Jij hebt mij ook wel de hele nacht wakker gehouden met je gesnurkquote:
Ik ook.quote:
Sym was bomen aan het omzagen Pffquote:Op zondag 12 september 2010 16:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook wel de hele nacht wakker gehouden met je gesnurk
Daarom heb ik geprobeerd niet te slapen. Maar ik viel soms even weg.quote:Op zondag 12 september 2010 16:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook wel de hele nacht wakker gehouden met je gesnurk
Dat is best wel irritant ja..quote:Op zondag 12 september 2010 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sym was bomen aan het omzagen Pff
Heeft ie nog geneukt?quote:
Ghehe ik had hem ook al aangepast.quote:
Dat zou ik zo knap vinden van hem he. Gezien hoe dronken hij wasquote:
Denk t haast nietquote:
Nog andere mensen dan?quote:
Ik iig niet, kan me niet eens meer herinneren hoe ik naar omearos d'r tent ben gegaan, maar slapen deed ik!quote:
Same here, heb (afgezien van Myraela's gesnurk) goed geslapenquote:Op zondag 12 september 2010 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik iig niet, kan me niet eens meer herinneren hoe ik naar omearos d'r tent ben gegaan, maar slapen deed ik!
slaapkopquote:Op zondag 12 september 2010 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik iig niet, kan me niet eens meer herinneren hoe ik naar omearos d'r tent ben gegaan, maar slapen deed ik!
Oksel!quote:
Beetje lullig alleen dat zelfs crew zo aan het bashen isquote:
Ach, als je zulke dingen doet op een meet, kun je verwachten dat er foto's opduiken hequote:Op zondag 12 september 2010 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje lullig alleen dat zelfs crew zo aan het bashen is
Mwa, ze waren beide wat ver heen, maar dat waren er wel meer. (hihiihih hoi.) Dat daar ff gelachen om word vind ik wel okay, maar zo persoonlijk is wat overdreven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |