen ze de tent wel sluiten
Dat zou je dus ook moeten krijgen als je alles ingevuld en doorgeklikt hebtquote:Op zondag 12 september 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil toch minimaal een mailtje met
WAT ik besteld heb
HOEVEEL ik moet betalen
WAAR dat geld heen moet en
WELK ordernummer daarbij hoort.
Hoe kan je nou een webshop hebben zonder dat je met ordernummers werkt??
Ik wacht wel op het bevestigingsmailtje danquote:Op zondag 12 september 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry fles, ik vind je een beetje een aanstellerIk doe al jaren zaken via internet en heb voor duizenden euro's verkocht. Deze gang van zaken is redelijk standaard. Als het goed is krijg je een mailtje waarin je order bevestigd wordt als je alles hebt doorgeklikt.
En de ov chipkaart vergelijken met een webshopEn zelfs daar kan ik me niet druk om maken nee
Ik maak me liever druk om andere zaken
Heb jij weleens wat bij hun besteld?quote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zou je dus ook moeten krijgen als je alles ingevuld en doorgeklikt hebtEn zo niet dan niet, niet mijn probleem
En je arm, geen last meer?quote:
Nope, heb gewoon voor je gezocht. Maar aangezien OScommerce standaard zo werkt zou je dat moeten krijgenquote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij weleens wat bij hun besteld?
Gedwongen onder windhoosquote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En je arm, geen last meer?
Hier alles goed hoorZit nu alleen even gedwongen onder Windows en word nu al chagrijnig
![]()
Maar ben zo klaar
Koffie?quote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
Mogguh
Mijn topic is wel druk zeg
Is ook wel zoquote:Op zondag 12 september 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry fles, ik vind je een beetje een aansteller![]()
Ow, crap. NOTE TO SELF: root-account van nieuwe pc voorzien van wachtwoord!!!quote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Gedwongen onder windhoos? Arme jij!
Ik heb mijn nieuwe pc werkbaar gemaakt, FF het rootaccount van een ubuntu-install gehackt.
verstandigquote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht wel op het bevestigingsmailtje dan
Ja, kan 1 geheugenkaartje om een of andere wazige reden niet meer gemount krijgenquote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Gedwongen onder windhoos? Arme jij!
Ik heb mijn nieuwe pc werkbaar gemaakt, FF het rootaccount van een ubuntu-install gehackt.
verstandigquote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, crap. NOTE TO SELF: root-account van nieuwe pc voorzien van wachtwoord!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |