SPOILER: OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe vriendin ja?quote:
waarquote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Intelligence het volgende:
De nieuwe vriendin:
[ afbeelding ]
...quote:
Omdat ik dat altijd wel gezellig vond?, Annie's was gister ook niet watquote:
quote:Nein man, ich will noch nicht gehen
Ich will noch ein bisschen tanzen
Komm schon, alter
Ist doch noch nicht so spät
Lass uns noch ein bisschen tanzen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je naar de koning....?quote:Op zondag 12 september 2010 17:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat ik dat altijd wel gezellig vond?, Annie's was gister ook niet wat
[..]
You wanna share some specs?quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb een nieuwe computer besteldDat mag wel na ruim 4 jaar
Oh, ik lig er niet wakker vanquote:Op zondag 12 september 2010 18:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gedaan maar daarom is het nog niet 'jammer' dat het failliet is.
Nicolequote:
Aan drank geen gebrek zo te zienquote:Op zondag 12 september 2010 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Foto van de meet:
[ afbeelding ]
Graag gedaan. En leuk je te ontmoetenquote:Op zondag 12 september 2010 19:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
NicoleBedankt voor het ophalen gisteren. Justin ook bedankt.
Zwart natuurlijkquote:Op zondag 12 september 2010 20:01 schreef Assiej het volgende:
Blackberry bold 9700...
zwart
of
wit
Wie doet mee aan mijn ' poll '![]()
Ten eerste, Windows Mobile vind ik ontzettend ruk, ten tweede heb ik er één via mijn werk wat een koelkast van een ding isquote:
Hmm Ik zit eventueel aan bb te denken maar ik weet het nog niet zekerquote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ten eerste, Windows Mobile vind ik ontzettend ruk, ten tweede heb ik er één via mijn werk wat een koelkast van een ding isMaar gelukkig krijgen we binnenkort BlackBerry
Die lijkt veel op die mini N97? of welke versie is dat..quote:
Ten eerste is het geen windows mobile, en ten tweede is het een super toestel, heb hem hier ookquote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ten eerste, Windows Mobile vind ik ontzettend ruk, ten tweede heb ik er één via mijn werk wat een koelkast van een ding isMaar gelukkig krijgen we binnenkort BlackBerry
Wil je eens foto maken van als jij hem in je hand hebt ?quote:Op zondag 12 september 2010 20:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ten eerste is het geen windows mobile, en ten tweede is het een super toestel, heb hem hier ook.
nee hoorquote:Op zondag 12 september 2010 20:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die lijkt veel op die mini N97? of welke versie is dat..
ik wil graag gewone toetsjes, daarom denk ik dat die HTC niet wat word..
Zal dan morgen worden, heb hier zo geen camera.quote:Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wil je eens foto maken van als jij hem in je hand hebt ?
Die van mij is wel Windows Mobile en dat is rukquote:Op zondag 12 september 2010 20:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ten eerste is het geen windows mobile, en ten tweede is het een super toestel, heb hem hier ook.
quote:
Truste Asquote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef Assiej het volgende:
@Hen, succes hier nog
Slaap lekker allemaal
Trustenquote:Op zondag 12 september 2010 22:53 schreef Assiej het volgende:
@Hen, succes hier nog
Slaap lekker allemaal
O ja, de specs... naast de aan en uit knop zit er het volgende in:quote:
dat doe ik toch altijdquote:Op zondag 12 september 2010 22:55 schreef norich het volgende:
[..]
Sander, breng eens wat leven in de brouwerij
Dat is uh, een aardig systeem of niet? Ben er niet meer van op de hoogte allemaal, maar 2TB is wel nicequote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O ja, de specs... naast de aan en uit knop zit er het volgende in:
Asus P6T SE (iX58 - S1366)
PC3-10666 - 2 GBx3 - DDR3 - G.Skill PK CL7
INTEL Core i7-920 (4C - S1366 - 4,8GT/s - 8MB) 2,6
Western Digital 2 TB 20EARS - SATA2 - 64 MB
OCZ 2,5" 60GB - SSD - Agility 2 Extended - SATA2
Asus ENGT220 - 512 MB - PCIe - HDMI+DVI
Vooral van de SSD heb ik hoge verwachtingen
i7 processor is wel snel jaquote:Op zondag 12 september 2010 23:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dat is uh, een aardig systeem of niet? Ben er niet meer van op de hoogte allemaal, maar 2TB is wel nice
Inderdaad ja, dan is de ruimte wel nodig.quote:Op zondag 12 september 2010 23:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
i7 processor is wel snel jaEn die 2TB is bittere noodzaak met foto's van 30MB per stuk
Trustenquote:Op zondag 12 september 2010 23:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, dan is de ruimte wel nodig.
Sloapn
Je game't niet neem ik aan, dan zeker een net systeem.quote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen antieke spelletjes toen het nog om de speelbaarheid ging i.p.v. het grafische geweldquote:Op zondag 12 september 2010 23:40 schreef Mdrop het volgende:
Je game't niet neem ik aan, dan zeker een net systeem.
Scheermes vergeten?quote:Op zondag 12 september 2010 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van vanochtend
Neuh, da's mn dagelijkse bakkesquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oké, weet niet of je al besteld hebt maar zou er dan iets geld bij doen en op een kaart van 1 gb gaan zitten, ook ivm mogelijke hd beelden.quote:Op zondag 12 september 2010 23:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen antieke spelletjes toen het nog om de speelbaarheid ging i.p.v. het grafische geweldIk zal het vooral gebruiken voor grafische en videobewerkingen.
quote:Op zondag 12 september 2010 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van vanochtend
ie heb wa een dikke kopquote:Op zondag 12 september 2010 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van vanochtend
Kiek 'm goanquote:Op zondag 12 september 2010 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van vanochtend
je hebt maar 4 keer gevraagd hoe lang ik benquote:Op maandag 13 september 2010 08:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah, zo heel dronken was ik niet
2 keerquote:Op maandag 13 september 2010 08:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt maar 4 keer gevraagd hoe lang ik ben
nee hoorquote:
quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:26 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Een hele dikke![]()
Achter is ze zelfs 9J !
is dat die Edition Blue?quote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Intelligence het volgende:
De nieuwe vriendin:
[ afbeelding ]
hé, nog iemand uit Haaksbergen!quote:
vooral in het hardstyle-topic, waar ik minder vaak kom dan in ToF, zijn mijn posts vaak erg langquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 08:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blegh, volgens mij word/ben ik echt ziek
Net als de rest van de kamer hiero
Gaat lekker danquote:Op maandag 13 september 2010 09:25 schreef omearos het volgende:
kolere, het is weer maandag
Ik op de automatische piloot naar mijn werk, zie ik daar in mijn agenda dat ik over 15min bij de tandarts moet zijndus gelijk weer in de auto, terug naar enschede, half uur te laat. Nu weer terug op mijn werk. Eerst koffie
en een vergadering
dat klinkt als aardig lekker aangepast blokkiequote:Op maandag 13 september 2010 09:16 schreef Intelligence het volgende:
Goedemorgen
Remco! Nee deze is toch overduidelijk paars ipv blauw
Dit is die GTI 8v Wolfsburg Edition.
2H motor uit een Golf Cabrio, injectie van een PF motor, VR6 injectoren, spaghetti spruitstuk van Simons, 276 graden nokkenas, afgedraaid vliegwiel, benzinedrukregelaar en verstelbaar nokkenastandwiel![]()
Gaat als de brandweer
Jep, zit goed in de lakquote:Op maandag 13 september 2010 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat klinkt als aardig lekker aangepast blokkiehoe is de auto verder dan, goede staat?
staaltje onder de scanner?quote:Op maandag 13 september 2010 09:57 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jep, zit goed in de lakPaar kleine puntjes, maar dat laat ik wel bijwerken, eerst het staaltje onder de scanner, aangezien het een iets aangepast kleur is
Thnxquote:Op maandag 13 september 2010 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staaltje onder de scanner?
trouwens, van harte gefeliciteerd met je verjaardag kerel![]()
![]()
ah, op die manier; weet je zeker dat alles strak in dezelfde kleur blijft jahquote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ja heb een kleurstaaltje erbij gekregen, hiermee kan de spuiter de juiste kleur opzoeken
Ook niet echt mijn dingquote:Op maandag 13 september 2010 10:28 schreef Kreator het volgende:
VW Golf met 1 ruitenwisser die 24/7 in de weg staat op de voorruit..
Jep, is goed voor gezorgdquote:Op maandag 13 september 2010 10:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, op die manier; weet je zeker dat alles strak in dezelfde kleur blijft jah
quote:
quote:
quote:
Thnx allenquote:
Tuurlijk nietquote:
ik heb even gekeken, het is volgende week zondag, tegelijk met kermis en koopzondag... ben dus sowieso wel ff in het dorp te vinden denk ikquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Jep, is goed voor gezorgdGa je nog naar Auto Motor sportief gebeuren in Haaksbergen? Ga daar ook wel kijken, is eind september
Ik sta er misschien met de Golfquote:Op maandag 13 september 2010 11:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb even gekeken, het is volgende week zondag, tegelijk met kermis en koopzondag... ben dus sowieso wel ff in het dorp te vinden denk ik
Die plaatjes zijn altijd zo tof hequote:
weet je al waar jullie komen te staan?quote:Op maandag 13 september 2010 12:32 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ik sta er misschien met de Golf![]()
Staan sowieso 2 autos van ons, die blauwe polo en een alfa
Dat scheelt 0,1 km/u topsnelheid!quote:Op maandag 13 september 2010 10:28 schreef Kreator het volgende:
VW Golf met 1 ruitenwisser die 24/7 in de weg staat op de voorruit..
is nog niet zeker dat ik er sta, is selectie meeting hequote:Op maandag 13 september 2010 13:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet je al waar jullie komen te staan?
Komt die gast met die Veyron nog?quote:Op maandag 13 september 2010 13:27 schreef Intelligence het volgende:
[..]
is nog niet zeker dat ik er sta, is selectie meeting heMaar zodra ik t weet van de polo en alfa hoor je t !
Mwah, ik doe leuk werkquote:Op maandag 13 september 2010 15:08 schreef GimmeGore het volgende:
bij mij is dat geen duim omhoog waardig.
Fok! is leuke afleiding, maar dat kan ik thuis ook wel
De 512MB versie heeft sneller geheugen dan de 1GB versie. En om geheugen zit ik bij 2D toepassingen niet verlegen > 1920*1200*4 (bytes kleurdiepte) = 9,2MB. En voor vloeiend beeldopbouw wordt er double of triple gebufferd waarmee je hooguit op 30MB uitkomt. Pas als de hardwareversnelling d.m.v. CUDA aan te pas komt heb je iets meer geheugen nodig, maar voor H.264 decompressie heb je echt geen 1GB nodig.quote:Op maandag 13 september 2010 00:02 schreef Mdrop het volgende:
Oké, weet niet of je al besteld hebt maar zou er dan iets geld bij doen en op een kaart van 1 gb gaan zitten, ook ivm mogelijke hd beelden.
Nou nog een foto van een poepende oma, voor een zekere banquote:Op maandag 13 september 2010 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch wel een geslaagde pafipo dacht ik zo
die enequote:Op maandag 13 september 2010 17:25 schreef Assiej het volgende:
Nokia N8 is opzich ook wel nice?
Ik weet het niet welke tel ik moet nemen
Levertijd 07-10 staat er bij...quote:Op maandag 13 september 2010 17:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan zou ik voor de N8 gaan as, maar die is nog niet uit.
ik met bierquote:Op maandag 13 september 2010 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wouter en ik staan samen op de fotooo
Jij en ik ook.quote:Op maandag 13 september 2010 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij staan samen te heerschen \m/quote:Op maandag 13 september 2010 18:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ookquote:Op maandag 13 september 2010 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wij staan samen te heerschen \m/
Bij deze:quote:Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef Assiej het volgende:
Wil je eens foto maken van als jij hem in je hand hebt ?
goed idee, welke heb jij gemaakt?quote:Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
Weet je, ik heb meegedaan aan de paint wedstrijd
ja, donders gaaf.quote:
Thanks! Wel mooi opzichquote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bij deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Raad maarquote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed idee, welke heb jij gemaakt?
Welke paintwedstrijd? Ik mag graag paintenquote:Op maandag 13 september 2010 20:30 schreef Samzz het volgende:
Weet je, ik heb meegedaan aan de paint wedstrijd
Zie F&Fquote:Op maandag 13 september 2010 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welke paintwedstrijd? Ik mag graag painten
iets met een paard?quote:
alweer?quote:
soort van zeepjes rapen in je eentje?quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben daarnet op m'n giechel gegaan onder de douche, en het eerste wat ik dacht was: "zo, da's niet zo best."
Er lag wat shampoo op de vloer
En dan nóg falen jaquote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
soort van zeepjes rapen in je eentje?
quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik gok ook op iets met een paard![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik gok ook op iets met een paard![]()
[ afbeelding ]
het valt allemaal niet meequote:
Eén doffe ellende!quote:
Nattepetat!quote:
Er staan drie paarden (geloof ik) in de inzendingen, eentje is van mij. Ik heb er overigens nog een ingezondenquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lach maar niet al te hard biepmiep!
[ afbeelding ]
Ik heb die van mij ook in m'n fobo staanquote:Op maandag 13 september 2010 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
Die gaat regelrecht m'n fobo in
Trustenquote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die van mij ook in m'n fobo staan
Nu slapen, trusten allen![]()
zeker welquote:Op maandag 13 september 2010 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen Vanavond FC Twente - Inter![]()
* ReMcOrE ookquote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moest ik wat dingen in m'n agenda noteren, dus ik haal m'n agenda uit de tas, kijken ze me aan van; het is 2010
Stond alles al in m'n pc-systeem
Marko -> Klikoquote:
quote:
Dan ben ik gelukkig al lang en breed thuisquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Normale CL tijd dacht ik zo.
Ik hopelijk ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 09:58 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Dan ben ik gelukkig al lang en breed thuis
vaker last van gehad jah?quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:25 schreef Intelligence het volgende:
Goedemorgen!
Hoe laat begint Twe - Int ? Werk dr vlakbij, geen zin om weer allerlei autos weg te moeten laten halen voor we weg kunnen van het werk,
inderdaadquote:
Veel mensen parkeren hier op de parkeerplaats, de bedrijfsauto is ook al enkele malen gesloopt, en ze trekken regelmatig de naambordjes uit de grond van de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vaker last van gehad jah?
[..]
inderdaad
al die punten zullen vanavond ook wel weer terugkomenquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:29 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Veel mensen parkeren hier op de parkeerplaats, de bedrijfsauto is ook al enkele malen gesloopt, en ze trekken regelmatig de naambordjes uit de grond van de parkeerplaats
zeker wel, naar Q-Base geweestquote:
ik ben ook best wel zenuwachtig (vol spanning), maar heb er ook gewoon donders veel zin inquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:40 schreef Robinhoo het volgende:
Tering wat ben ik zenuwachtig
Naja vanmiddag VAKP feest. Goed zuipen jeweeettt. Welk vak zit je REmco?
Ik zit vak 305 precies in het midden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ook best wel zenuwachtig (vol spanning), maar heb er ook gewoon donders veel zin inzit in vak 303, ergens op rij 20...
donders mooie plekquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik zit vak 305 precies in het midden.
Probeer het een keer in een winkel of bij een kennis, zal je zwaar meevallen gok ik.quote:Op maandag 13 september 2010 21:20 schreef Assiej het volgende:Thanks! Wel mooi opzich
alleen de touch is zo'nt minpunt
Dat ik er om 1 uur benquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
donders mooie plekhoelaat ga je richting de 3 dan?
wat is erquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:55 schreef Mdrop het volgende:
Vanavond (L), en heb een ballonvaart gewonnen![]()
.
[..]
Probeer het een keer in een winkel of bij een kennis, zal je zwaar meevallen gok ik.
dat is mooi op tijdquote:
anders begrijp je ff niet echt waar het over gaat ofzo...quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:07 schreef Kreator het volgende:
Zenuwachtig? Het wordt gewoon 0-1 en thuis winnen ze (inter) straks ook gewoon met 1/2-0. Met een B team.
vrouwenhockey?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
anders begrijp je ff niet echt waar het over gaat ofzo...
of ben je nog al gauw lucht ziekquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:55 schreef Mdrop het volgende:
Vanavond (L), en heb een ballonvaart gewonnen![]()
.
Ah oke, nu ben ik inderdaad niet meer zenuwachtig.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:07 schreef Kreator het volgende:
Zenuwachtig? Het wordt gewoon 0-1 en thuis winnen ze (inter) straks ook gewoon met 1/2-0. Met een B team.
Ik kan me vergissen, maar volgens mij ging het over Twente - Internazionale.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
anders begrijp je ff niet echt waar het over gaat ofzo...
ik gok dat de meeste supporters niet zenuwachtig zijn voor de uitslag, maar meer voor het feit dat er een Europese topclub naar Enschede komt, dat er CL gespeeld gaat worden in Enschede...quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij ging het over Twente - Internazionale.
Who caresquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik gok dat de meeste supporters niet zenuwachtig zijn voor de uitslag, maar meer voor het feit dat er een Europese topclub naar Enschede komt, dat er CL gespeeld gaat worden in Enschede...
Wat zag ik, je hebt de Edition Blue?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:30 schreef Intelligence het volgende:
ReMcOrE ... mijn auto word zeer binnenkort opnieuw gechipped en afgesteld
is het nodig?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:30 schreef Intelligence het volgende:
ReMcOrE ... mijn auto word zeer binnenkort opnieuw gechipped en afgesteld
nee, hij heeft de GTI 8v Wolfsburg Edition gekochtquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zag ik, je hebt de Edition Blue?
Er is weer VAKP feest bij 3 gezusters, kom je weer langs?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Who cares
Er komen zoveel topsporters uit TwenteIeder jaar vinden er in Twente minimaal twee topsport evenementen plaats, en dan bedoel ik Olympisch Niveau topsport
Oh, okequote:Op dinsdag 14 september 2010 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is het nodig?
[..]
nee, hij heeft de GTI 8v Wolfsburg Edition gekocht
Hoe laat is dat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Er is weer VAKP feest bij 3 gezusters, kom je weer langs?
zeker wel, linkjes zijn vanavond te vinden op directrood (in het spaans).comquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
kun je de wedstrijd ook via een stream kijken?
daar moet je ook niks aan willen doen, gezonde spanningquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:35 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ben wel zenuwachtig ja, gewoon voor het hele gebeuren. Ik heb het bij elke wedstrijd, en je kunt me wel gaan vertellen; hou er toch mee op. Maar nee sorry, kan er niets aandoen.
Nee, die Editon Blue is verkocht voor bijna 3300 eur.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zag ik, je hebt de Edition Blue?
De originele chip zit er weer in, omdat de gechipte ECU kapot is. En na inbouw van het blok is de vorige eigenaar zelf nog aan het hobbyen geweest met de brandstofdruk en injectoren. Laat het liever ff checken door de expertquote:
Ik ben er half 2 ongeveer tot 5 uur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |