Jij bent aan het falen, hoe niet jammer dat ook isquote:Op donderdag 16 september 2010 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
F1 2010 gaat falenhoe jammer ik het ook vind.
?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
F1 2010 gaat falenhoe jammer ik het ook vind.
Jij hebt hem natuurlijk ook al uren gespeeld en een goed oordeel kunnen maken, dat waren we even vergeten.. sorry daarvoorquote:Op donderdag 16 september 2010 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind het weer echt zo'n voorbeeld van een game die overhyped wordt.
Dat wil niet zeggen dat ik gelijk heb, ik ga hem halen maar je zult zien dat ie niet zo geweldig is zoals iedereen hem neerzet.
Vind wel mooi dat F1 nu al meer fanboys heeft dan Reach.........quote:Op donderdag 16 september 2010 12:00 schreef Xblister het volgende:
[..]
Jij hebt hem natuurlijk ook al uren gespeeld en een goed oordeel kunnen maken, dat waren we even vergeten.. sorry daarvoor
Fanboys, ik heb ze nog niet gespot hoor..quote:Op donderdag 16 september 2010 12:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind wel mooi dat F1 nu al meer fanboys heeft dan Reach.........
Zie het einde van mijn filmpje op de vorige paginaquote:Op donderdag 16 september 2010 13:04 schreef -SG- het volgende:
Waarom word ik altijd in van die noob teams ingedeeld. Speel ik een redelijk potje, verliezen we omdat de rest dik negatief staat.
Da kan nieeequote:Op donderdag 16 september 2010 18:37 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik speel dit spel nu al ruim een jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door Dr.Pringles op 16-09-2010 20:36:36 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
Deze is speciaal voor Rossdale omdat ie zo nieuwsgierig was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens won ik laatst een TDM met 7500 - 1500, heeft iemand weleens een groter verschil gehad?
Deze is speciaal voor Rossdale omdat ie zo nieuwsgierig was.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Deze is speciaal voor Rossdale omdat ie zo nieuwsgierig was.HAHAHAHAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze moet in de OP![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA!
Deze moet op me HD
Als ik m'n ratio's op wil krikken dan ga ik ff een tijdje FFA doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:37 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Ik speel dit spel nu al ruim een jaar maar de laatste tijd merk ik gewoon dat ik teveel deaths heb in TDM. Eerst ging het echt goed. Daarom ben ik overgestapt naar S&D en dat gaat wel lekker.
Maar ik wil m'n ratio verhogen en wil ik dus meer kills dan deaths, ik denk dat ik gewoon teveel rush door de map en uiteindelijk heb ik wel 28 kills maar daarnaast ook 19 deaths. M'n hoogste killstreak is dan ook 11.
Hoe krijg ik dit voor elkaar.
Deze is speciaal voor Rossdale omdat ie zo nieuwsgierig was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat je een lame grapje maakte
Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:04 schreef Parvus het volgende:
YY fakie ladder bounce 360 no scope quaaaaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |