Naais hoor...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Een boek, een gamesblad, een bluetooth-usb stick, een grote soeppan (maar die is mijn moeder vergeten mee te nemen), geld, Prison Break: The Final Break dvd, 1200 MS points voor de Xbox 360, een bierglass van Murphy's, en Office schoonmaakdoekjes.
Goedemorgenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
Size does matters
Trusten skatjuhs![]()
quote:
quote:
LLquote:
Ik snotter nog een beetje, en heb de hele week al hoofdpijn (komt en gaat bij vlagen) maar verder gaat het wel weer. Ik leefquote:Op donderdag 16 september 2010 08:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
LL![]()
al helemaal uitgeziekt trouwens?
dat is het belangrijkste toch?quote:Op donderdag 16 september 2010 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snotter nog een beetje, en heb de hele week al hoofdpijn (komt en gaat bij vlagen) maar verder gaat het wel weer. Ik leef
sinterklaas is nog niet eens in het landquote:
de kruidnoten wel...quote:Op donderdag 16 september 2010 09:20 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
sinterklaas is nog niet eens in het land
erg niet?quote:
quote:
Ja, ik vind het belachelijk.quote:
Dat zou opzich ook wel mogen... maar dan zonder de sinterklaas-verpakking natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 10:21 schreef Bart het volgende:
Wat mij betreft worden pepernoten gewoon het hele jaar door verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |