Ja, wanneer wanneer wanneerquote:Op zondag 12 september 2010 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wanneer gaan we een potje bowlen?
Bij LC thuis? Ik wist dat haar huis groot was maar toch verbaasd me dit een beetje...quote:Op zondag 12 september 2010 12:44 schreef tuintegel het volgende:
Ik hoorde ook dat het de volgende keer bowlen wordt.
Matige grap ...quote:Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bij LC thuis? Ik wist dat haar huis groot was maar toch verbaasd me dit een beetje...
Ja ben weer helemaal bijquote:Op zondag 12 september 2010 12:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Matige grap![]()
maar bowlen lijkt mij heel leuk. RB bijgekomen van je ervaring gister
Ja ik ben weer helemaal bijquote:
Ninja editquote:Op zondag 12 september 2010 12:49 schreef tuintegel het volgende:
Dubbel en mezelf quoten... Stomme ipad
Er was een microseconde een glimlach op je bekkie, toch?quote:Op zondag 12 september 2010 12:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Matige grap ...
maar bowlen lijkt mij heel leuk. RB bijgekomen van je ervaring gister
En 1 man ging met een rood hoofd naar benedenquote:Op zondag 12 september 2010 12:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
hahahahah Zojuist tijdens de wedstrijd NAC - Feyenoord de stadionspeaker: "oproep voor meneer met kenteken X, uw auto staat op P1 maar uw motor draait nog"... resultaat: 25.000 man op de tribune in een deuk
Waarom ga je van een man uit?quote:Op zondag 12 september 2010 13:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En 1 man ging met een rood hoofd naar beneden
Omdat ik m naar beneden zag lopen misschien?quote:Op zondag 12 september 2010 13:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom ga je van een man uit?
bij Flap en GotC thuis toch?? en dan zou marv de pins weer recht zetten..quote:Op zondag 12 september 2010 12:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bij LC thuis? Ik wist dat haar huis groot was maar toch verbaasd me dit een beetje...
quote:Op zondag 12 september 2010 13:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bij Flap en GotC thuis toch?? en dan zou marv de pins weer recht zetten..
* herrinnert zich nog wel IETS*
Als er een award komt voor 'mees vrouw onvriendelijke opmerkingen' dan ga jij hem winnenquote:Op zondag 12 september 2010 13:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom ga je van een man uit?
O... jij zag het gebeuren, ik dacht dat je zijn verhaal gewoon visualiseerde en afmaakte.quote:Op zondag 12 september 2010 13:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Omdat ik m naar beneden zag lopen misschien?
Zal ik anders jouw postje in dat andere topic ff quoten en hier plaatsen, gaan we kijken wie hem wint?quote:Op zondag 12 september 2010 13:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als er een award komt voor 'mees vrouw onvriendelijke opmerkingen' dan ga jij hem winnen
ik herinneer me idd een bowlingmeet, waar we mee gewacht hebben tot jij en MtM terug zouden komen van vakantie.quote:
hahahaha gaan we nou chanteren?quote:Op zondag 12 september 2010 13:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zal ik anders jouw postje in dat andere topic ff quoten en hier plaatsen, gaan we kijken wie hem wint?![]()
![]()
Nou, we zijn terug hoorquote:Op zondag 12 september 2010 13:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik herinneer me idd een bowlingmeet, waar we mee gewacht hebben tot jij en MtM terug zouden komen van vakantie.
Chanteren? Hmmm... goed idee! Stuur je ff een PM met instructies.quote:Op zondag 12 september 2010 13:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahahaha gaan we nou chanteren?
Regel ns wat leuks, zou ik zeggenquote:Op zondag 12 september 2010 13:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toen kwam de BBQmeet en die is inmiddels voorbij, en nou de bowlingmeet?
Maar dat zou jij doen!quote:Op zondag 12 september 2010 13:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Regel ns wat leuks, zou ik zeggen
Wacht ff...quote:Op zondag 12 september 2010 13:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar dat zou jij doen!En Marv zou de pinnen weer rechtovereind zetten (herinneer ik me ff niet?) aldus Bar.
Dus er wordt gewacht met een bowlingmeet tot ik weer terug ben.....een bowlingmeet die ik dan zelf moet regelen?quote:Op zondag 12 september 2010 13:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik herinneer me idd een bowlingmeet, waar we mee gewacht hebben tot jij en MtM terug zouden komen van vakantie.
Herinneer jij je helemaal niets van een bowlingmeet dan? Wat herinneer jij je dan?quote:Op zondag 12 september 2010 13:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wacht ff...
[..]
Dus er wordt gewacht met een bowlingmeet tot ik weer terug ben.....een bowlingmeet die ik dan zelf moet regelen?
Ik herinner me genoeg, maar ik voel me niet graag gedwongen om iets te gaan organiseren. En hoe meer je om die meet gaat vragen, hoe minder zin ik krijg om het te gaan regelen. Als je het zo graag wilt, kun je het prima zelf regelen.quote:Op zondag 12 september 2010 13:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Herinneer jij je helemaal niets van een bowlingmeet dan? Wat herinneer jij je dan?
Uuuuhm? Slaat nergens op je reactie? Waaruit baseer jij dat ik je dwing iets te organiseren en of dat ik het heel graag wil? Barretje begon erover en ik dacht dat je 1 en ander vergeten was, je reacties deden me daarop vermoeden.quote:Op zondag 12 september 2010 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik herinner me genoeg, maar ik voel me niet graag gedwongen om iets te gaan organiseren. En hoe meer je om die meet gaat vragen, hoe minder zin ik krijg om het te gaan regelen. Als je het zo graag wilt, kun je het prima zelf regelen.
En nu ga ik weer lekker tv kijken
om even mijn opmerking uit te leggen:quote:Op zondag 12 september 2010 13:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uuuuhm? Slaat nergens op je reactie? Waaruit baseer jij dat ik je dwing iets te organiseren en of dat ik het heel graag wil? Barretje begon erover en ik dacht dat je 1 en ander vergeten was, je reacties deden me daarop vermoeden.
Sorrie hoor, ik dacht dus dat flap niet meer wist dat wij allemaal over bowlingmeet hadden gesproken. Zo zit het in mekaar. Waarom wordt dit zo negatief benadert? Ik ben krampachtig en een kleuter omdat ik niet begreep dat Flap het nog wel wist maar geen zin had in organiseren?quote:Op zondag 12 september 2010 14:05 schreef tuintegel het volgende:
Ik bedoelde jou juist ,maar goed. Je zou je eens wat minder krampachtig opkunnen stellen en dit bedoel ik niet gemeen , echt niet.
Dat wist ik niet, bedankt voor de uitleg. Het was verder een groot misverstand van mijn kant waar heel verkeerd op wordt gereageerd.quote:Op zondag 12 september 2010 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
om even mijn opmerking uit te leggen:
Gister op de BB hadden we het ook over een bowling meet..En over het feit dat het huis van Flap en GOTC( ik ben nog steeds aan het bijkomen van de uitspraak) zo groot is dat we daar wel kunnen bowlen..
En Toen zaten GotC en ik te geinen dat Marv dan de pinnen weer recht moest zetten net zoals Adje ( die van paul de leeuw..)
Er staat nergens dat wie dan ook welke meet moet organiseren..
En.. het staat jou natuurlijk vrij om eea te organiseren!
En nu naar de juwelier!!![]()
Kom je dan in je trouwjurk bowlen?quote:Op zondag 12 september 2010 14:48 schreef Lovechild het volgende:
Owowow, nog ff vlug: als zondagmiddag bijv ook een optie is, ben ik in voor 26 september. Dat is onze trouwdag, kost het vast minder moeite om onze kids uit te besteden. Onder het mom dat we samen onze trouwdag willen vieren
quote:Op zondag 12 september 2010 14:48 schreef Lovechild het volgende:
Owowow, nog ff vlug: als zondagmiddag bijv ook een optie is, ben ik in voor 26 september. Dat is onze trouwdag, kost het vast minder moeite om onze kids uit te besteden. Onder het mom dat we samen onze trouwdag willen vieren
Ah, hier zie ik mijn uitvlucht om weer niet op te hoeven komen dagen.quote:Op zondag 12 september 2010 15:00 schreef nectarientje het volgende:
Ook als ik je emailadres al wel heb, PM het toch even graag. Ik ben redelijk van de chaos en zo vergeet ik je dan niet
PM dan nietquote:Op zondag 12 september 2010 16:25 schreef AirwiN het volgende:
Ah, hier zie ik mijn uitvlucht om weer niet op te hoeven komen dagen.
quote:
is prima, maar wij zijn de eerste 2 weken van oktober op vakantie..quote:Op zondag 12 september 2010 14:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik stem voor ergens in oktober. Vind jullie erg lief, maar hoef niet twee keer per maand een meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |