SPOILER: OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe vriendin ja?quote:
waarquote:Op zondag 12 september 2010 16:38 schreef Intelligence het volgende:
De nieuwe vriendin:
[ afbeelding ]
...quote:
Omdat ik dat altijd wel gezellig vond?, Annie's was gister ook niet watquote:
quote:Nein man, ich will noch nicht gehen
Ich will noch ein bisschen tanzen
Komm schon, alter
Ist doch noch nicht so spät
Lass uns noch ein bisschen tanzen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je naar de koning....?quote:Op zondag 12 september 2010 17:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Omdat ik dat altijd wel gezellig vond?, Annie's was gister ook niet wat
[..]
You wanna share some specs?quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb een nieuwe computer besteldDat mag wel na ruim 4 jaar
Oh, ik lig er niet wakker vanquote:Op zondag 12 september 2010 18:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gedaan maar daarom is het nog niet 'jammer' dat het failliet is.
Nicolequote:
Aan drank geen gebrek zo te zienquote:Op zondag 12 september 2010 19:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Foto van de meet:
[ afbeelding ]
Graag gedaan. En leuk je te ontmoetenquote:Op zondag 12 september 2010 19:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
NicoleBedankt voor het ophalen gisteren. Justin ook bedankt.
Zwart natuurlijkquote:Op zondag 12 september 2010 20:01 schreef Assiej het volgende:
Blackberry bold 9700...
zwart
of
wit
Wie doet mee aan mijn ' poll '![]()
Ten eerste, Windows Mobile vind ik ontzettend ruk, ten tweede heb ik er één via mijn werk wat een koelkast van een ding isquote:
Hmm Ik zit eventueel aan bb te denken maar ik weet het nog niet zekerquote:Op zondag 12 september 2010 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ten eerste, Windows Mobile vind ik ontzettend ruk, ten tweede heb ik er één via mijn werk wat een koelkast van een ding isMaar gelukkig krijgen we binnenkort BlackBerry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |