abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86464147
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:53 schreef Parvus het volgende:
:) :) :( :( :) :) :( :( :) :) :( :( :( :( :( :( :) :) :( :( :) :)
:) :) :( :( :) :) :( :( :) :) :( :( :( :( :( :( :) :) :) :) :) :)
:) :) :( :( :( :( :( :( :) :) :( :( :) :) :( :( :) :) :( :( :) :)
:) :) :( :( :( :( :( :( :) :) :( :( :) :) :( :( :) :) :( :( :) :)
Jij valt op mannen ofniet?

:')
  woensdag 15 september 2010 @ 17:45:16 #227
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_86467871
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:49 schreef Michhas het volgende:

[..]

Shit man, kom eens met een gepaste straf.. Anaal vernederen doe ik zonder aanleiding, dat is hier niet echt van toepassing.. Als ik dat doe weet ze niet dat ze fout zat hoor :N
Brandnetels vol in haar kut raggen.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_86468713
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:45 schreef -SG- het volgende:

[..]

Brandnetels vol in haar kut raggen.
Dude :{ Dat is ook niet chill voor mij man :{
Jeeeeej internet doet het weer *O*
pi_86468832
Vanmiddag eindelijk eerste Tactical Nuke behaald! In de potjes daarna nog meteen eens 2.. Dus 3 in dezelfde middag op de maps Afgan, Derail en Rundown :D

Harrier, AC-130, Nuke.. Ik prefereer de AC boven de Chopper, ten eerste omdat het een leukere killstreak is om te besturen en tevens wordt hij niet zo snel neergehaald als mijn Chopper bij vorige pogingen.

Groundwar uiteraard, met een smoove setup

M16 Holographic
AA-12 Grip
Claymore
Smoke Grenade
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro

Nog 7 te gaan voor de emblem :s)
pi_86469420
nog nooit meegemaakt dat iemand de nuke had. Wat gebeurt er dan en wat heeft het voor nut? En wat gebeurt er met je killstreak?
pi_86469496
Iedereen sterft en je wint het potje. Dat is alles. Best waardeloos eigenlijk.
pi_86469890
je wint ongeacht de stand?
pi_86470016
Jep.
  woensdag 15 september 2010 @ 21:34:46 #234
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_86476935
Zojuist mijn beste streak naar 15 gebracht. (15-0 score dmv een pavelow en een attack helicopter in Afghan)
  woensdag 15 september 2010 @ 21:35:09 #235
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_86476959
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen sterft en je wint het potje. Dat is alles. Best waardeloos eigenlijk.
Vergeet niet dat je scherm wit wordt!
pi_86477502
Harrier vind ik persoonlijk beter dan attack helicopter aangezien de airstrike van de harrier al een leuk aantal kills kan maken voordat hij wordt neergehaald, tevens haalt hij vijandelijke attack heli's pavelows en choppers neer ^O^
pi_86480381
0.2 Fail / Win ratio *O*

Ik heb deze geüpload omdat mijn fails wel erg slecht en onnodig waren. :') Slechtste faal sinds weken.
pi_86482948
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef KoningStoma het volgende:
0.2 Fail / Win ratio *O*

Ik heb deze geüpload omdat mijn fails wel erg slecht en onnodig waren. :') Slechtste faal sinds weken.
ik vond het een erg mooi potje :@`
pi_86483194
Bedankt :)

Ik was net vergeten om iets anders in te stellen als een care package. Ik na 4 kills dus die care package oproepen. Wordt ik gekilled. Ik dus helemaal vloeken en tieren. Op het moment dat ik de hoek om loop zie ik aan de andere kant van het level Scrapyard mn care package (waar trouwens alleen maar ammo in zit) op die gast zijn kop vallen _O_ _O-
pi_86483557
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:55 schreef KoningStoma het volgende:
Bedankt :)

Ik was net vergeten om iets anders in te stellen als een care package. Ik na 4 kills dus die care package oproepen. Wordt ik gekilled. Ik dus helemaal vloeken en tieren. Op het moment dat ik de hoek om loop zie ik aan de andere kant van het level Scrapyard mn care package (waar trouwens alleen maar ammo in zit) op die gast zijn kop vallen _O_ _O-
Ik had laatst wat anders, ik spawnde, en voordat ik 1 stap had gezet was ik al dood door die care package van mn teamgenoot ;(
pi_86484317
Dat heb ik per ongeluk een paar keer gedaan bij teammates. Dat komt omdat je dan na het spawnen zon ding gooit, terwijl er ook gewoon teammates bij je spawnen.

Dat is een van de vele dingen waarmee IW hun incompetentie laat zien als het om het maken van een gebalanceerde game gaat . :Y

Wat is het hier trouwens rustig. Ik geef de reach hype nog 7 dagen :') Dan denk ik dat het hier weer wat gezelliger is.
pi_86484771
Even afkicken van het gescheld is ook wel chill. :D
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_86484977
Nou ik heb weer getierd deze avond zeg. Volgens mij ging idovon weg omdat ik maar bleef zeiken :D

Maarja.. Dat hoor er nu eenmaal bij he O+
pi_86485091
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:17 schreef FUUUU het volgende:
Vanmiddag eindelijk eerste Tactical Nuke behaald! In de potjes daarna nog meteen eens 2.. Dus 3 in dezelfde middag op de maps Afgan, Derail en Rundown :D

Harrier, AC-130, Nuke.. Ik prefereer de AC boven de Chopper, ten eerste omdat het een leukere killstreak is om te besturen en tevens wordt hij niet zo snel neergehaald als mijn Chopper bij vorige pogingen.

Groundwar uiteraard, met een smoove setup

M16 Holographic
AA-12 Grip
Claymore
Smoke Grenade
Scavenger Pro
Stopping Power Pro
Ninja Pro

Nog 7 te gaan voor de emblem :s)
zo :o maar even die M16 geprobeerd _O_
  donderdag 16 september 2010 @ 08:25:04 #245
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_86487116
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:32 schreef KoningStoma het volgende:
Dat heb ik per ongeluk een paar keer gedaan bij teammates. Dat komt omdat je dan na het spawnen zon ding gooit, terwijl er ook gewoon teammates bij je spawnen.

Dat is een van de vele dingen waarmee IW hun incompetentie laat zien als het om het maken van een gebalanceerde game gaat . :Y

Wat is het hier trouwens rustig. Ik geef de reach hype nog 7 dagen :') Dan denk ik dat het hier weer wat gezelliger is.
Reach :r

Ik ben even overgestapt op Forza 3. Even geen gevloek en gescheld is inderdaad zeer verfrissend :D Even lekker veel racen, dan rammen we volgende week F1 2010 in de kruisdoos en ben ik er heeeeelemaal klaar voor :9~

Uiteraard blijf ik ook wel MW2 spelen tussendoor :P Stuur maar gewoon invites, dan join ik wel :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_86487392
quote:
Op donderdag 16 september 2010 01:05 schreef KoningStoma het volgende:
Nou ik heb weer getierd deze avond zeg. Volgens mij ging idovon weg omdat ik maar bleef zeiken :D

Maarja.. Dat hoor er nu eenmaal bij he O+
Haha nee dat lag niet aan jou. Kenker wat was ik gefrustreerd. Sinds ik die stomme Hauppauge heb en leuke potjes wil capturen gaat het echt te slecht ineens. Heb nu bloed op m'n knokkel omdat ik tegen de muur sloeg gister :') :')
pi_86487728
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:43 schreef Parvus het volgende:

[..]

Haha nee dat lag niet aan jou. Kenker wat was ik gefrustreerd. Sinds ik die stomme Hauppauge heb en leuke potjes wil capturen gaat het echt te slecht ineens. Heb nu bloed op m'n knokkel omdat ik tegen de muur sloeg gister :') :')
Stoertje :{
pi_86491659
Wat doet die EMP eigenlijk? ik heb een m keer tegen gehad en toen verdween mijn radar en was mijn beeld vaag. Is dat het enige? Ik had m ook een keer uit mn carepackage, maar kon er niet echt voordeel uit halen ofzo.
pi_86491749
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:25 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Reach :r

Ik ben even overgestapt op Forza 3. Even geen gevloek en gescheld is inderdaad zeer verfrissend :D Even lekker veel racen, dan rammen we volgende week F1 2010 in de kruisdoos en ben ik er heeeeelemaal klaar voor :9~

Uiteraard blijf ik ook wel MW2 spelen tussendoor :P Stuur maar gewoon invites, dan join ik wel :)
F1 2010 gaat falen :{ hoe jammer ik het ook vind.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_86492169
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wat doet die EMP eigenlijk? ik heb een m keer tegen gehad en toen verdween mijn radar en was mijn beeld vaag. Is dat het enige? Ik had m ook een keer uit mn carepackage, maar kon er niet echt voordeel uit halen ofzo.
Alle electronica gaat offline voor 60 seconden (geloof ik). Dus geen radar, geen aimdingetje in je wapens, je kan geen airstrikes inroepen, sentry guns gaan dood, je kan met je stinger niks uit de lucht halen etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')