foutquote:Op woensdag 15 september 2010 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, ik kap met metal. Ridicuul dit.
[ afbeelding ]
Denk je alles wel zo'n beetje gezien te hebben, komen ze met octopuspetten, bontjes en franjes aan. En wijven die wel erg hevige menstruaties hebben. Srsly.
Jep, bandnaam en youtube willen we zienquote:
Ik krijg jeuk van die orkestjes. (En ik wil dat wijf wurgen, als ik varkens wil horen zet ik COF wel op...)quote:Op woensdag 15 september 2010 15:55 schreef Cryothic het volgende:
Het is weer eens wat anders... en veel wit... zie je ook niet vaak.
Ik heb nog niks nieuws gehoord behalve dan die single, en die vind ik wel lekker.
Ik vind dat ze alle nummers met z'n orkest moeten doen.
Echt heerlijk.
Maar goed, aan de andere kant van deze aardkloot is het in de metal scene ook eh... hoe omschrijf je dat? Raar.
Dir En Grey, heerlijk nummer, maar wat een mafkezen zeg.
Maar die doen het voor de gein, het enge aan een hoop van die andere gastjes is dat ze er bloedserieus in zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef Ener-G het volgende:
Och, raarder dan GWAR zoals ik ze op Dour gezien heb deze zomer zal het wel niet zijn
Die gast van Dir En Grey snijd op t podium in z'n borst... ik weet niet wat GWAR zoal doet?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:04 schreef Ener-G het volgende:
Och, raarder dan GWAR zoals ik ze op Dour gezien heb deze zomer zal het wel niet zijn
dragonforce is smurfenmetal.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die gast van Dir En Grey snijd op t podium in z'n borst... ik weet niet wat GWAR zoal doet?
Pendulum is ook lekker ja.
En straks in de auto de nieuwe cd van Serj Tankian!
Kan niet wachten tot t 5 uur is
De nieuwe Dragonforce bewaar ik voor morge ochtend
Euh, de duivel onthoofden, en hem daarna in zn strot neuken, dat was wel het raarste geloof ik tijdens het optredenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Die gast van Dir En Grey snijd op t podium in z'n borst... ik weet niet wat GWAR zoal doet?
'ik wordt'quote:Op woensdag 15 september 2010 19:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dragonforce is smurfenmetal.
ik wordt er zenuwachtig van
En dat wordt familie van mequote:
Hij valt wel mee.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Maar verder issie toch wel lief?
Uiteraard!quote:Op woensdag 15 september 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
Zo Bart, heb je al kadootjes gehad?
Geniaal... discussie om niks, en niet eens vechten.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Snijden heb ik zelf nog niet gezien, wel een gast die enthousiast was met een nietmachine.
Maar er zijn wel meer gekken die bloederig het podium verlaten, da's hoogstens een "jij liever dan ik"-effect.
Oh, en waar ik het net over had:
Een boek, een gamesblad, een bluetooth-usb stick, een grote soeppan (maar die is mijn moeder vergeten mee te nemen), geld, Prison Break: The Final Break dvd, 1200 MS points voor de Xbox 360, een bierglass van Murphy's, en Office schoonmaakdoekjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |