waarom heb je een care package en vervolgens een pavelow?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:47 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb als killstreak Care Package, Pavelow en Attack Helicopter. Sentry Drop heb ik ook snel weer weggehaald.
Beter ga je Predator, Harrier, Pavelow spelenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:47 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb als killstreak Care Package, Pavelow en Attack Helicopter. Sentry Drop heb ik ook snel weer weggehaald.
Haha just kiddingquote:Op woensdag 15 september 2010 07:05 schreef Darkestrah het volgende:
Nuke is totaal out of the question voor mij. 25 kills is op dit moment nog niet te halen.
Godverdomme! Ik kan er niet tegen!quote:Op woensdag 15 september 2010 07:52 schreef KneusTeun het volgende:
Omg jongens reach is dope! jullie missen wat...
quote:Op woensdag 15 september 2010 07:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Godverdomme! Ik kan er niet tegen!
Was maandag jarig, mijn vriendin heeft reach voor me besteld, zou dus maandag of dinsdag komen.. heeft ze hem bij haar thuis laten bezorgenzou ze hem donderdag komen brengen, gaat ze extra werken, heb ik hem vrijdagavond pas
fucking assholerij is het! Ik kan er echt niet tegen!
Echt hequote:
Whehehehe, zal je leren om halo te willen spelenquote:Op woensdag 15 september 2010 07:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was maandag jarig, mijn vriendin heeft reach voor me besteld, zou dus maandag of dinsdag komen.. heeft ze hem bij haar thuis laten bezorgenzou ze hem donderdag komen brengen, gaat ze extra werken, heb ik hem vrijdagavond pas
dumpen die bitch.quote:Op woensdag 15 september 2010 07:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met Haloquote:Op woensdag 15 september 2010 08:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Whehehehe, zal je leren om halo te willen spelen
Hooooi Idoquote:
Het wordt dan eens tijd dat ze snapt dat gamen op 1 staat en de vriendin op 2.quote:Op woensdag 15 september 2010 08:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met Halo
[..]
Hooooi Ido![]()
Pas op je woorden jongeman! Ze heeft er ook totaal geen verstand van
Oh dat weet ze ook wel hoor, die zit dit weekend vaak op haar knieen terwijl ik Halo speel denk ikquote:Op woensdag 15 september 2010 08:59 schreef Parvus het volgende:
[..]
Het wordt dan eens tijd dat ze snapt dat gamen op 1 staat en de vriendin op 2.
hoiii Michi
Nah, daar ben ik volgens mij nog het meest actiefquote:Op woensdag 15 september 2010 15:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
De rest is vooral in het halo topic actief.
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah, daar ben ik volgens mij nog het meest actief
Lees alle posts op deze pagina even doorquote:
Shit man, kom eens met een gepaste straf.. Anaal vernederen doe ik zonder aanleiding, dat is hier niet echt van toepassing.. Als ik dat doe weet ze niet dat ze fout zat hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |