Ja, wanneer wanneer wanneerquote:Op zondag 12 september 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wanneer gaan we een potje bowlen?
Bij LC thuis? Ik wist dat haar huis groot was maar toch verbaasd me dit een beetje...quote:Op zondag 12 september 2010 12:44 schreef tuintegel het volgende:
Ik hoorde ook dat het de volgende keer bowlen wordt.
Matige grap ...quote:Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bij LC thuis? Ik wist dat haar huis groot was maar toch verbaasd me dit een beetje...
Ja ben weer helemaal bijquote:Op zondag 12 september 2010 12:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Matige grap![]()
maar bowlen lijkt mij heel leuk. RB bijgekomen van je ervaring gister
Ja ik ben weer helemaal bijquote:
Ninja editquote:Op zondag 12 september 2010 12:49 schreef tuintegel het volgende:
Dubbel en mezelf quoten... Stomme ipad
Er was een microseconde een glimlach op je bekkie, toch?quote:Op zondag 12 september 2010 12:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Matige grap ...
maar bowlen lijkt mij heel leuk. RB bijgekomen van je ervaring gister
En 1 man ging met een rood hoofd naar benedenquote:Op zondag 12 september 2010 12:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
hahahahah Zojuist tijdens de wedstrijd NAC - Feyenoord de stadionspeaker: "oproep voor meneer met kenteken X, uw auto staat op P1 maar uw motor draait nog"... resultaat: 25.000 man op de tribune in een deuk
Waarom ga je van een man uit?quote:Op zondag 12 september 2010 13:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En 1 man ging met een rood hoofd naar beneden
Omdat ik m naar beneden zag lopen misschien?quote:Op zondag 12 september 2010 13:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom ga je van een man uit?
bij Flap en GotC thuis toch?? en dan zou marv de pins weer recht zetten..quote:Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bij LC thuis? Ik wist dat haar huis groot was maar toch verbaasd me dit een beetje...
quote:Op zondag 12 september 2010 13:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij Flap en GotC thuis toch?? en dan zou marv de pins weer recht zetten..
* herrinnert zich nog wel IETS*
Als er een award komt voor 'mees vrouw onvriendelijke opmerkingen' dan ga jij hem winnenquote:Op zondag 12 september 2010 13:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom ga je van een man uit?
O... jij zag het gebeuren, ik dacht dat je zijn verhaal gewoon visualiseerde en afmaakte.quote:Op zondag 12 september 2010 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Omdat ik m naar beneden zag lopen misschien?
Zal ik anders jouw postje in dat andere topic ff quoten en hier plaatsen, gaan we kijken wie hem wint?quote:Op zondag 12 september 2010 13:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als er een award komt voor 'mees vrouw onvriendelijke opmerkingen' dan ga jij hem winnen
ik herinneer me idd een bowlingmeet, waar we mee gewacht hebben tot jij en MtM terug zouden komen van vakantie.quote:
hahahaha gaan we nou chanteren?quote:Op zondag 12 september 2010 13:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zal ik anders jouw postje in dat andere topic ff quoten en hier plaatsen, gaan we kijken wie hem wint?![]()
![]()
Nou, we zijn terug hoorquote:Op zondag 12 september 2010 13:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik herinneer me idd een bowlingmeet, waar we mee gewacht hebben tot jij en MtM terug zouden komen van vakantie.
Chanteren? Hmmm... goed idee! Stuur je ff een PM met instructies.quote:Op zondag 12 september 2010 13:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahahaha gaan we nou chanteren?
Regel ns wat leuks, zou ik zeggenquote:Op zondag 12 september 2010 13:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toen kwam de BBQmeet en die is inmiddels voorbij, en nou de bowlingmeet?
Maar dat zou jij doen!quote:Op zondag 12 september 2010 13:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Regel ns wat leuks, zou ik zeggen
Wacht ff...quote:Op zondag 12 september 2010 13:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar dat zou jij doen!En Marv zou de pinnen weer rechtovereind zetten (herinneer ik me ff niet?) aldus Bar.
Dus er wordt gewacht met een bowlingmeet tot ik weer terug ben.....een bowlingmeet die ik dan zelf moet regelen?quote:Op zondag 12 september 2010 13:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik herinneer me idd een bowlingmeet, waar we mee gewacht hebben tot jij en MtM terug zouden komen van vakantie.
Herinneer jij je helemaal niets van een bowlingmeet dan? Wat herinneer jij je dan?quote:Op zondag 12 september 2010 13:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wacht ff...
[..]
Dus er wordt gewacht met een bowlingmeet tot ik weer terug ben.....een bowlingmeet die ik dan zelf moet regelen?
Ik herinner me genoeg, maar ik voel me niet graag gedwongen om iets te gaan organiseren. En hoe meer je om die meet gaat vragen, hoe minder zin ik krijg om het te gaan regelen. Als je het zo graag wilt, kun je het prima zelf regelen.quote:Op zondag 12 september 2010 13:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Herinneer jij je helemaal niets van een bowlingmeet dan? Wat herinneer jij je dan?
Uuuuhm? Slaat nergens op je reactie? Waaruit baseer jij dat ik je dwing iets te organiseren en of dat ik het heel graag wil? Barretje begon erover en ik dacht dat je 1 en ander vergeten was, je reacties deden me daarop vermoeden.quote:Op zondag 12 september 2010 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik herinner me genoeg, maar ik voel me niet graag gedwongen om iets te gaan organiseren. En hoe meer je om die meet gaat vragen, hoe minder zin ik krijg om het te gaan regelen. Als je het zo graag wilt, kun je het prima zelf regelen.
En nu ga ik weer lekker tv kijken
om even mijn opmerking uit te leggen:quote:Op zondag 12 september 2010 13:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uuuuhm? Slaat nergens op je reactie? Waaruit baseer jij dat ik je dwing iets te organiseren en of dat ik het heel graag wil? Barretje begon erover en ik dacht dat je 1 en ander vergeten was, je reacties deden me daarop vermoeden.
Sorrie hoor, ik dacht dus dat flap niet meer wist dat wij allemaal over bowlingmeet hadden gesproken. Zo zit het in mekaar. Waarom wordt dit zo negatief benadert? Ik ben krampachtig en een kleuter omdat ik niet begreep dat Flap het nog wel wist maar geen zin had in organiseren?quote:Op zondag 12 september 2010 14:05 schreef tuintegel het volgende:
Ik bedoelde jou juist ,maar goed. Je zou je eens wat minder krampachtig opkunnen stellen en dit bedoel ik niet gemeen , echt niet.
Dat wist ik niet, bedankt voor de uitleg. Het was verder een groot misverstand van mijn kant waar heel verkeerd op wordt gereageerd.quote:Op zondag 12 september 2010 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
om even mijn opmerking uit te leggen:
Gister op de BB hadden we het ook over een bowling meet..En over het feit dat het huis van Flap en GOTC( ik ben nog steeds aan het bijkomen van de uitspraak) zo groot is dat we daar wel kunnen bowlen..
En Toen zaten GotC en ik te geinen dat Marv dan de pinnen weer recht moest zetten net zoals Adje ( die van paul de leeuw..)
Er staat nergens dat wie dan ook welke meet moet organiseren..
En.. het staat jou natuurlijk vrij om eea te organiseren!
En nu naar de juwelier!!![]()
Kom je dan in je trouwjurk bowlen?quote:Op zondag 12 september 2010 14:48 schreef Lovechild het volgende:
Owowow, nog ff vlug: als zondagmiddag bijv ook een optie is, ben ik in voor 26 september. Dat is onze trouwdag, kost het vast minder moeite om onze kids uit te besteden. Onder het mom dat we samen onze trouwdag willen vieren
quote:Op zondag 12 september 2010 14:48 schreef Lovechild het volgende:
Owowow, nog ff vlug: als zondagmiddag bijv ook een optie is, ben ik in voor 26 september. Dat is onze trouwdag, kost het vast minder moeite om onze kids uit te besteden. Onder het mom dat we samen onze trouwdag willen vieren
Ah, hier zie ik mijn uitvlucht om weer niet op te hoeven komen dagen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:00 schreef nectarientje het volgende:
Ook als ik je emailadres al wel heb, PM het toch even graag. Ik ben redelijk van de chaos en zo vergeet ik je dan niet
PM dan nietquote:Op zondag 12 september 2010 16:25 schreef AirwiN het volgende:
Ah, hier zie ik mijn uitvlucht om weer niet op te hoeven komen dagen.
quote:
is prima, maar wij zijn de eerste 2 weken van oktober op vakantie..quote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik stem voor ergens in oktober. Vind jullie erg lief, maar hoef niet twee keer per maand een meet
Eigenlijk moet je een bowlmeet niet plannen. Gewoon op 'een dinsdag' roepen; 'zaterdag bowlen..wie? ' en dan eindig je altijd wel met enkelen, toch?quote:
Net als vroehahquote:Op zondag 12 september 2010 17:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een bowlmeet niet plannen. Gewoon op 'een dinsdag' roepen; 'zaterdag bowlen..wie? ' en dan eindig je altijd wel met enkelen, toch?
stoelen tegen het plafond en de lamp op de vloer??quote:Op zondag 12 september 2010 17:08 schreef MissMSX het volgende:
We (lees: voornamelijk Air) hebben onze woonkamer spontaan omgegooid. Ik ben er blij mee
Bijna wel jaquote:Op zondag 12 september 2010 17:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
stoelen tegen het plafond en de lamp op de vloer??
Vind ik ook prima maar ik ben nu toch al bezigquote:Op zondag 12 september 2010 17:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Eigenlijk moet je een bowlmeet niet plannen. Gewoon op 'een dinsdag' roepen; 'zaterdag bowlen..wie? ' en dan eindig je altijd wel met enkelen, toch?
* AirwiN geeft Flap een welgemikte trap onder zijn luie hol!quote:Op zondag 12 september 2010 17:45 schreef Flappekz het volgende:
Ik moet nog zoveel doen, maar ik zit/lig/hang zo lekker op de bank
Jij kan echt niet mikken ....quote:Op zondag 12 september 2010 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN geeft Flap een welgemikte trap onder zijn luie hol!
Ja, vind ik ook. Denk alleen niet dat we ons dat kunnen veroorloven momenteel.quote:Op zondag 12 september 2010 14:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jullie moeten lekker samen naar de sauna op jullie trouwdag![]()
Vind ik...![]()
Nou als het zo gaat, dan kunnen wij nooit mee. Ik heb toch altijd eerst wat onder te brengen.quote:Op zondag 12 september 2010 17:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ow jaquote:Op zondag 12 september 2010 18:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou als het zo gaat, dan kunnen wij nooit mee. Ik heb toch altijd eerst wat onder te brengen.
Zo gaat het nietquote:Op zondag 12 september 2010 18:44 schreef Lovechild het volgende:
Nou als het zo gaat, dan kunnen wij nooit mee. Ik heb toch altijd eerst wat onder te brengen.
Kom maar langs, daktrerras is openquote:Op zondag 12 september 2010 19:05 schreef Atreidez het volgende:
Wat een heerlijk weer weer.. Was er geen vlees over, dan doen we nog een avondje?
Gelukkig!quote:Op zondag 12 september 2010 19:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zo gaat het nietR_b heeft al ingestemd met een minder spontane actie
En je hoeft inderdaad niet in je trouwjurk nu
Ze zullen toch wel een job description van die functie hebben?quote:Op zondag 12 september 2010 20:17 schreef Flappekz het volgende:
Een sollicitatie voorbereiden voor een functie die binnen een bedrijf totaal nieuw is is nog best lastig. Zeker omdat die functie pas na een totale reorganisatie echt van start gaat...
Heb ik inderdaadquote:Op zondag 12 september 2010 20:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel een job description van die functie hebben?
Ik ga er morgen vast nog wel aan denken maar just in case: Succes!quote:Op zondag 12 september 2010 20:21 schreef Flappekz het volgende:
Heb ik inderdaadMaar dat nog is het lastig
Oh men, zo'n laatste minuut goal zeker?quote:
Thanksquote:Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga er morgen vast nog wel aan denken maar just in case: Succes!
in de eerste 5 minuten doelpunt maken en daarna allen achter de bal hangenquote:Op zondag 12 september 2010 20:39 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh men, zo'n laatste minuut goal zeker?Kon je t bijbenen?
Ach, t gaat om t resultaat maar t klinkt als een draak van een wedstrijd. Typisch zondag competitiequote:Op zondag 12 september 2010 20:43 schreef Den_Haag het volgende:
in de eerste 5 minuten doelpunt maken en daarna allen achter de bal hangen
Oe!quote:
Heb je dat gisteravond ook laten weten, of ben je nou gewoon de beeldschermheld aan het uithangen?quote:
En waarom heb je nou pas over twee weken tijd?quote:Op zondag 12 september 2010 21:30 schreef GotC het volgende:
Zo, klaar effe ermee
Cupcakes met chocolade botercreme laag erop, en daar bovenop een laag gele fondant en zwart strikje
quote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En waarom heb je nou pas over twee weken tijd?
Euh...wat?quote:Op zondag 12 september 2010 23:12 schreef nectarientje het volgende:
@ Flap: Thievery Corporation
@ Atje: hoe heette die test nou ook alweer waar we het gisteren over hadden?
Same herequote:Op maandag 13 september 2010 08:28 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz heeft zoooooo slecht geslapen![]()
Muziek waarvan At en ik denken dat je het wel gaat waarderenquote:Op maandag 13 september 2010 08:28 schreef Flappekz het volgende:
Euh...wat?
* Flappekz heeft zoooooo slecht geslapen![]()
huh?? RISK??quote:Op maandag 13 september 2010 09:20 schreef Atreidez het volgende:Mogge!
Thievery is eigenlijk geen muziek voor in de ochtend
En ik had t over een RISK diagram, maar als je op RISK gaat zoeken kom je heul andere dingen tegen..
Ahja! Zal vanavond eens luisteren.quote:Op maandag 13 september 2010 09:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Muziek waarvan At en ik denken dat je het wel gaat waarderen![]()
Succes straks!!
RISK ja! Mocht je het vinden, hou ik me aanbevolen (en als je niet zoekt, is het ook goedquote:Op maandag 13 september 2010 09:20 schreef Atreidez het volgende:
En ik had t over een RISK diagram, maar als je op RISK gaat zoeken kom je heul andere dingen tegen..
Geen wonder dan dat we niets voor de K konden vinden maar wat had je dan bij de R bedacht?quote:Op maandag 13 september 2010 09:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik zat met RISK, maar het was DISC
http://en.wikipedia.org/wiki/DISC_assessment
Ach, t lijkt erop.....een beetjequote:Op maandag 13 september 2010 09:29 schreef Atreidez het volgende:
Ik zat met RISK, maar het was DISC
http://en.wikipedia.org/wiki/DISC_assessment
niet slecht, niet slecht...quote:
Dan heb je een goede warming up kunnen doenquote:Op maandag 13 september 2010 10:30 schreef nectarientje het volgende:
Goed, gebrek aan enthousiasme kan me niet verweten worden, was twee uur te vroeg bij de fysio
ohh daar ben ik ook heel vaak bang voor! dat ik toch niet op de juiste tijd of soms zelfs dag op een afspraak ben.. meestal gaat het wel goed gelukkig! ..quote:Op maandag 13 september 2010 10:30 schreef nectarientje het volgende:
Goed, gebrek aan enthousiasme kan me niet verweten worden, was twee uur te vroeg bij de fysio
Mja, ik had ook even op mijn kaartje kunnen kijken maar ik was er heilig van overtuigd dat ik om 10 uur moest.. Ah well, ik ben weer even buiten geweestquote:Op maandag 13 september 2010 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
ohh daar ben ik ook heel vaak bang voor! dat ik toch niet op de juiste tijd of soms zelfs dag op een afspraak ben.. meestal gaat het wel goed gelukkig! ..
ik was vrijdag al geweest, en ga as vrijdag weerquote:Op maandag 13 september 2010 10:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, ik had ook even op mijn kaartje kunnen kijken maar ik was er heilig van overtuigd dat ik om 10 uur moest.. Ah well, ik ben weer even buiten geweest![]()
Ben jij al geweest?
Fijn dat de rug iig beter is al! En het niet willen stilzitten herken ik helaas maar al te goedquote:Op maandag 13 september 2010 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
ik was vrijdag al geweest, en ga as vrijdag weerde rug is nu beter.. nu zit het nog in m'n schouders..
vanavond TOCH naar de volleybal trainingStil zitten en niks doen is niets voor mij
Rondjes lopen bij de volleybal is ook bewegen! Bij last van schouders zou ik niet gaan volleyballenquote:Op maandag 13 september 2010 10:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik was vrijdag al geweest, en ga as vrijdag weerde rug is nu beter.. nu zit het nog in m'n schouders..
vanavond TOCH naar de volleybal trainingStil zitten en niks doen is niets voor mij
mwah.. het maakt m'n schouders ook wel weer los.. :pquote:Op maandag 13 september 2010 10:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik dacht vanmorgen heel even dat ik vandaag examen had en schrok me rot. Vervolgens werden mijn hersens wakker en stelden me gerust, das nog niet!
[..]
Rondjes lopen bij de volleybal is ook bewegen! Bij last van schouders zou ik niet gaan volleyballen
Mijn hersenen werden wakker nadat ik schrok van de tijd, maar het is was toch echt 10 over 8quote:Op maandag 13 september 2010 10:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik dacht vanmorgen heel even dat ik vandaag examen had en schrok me rot. Vervolgens werden mijn hersens wakker en stelden me gerust, das nog niet!
Ik was wel op tijd , vijf voor negenquote:Op maandag 13 september 2010 11:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Mijn hersenen werden wakker nadat ik schrok van de tijd, maar het is was toch echt 10 over 8Gelukkig zat half Nederland weer op de fiets en reed ik naar Delft alsof het zondagmiddag was..
Oh oh was je weer bezigquote:Op maandag 13 september 2010 11:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik was wel op tijd , vijf voor negen. Ik zal je niet meer wakker houden op werkdagen
Ja, werd nog wat later zelfs.. was vergeten te oogstenquote:Op maandag 13 september 2010 11:15 schreef tuintegel het volgende:
Ik was wel op tijd , vijf voor negen. Ik zal je niet meer wakker houden op werkdagen
ik mag hopen dat dit over farmville gaat oid..quote:Op maandag 13 september 2010 13:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, werd nog wat later zelfs.. was vergeten te oogsten
Eigenlijk lijkt het me heel verstandig om wakker te blíjven op werkdagen.quote:Op maandag 13 september 2010 11:15 schreef tuintegel het volgende:
[..]
derde helft gehad??quote:
niet vergeten om weer mee terug te nemen he!quote:Op maandag 13 september 2010 14:05 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild gaat zo eens een kind bij de dokter afleveren.
Hij heeft volgens mij waar ik zaterdag naar solliciteerdequote:Op maandag 13 september 2010 14:37 schreef Barretje80 het volgende:
niet vergeten om weer mee terug te nemen he!
maar wat heeft ie/ze?
Ik dacht duidelijk aan wat anders....quote:Op maandag 13 september 2010 13:05 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, werd nog wat later zelfs.. was vergeten te oogsten
Nee, ik ben braaf met hem meegegaan hoor. Hij (de oudste) heeft bronchitisquote:Op maandag 13 september 2010 14:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet vergeten om weer mee terug te nemen he!
maar wat heeft ie/ze?
Dank jequote:Op maandag 13 september 2010 14:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij waar ik zaterdag naar solliciteerde
Hoop dat t snel beter met m gaat LC
Yep, morgen examen (direct vraag LC beantwoord) en ik wou zeker weten dat ik het in een keer goed aan zou rijdenquote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef Atreidez het volgende:
Jij levert iig geen half werk.. Hoe lang was je weg? En ging t puur om de route?
is het ZO'N belangrijk examen??quote:Op maandag 13 september 2010 17:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Yep, morgen examen (direct vraag LC beantwoord) en ik wou zeker weten dat ik het in een keer goed aan zou rijden
Ja of ik ga extra vroeg en ga voor de deur nog ff leren als ik er eenmaal ben.. Misschien staat er morgen wel dikke file, niks ergers als de route weten maar niet door kunnen rijdenquote:Op maandag 13 september 2010 17:33 schreef Barretje80 het volgende:
is het ZO'N belangrijk examen??
ik heb dat echt nog nooit gedaan.. de stress van kom ik wel op de juiste plek is juist altijd wel fijn.. het leidt af van de examen stress
Ik heb juist gehoord dat 1 van die gasten van oh oh cherso in elkaar gemept is door een portier in de stadquote:Op maandag 13 september 2010 17:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo mijn posts van vandaag gecombineerd in 1:
* Op Twitter gaat de ronde dat die Barbie van Oh Oh Cherso in elkaar is gemept gisteren op Scheveningen door een stel Amsterdammers. Vanavond ff RTL Boulevard kijken
* D'r is gewoon wéér een hond doodgereden op het strand. Zou bijna niet meer durven met kleine pluis. Maar goed was weer bij die opgang bij de Kwartellaan en das erg overzichtelijk daaro....sinds het bulldozer incident gaat kleine pluis pas los op het strand.
* En waarom als je zo'n klein brommobielding hebt van 1 meter moet je een parkeerplek innemen waar een auto formaat hummer in past, terwijl er meerdere kleine plekjes zijn waar een normale auto net niet in past, maar dat kleine kreng dus wel. Had ik mn auto mooi op die plek neer kunnen zetten.
* En als we het toch over parkeren hebben. Waarom is het dat als ik door mn straat rij er geen enkele plek is. Ik mn auto daardoor ergens in de Want of Schipperstraat moet zetten en als ik terugloop er voor de deur ineens een plek vrij is.....altijd!
zo
en.. hoe ging het??quote:
LMAO....ik zie dat telefoontje naar 112 al voor mequote:Op maandag 13 september 2010 18:06 schreef Atreidez het volgende:
Me brandmelder aan t plafond piept door lege batterij, maar ik heb geen trappetjeStraks proberen met een wankele burostoel, Jill loop jij over kwartiertje ff langs als je nog geen herpost hebt gezien
Vanavond lekker ontspannen en dan wachten maar.quote:Op maandag 13 september 2010 18:16 schreef Flappekz het volgende:
Mja, ben re-de-lijk tevreden. Sommige momenten ging het vanzelf, sommige momenten ging t wat minder vanzelf
Voor 1 oktober bericht....afwachten dus!
quote:
Niet echt ontspannen, moet veel doen voor school, helaas...quote:Op maandag 13 september 2010 18:18 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vanavond lekker ontspannen en dan wachten maar.
Kom je niet eens zelf polshoogte nemenquote:Op maandag 13 september 2010 18:16 schreef Jill-RMC het volgende:
"Uh ja Atreidez heeft al een half uur niets gepost...kunnen jullie even zn deur inrammen?"
2 weken is lang ja.... maar ze moeten nog 2 weken lang 16 sollicitanten per dag verwerkenquote:Op maandag 13 september 2010 18:24 schreef Atreidez het volgende:
2 Weken is idd wel erg lang..
[..]
Kom je niet eens zelf polshoogte nemenGelukkig is t alweer klaar.
Had ik ook, alleen had ik wel een batterij en een trappetje. Het hielp alleen niet en hij bleef maar piepen.quote:Op maandag 13 september 2010 18:06 schreef Atreidez het volgende:
Me brandmelder aan t plafond piept door lege batterij, maar ik heb geen trappetjeStraks proberen met een wankele burostoel, Jill loop jij over kwartiertje ff langs als je nog geen herpost hebt gezien
Die van mij gaat in de winter af door het stoom van de douchequote:Op maandag 13 september 2010 18:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Had ik ook, alleen had ik wel een batterij en een trappetje. Het hielp alleen niet en hij bleef maar piepen.
Nu issie stuk
Ik heb er ook nog eentje. In een la. Ergens. Denk ik.quote:Op maandag 13 september 2010 18:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die van mij gaat in de winter af door het stoom van de doucheHij ligt dus nu ook al sinds vorig jaar winter op de kast. Toch eens iemand vragen dat ding ergens anders op te hangen
quote:Op maandag 13 september 2010 18:40 schreef Atreidez het volgende:
Ja, iig niet in de douche, daar breekt niet zo vaak brand uit
Dan moet ik opstaanquote:Op maandag 13 september 2010 18:24 schreef Atreidez het volgende:
2 Weken is idd wel erg lang..
[..]
Kom je niet eens zelf polshoogte nemenGelukkig is t alweer klaar.
En hij is zoooquote:Op maandag 13 september 2010 20:14 schreef Flappekz het volgende:
Mijn auto wordt dit weekend gewassen en gepoetst (binnenkant en buitenkant) door de meest beleefde stoere 16-jarige jongen ooit!
Ja man krijg het net ook door. Vier keer defibrilleren ... dan ben je al een heel eind onderweg.....quote:
1e wat m'n vader zei: Ach, hij is toch niet echt goed..quote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja man krijg het net ook door. Vier keer defibrilleren ... dan ben je al een heel eind onderweg.....
Tja ik moet bekennen,... ik zei ook tegen een maat; 'ze willen van hem af, maar dit gaat wel ver'.... ook fout maar ja, hopen dat het snel goed gaat (het gaat nu al beter).quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef GotC het volgende:
[..]
1e wat m'n vader zei: Ach, hij is toch niet echt goed..
Zucht, en dat uit de mond van een Ajacied!
Dat was idd het 2e wat m'n vader zei, dat niemand hem wilde hebben..quote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tja ik moet bekennen,... ik zei ook tegen een maat; 'ze willen van hem af, maar dit gaat wel ver'.... ook fout maar ja.
Oh welke fans komen er? Nog een interessante artiest?quote:Op maandag 13 september 2010 21:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Dit is gewoon weer keihard bewijs dat sporten slecht voor je is
Kan je beter lekker lui op de bank met een fles cola en een zak chips straks Fans gaan kijken
quote:Op maandag 13 september 2010 21:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh welke fans komen er? Nog een interessante artiest?
Who cares welke artiest. Nouja eigelijk wel...wat hoe NL-taliger hoe slechter de fansquote:Op maandag 13 september 2010 21:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh welke fans komen er? Nog een interessante artiest?
Haha nou ik ga ook wel ff kijken denk ik.quote:Op maandag 13 september 2010 21:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Who cares welke artiest. Nouja eigelijk wel...wat hoe NL-taliger hoe slechter de fans![]()
Briljant programma, heerlijke pulp.
Die van mij hangt op de koelkast vriezer!quote:Op maandag 13 september 2010 21:50 schreef Flappekz het volgende:
LC, wil je namens ons welgemeende excuses aanbieden aan je oudste dochter..... We bedenken ons net dat we ons "Eet smaakelek"- kaarten zijn vergeten mee te nemen naar huis![]()
SorrySorrySorry!![]()
Op je koelkast zie je hem toch niet? Wellicht aan je koelkastquote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die van mij hangt op de koelkast!
quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Flappekz het volgende:
Op je koelkast zie je hem toch niet? Wellicht aan je koelkast
Die laatste heb ik met mijn medicijncocktail maar even een paar maanden laten uitstellenquote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef GotC het volgende:
Bij ons hangen er alleen maar kortingsbonnen vd Mexx, M@w etc aan de koelkast
En een brief of ik aub deze week bloed kom geven
Ik loop al 20 trainingskilometers achter, en nóg ga ik winnenquote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
![]()
Ga jij eens hardlopen, je hebt er een weddenschap op staan, weet je nog?
Belde m'n vader vandaag:quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
![]()
Ga jij eens hardlopen, je hebt er een weddenschap op staan, weet je nog?
Heel gekquote:Op maandag 13 september 2010 21:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die laatste heb ik met mijn medicijncocktail maar even een paar maanden laten uitstellen
Rotterdam nog steeds. Ga vanuit mn werk dan even door, is net zo makkelijkquote:
Oh damn, ik had al t idee dat ik wat vergat mee te nemen!quote:Op maandag 13 september 2010 21:50 schreef Flappekz het volgende:
LC, wil je namens ons welgemeende excuses aanbieden aan je oudste dochter..... We bedenken ons net dat we ons "Eet smaakelek"- kaarten zijn vergeten mee te nemen naar huis![]()
SorrySorrySorry!![]()
Ah, jammerquote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Rotterdam nog steeds. Ga vanuit mn werk dan even door, is net zo makkelijk
Omzetten naar Den Haag is geen heel groot probleem hoor, maar dan wil ik graag ook een baan in Den Haagquote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef GotC het volgende:
Ah, jammerAnders konden we daten bij de bloedbank
Foei!quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh damn, ik had al t idee dat ik wat vergat mee te nemen!
Jullie mannen hebben ook geen handige tas bij jullie waar jullie het in kunnen stoppen..quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Atreidez het volgende:
Oh damn, ik had al t idee dat ik wat vergat mee te nemen!
Ben jij al donor?quote:Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben even flink onder de indruk... is dat normaal dat je weet waar welke bloedbank zit? Ik zou mijn god niet weten wie wat waar
wanneer?quote:Op maandag 13 september 2010 18:24 schreef nectarientje het volgende:
Den_Haag en Jill, willen jullie ook mee bowlen? Zo ja, PM je emailadres dan even![]()
Solid, kijk jij met Sum mee qua data of wil je zelf ook in het lijstje?
Ah, ik denk niet dat het heel normaal is maar ik geef in Rotterdam sinds ik daar gewoond heb en het is goed te combineren met mn werk. Ik ben ook al gevraagd om naar Den Haag te komen dus vandaar dat ik weet dat er daar ook een afnamepunt zit. In Nijmegen zit er ook een en in Lichtenvoorde wordt er eens in de zoveel tijd eentje opgebouwd in het verpleeghuisquote:Op maandag 13 september 2010 22:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat is geen antwoord op mijn vraag
Ach, ik gaf eerst bloed in Delft zodat ik samen met m'n vader kon gaan, maar nu ga ik vlakbij de Savornin Lohmanplein dingesquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, ik denk niet dat het heel normaal is maar ik geef in Rotterdam sinds ik daar gewoond heb en het is goed te combineren met mn werk. Ik ben ook al gevraagd om naar Den Haag te komen dus vandaar dat ik weet dat er daar ook een afnamepunt zit. In Nijmegen zit er ook een en in Lichtenvoorde wordt er eens in de zoveel tijd eentje opgebouwd in het verpleeghuis
Ah ok, vandaar dusquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, ik denk niet dat het heel normaal is maar ik geef in Rotterdam sinds ik daar gewoond heb en het is goed te combineren met mn werk. Ik ben ook al gevraagd om naar Den Haag te komen dus vandaar dat ik weet dat er daar ook een afnamepunt zit. In Nijmegen zit er ook een en in Lichtenvoorde wordt er eens in de zoveel tijd eentje opgebouwd in het verpleeghuis
Dan heb ik iig wel een antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ah ok, vandaar dus![]()
Ik weet dit soort dingen niet simpelweg omdat ik er nooit mee te maken heb...
Mijn bloed willen ze denk ik niet. Het kan alleen gebruikt worden door een select groepje mensenquote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan heb ik iig wel een antwoord op mijn vraagWaarom geef je niet?
Nee, ging ook niet over jou. Het ging over iedereen die hulp aanbood of vriendschap aanbood maar vervolgens zonder te laten weten deze weer introkken.quote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@SaR: Ik bemoei me nooit met fitties van anderen en heb zelf met niemand problemen. Ik hou dat ook zo en heb ook met jou of met Summer geen probleem. Overigens heb ik zelf niets toegezegd want ik kan niets.
Laat je niet op de kast jagen. Ik weet dan wel niet wie een PM heeft gestuurd of wat er in staat, hoef het ook niet te weten maar laat je niet kisten is alles wat ik kan zeggen.
'denk ik' is niet goed genoeg hequote:Op maandag 13 september 2010 22:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mijn bloed willen ze denk ik niet. Het kan alleen gebruikt worden door een select groepje mensen
Ik mocht alleen plasma geven, mijn bloedgroep is te zeldzaam, hebben ze niet veel van nodigquote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
'denk ik' is niet goed genoeg heHet kost je een uurtje maar daarmee maak je wel iemand heel erg blij. Weet je welke bloedgroep je hebt?
Ik weet het toevallig omdat een vriendin van mij daar werkt.quote:Op maandag 13 september 2010 22:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben even flink onder de indruk... is dat normaal dat je weet waar welke bloedbank zit? Ik zou mijn god niet weten wie wat waar
Nou laat ik het dan anders zeggen; mijn bloed willen ze niet.quote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
'denk ik' is niet goed genoeg heHet kost je een uurtje maar daarmee maak je wel iemand heel erg blij. Weet je welke bloedgroep je hebt?
Bloedgroep O ? Die kunnen wel aan iedereen geven maar niet ontvangen toch ? of was het andersom?quote:Op maandag 13 september 2010 22:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik mocht alleen plasma geven, mijn bloedgroep is te zeldzaam, hebben ze niet veel van nodig
Meest voorkomend betekent ook het meest gevraagdquote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou laat ik het dan anders zeggen; mijn bloed willen ze niet.
Ik heb volgens mij de meest voorkomende geloof ik, tenminste.. ik heb nooit gehoord dat ik een speciale soort heb. Ik heb het vroeger weleens gevraagd maar dat ben ik inmiddels vergeten
O- kunnen ze aan iedereen gevenquote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Bloedgroep O ? Die kunnen wel aan iedereen geven maar niet ontvangen toch ? of was het andersom?
O- kun je aan iedereen geven maar O kan alleen O ontvangenquote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef tuintegel het volgende:
Bloedgroep O ? Die kunnen wel aan iedereen geven maar niet ontvangen toch ? of was het andersom?
GMTAquote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
O- kun je aan iedereen geven maar O kan alleen O ontvangen![]()
kan alleen aan iedereen die zelf ook resuspositief is
Ik las zeropositiefquote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
O- kun je aan iedereen geven maar O kan alleen O ontvangen![]()
kan alleen aan iedereen die zelf ook resuspositief is
quote:Op maandag 13 september 2010 22:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Jij hebt natuurlijk westlands bloed Flap, das zeker zeldaamen kostbaar~!
theequote:Op maandag 13 september 2010 22:40 schreef GotC het volgende:
Een bakkie thee uit onze nieuwe theepot in onze nieuwe theemokken is toch wel heel erg fijn
tuingelquote:
Ik zie je nu echt voor me terwijl je theeblaadjes in je haar smeertquote:
special herbs, good for your hair!quote:Op maandag 13 september 2010 22:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zie je nu echt voor me terwijl je theeblaadjes in je haar smeert
munttheequote:Op maandag 13 september 2010 22:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zie je nu echt voor me terwijl je theeblaadjes in je haar smeert
Bij mij duurt het ook niet lang meer. Mmmmmm slapenquote:Op maandag 13 september 2010 22:51 schreef nectarientje het volgende:
Ik giet nog even het laatste beetje uit mijn potje uit en dan ga ik lekker slapen
jij bent helemaal ergquote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef Barretje80 het volgende:
terug van training!! het was weer lekker..
eens kijken of ik morgen me bed uit te branden ben o te gaan zwemmen
Ik heb me ooit ook opgegeven om bloed te geven.. en daarna een brief met de bevestiging van de inschrijving gekregen maar nog nooit opgeroepen ( nu 4 maanden later.. )
en .. ik las theetuinGEIL
Over dat bloedgeven: soms wordt je maanden niet opgeroepen omdat ze nog genoeg hebben van je bloedgroep. Ik word om de 3 tot 5 maanden opgeroepen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:32 schreef Barretje80 het volgende:
terug van training!! het was weer lekker..
eens kijken of ik morgen me bed uit te branden ben o te gaan zwemmen
Ik heb me ooit ook opgegeven om bloed te geven.. en daarna een brief met de bevestiging van de inschrijving gekregen maar nog nooit opgeroepen ( nu 4 maanden later.. )
en .. ik las theetuinGEIL
mja maar ze weten me boedgroep nog helemaal niet!quote:Op dinsdag 14 september 2010 06:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Over dat bloedgeven: soms wordt je maanden niet opgeroepen omdat ze nog genoeg hebben van je bloedgroep. Ik word om de 3 tot 5 maanden opgeroepen.
En goedemorgen den haag
Moet om half 1 binnen zijn, kwart voor een beginnen. Zit nu nog maar de laatste dingetjes door te lezen.....quote:
Fransoos?quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:28 schreef Barretje80 het volgende:
/ me heeft het echt ZOOO gehad met d'r leidinggevende![]()
![]()
Er is geen normaal gesprek mee te voeren
*poetst d'r cv nog maar eens op en stuurt em rond*
neuh.. een nederlander..quote:
Neuh ik ben chagerijnig vanwege het bovenstaande berichtquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:17 schreef Atreidez het volgende:
Wat een stille dag hier.. Jullie willen toch niet zeggen het allemaal net zo druk als ik te hebben gehad vandaag?
moet ik eerst maar even een PhD voor doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:28 schreef Atreidez het volgende:
Ze zoeken hier nog een professor in Wetland ManagementIemand interesse?
pick me! pick me!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:28 schreef Atreidez het volgende:
Ze zoeken hier nog een professor in Wetland ManagementIemand interesse?
En daarna een kop stomende theequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Stomende activiteiten terwijl er buiten stromende regen is
Blij dat het iig achter de rug is?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ben ik weer... dat was een dagje wel. Blij dat ik zo bij mams kan genieten van een heerlijk bord macaroni want ik heb me daar toch honger. Vanmorgen om negen uur voor het eerst en laatst gegeten...2 boterhammen.
Afijn, examen was erg pittig en het eind was iets anders dan verwacht. Ik kan niet zeggen dat ik het slecht gedaan heb (dat is alvast een pre) maar of het voldoende was dat weet ik niet. Er zaten mensen die het al voor de vijfde keer deden........ Ik had gedacht te moeten eindigen met een interview zodat iemand het achterover drukken van hardware zou bevestigen (case) en daar had ik mij vooraf ook helemaal op gefocussed... nu moest ik ipv zo'n gesprek een rapport schrijven voor de oprachtgever...en dat heb ik nog nooit gedaan dus tja of dat goed is gegaan...who know's.
Uitslag komt binnen een week of zes.
Over twee weken theorie
Zeker blij dat het achter de rug is,.... het zal hoogstens nog een keer moeten. Maar vanavond ga ik ff flink relaxen !quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Blij dat het iig achter de rug is?En altijd jammer als er ineens iets wordt gevraagd waar je je niet op hebt kunnen voorbereiden..
Ik heb me vandaag helemaal de tandjes gewerkt. Echt zo totaal gaar. Ben nu op mn broertje aan het wachten ivm het eten.....en dan mag ik met kleine pluis een flinke wandeling gaan maken (verheug me er erg op als ik naar buiten kijk). Denk dat het daarna meteenquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:17 schreef Atreidez het volgende:
Wat een stille dag hier.. Jullie willen toch niet zeggen het allemaal net zo druk als ik te hebben gehad vandaag?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:17 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind dat altijd zo raar staan, net alsof iemand ook een onwettige echtgenoot kan hebben?!quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef Lovechild het volgende:
![]()
Bij vlagen.
Vanaf 13:00 uur tm nu zeker. Oa een nieuwe fiets gekochtDie is ook gelijk goed getest met deze wind en regen (is het echt pas drie dagen geleden dat we die bbq hadden??).
Zometeen lekker patatjes eten met de kindjes en dan kijken of ik het volhoud op te blijven tot m'n wettige echtgenoot weer thuiskomt.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo raar staan, net alsof iemand ook een onwettige echtgenoot kan hebben?!
In Londen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:54 schreef GotC het volgende:
Oeeeeh, in november komt de nieuwe Harry Potter film uitEn te bekijken in Imax 3D (wat ik uiteraard ga doen
)
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:01 schreef Lovechild het volgende:
![]()
Ik heb er altijd moeite mee om hem hier te benoemen. Met namen gooien doe ik niet zomaar en "mijn man" vind ik om de een of andere reden zo oudbollig. Vandaar dat ik hier weleens wat probeer.
* Lovechild schrapt de aanduiding "wettige echtgenoot" van haar lijstje
Ik heb een theepot gekocht vandaagquote:
Probeer 'mannetje' eensquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er altijd moeite mee om hem hier te benoemen. Met namen gooien doe ik niet zomaar en "mijn man" vind ik om de een of andere reden zo oudbollig. Vandaar dat ik hier weleens wat probeer.
* Lovechild schrapt de aanduiding "wettige echtgenoot" van haar lijstje
Ok, eerst doorlezen..dan pas reageren hahahaquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:07 schreef nectarientje het volgende:
'Mijn man' klinkt toch prima? En anders ga je op de R_b-tour: 'mannetje'Of gewoon M., dan weet iedereen ook wel wie je bedoelt
Oh ja, ik begreep eigenlijk prima wat je bedoeldequote:Op dinsdag 14 september 2010 18:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]Ik bedoelde niet dat je de term niet meer kan gebruiken maar dat is er eentje waar ik me nog wel eens over verbaas. Dat soort vlagen heb ik soms
'Mijn man' klinkt toch prima? En anders ga je op de R_b-tour: 'mannetje'Of gewoon M., dan weet iedereen ook wel wie je bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |