Godverdomme dit is sprekend mijn broertje, even vergelijkingsmateriaal opzoeken. Hij heeft vorige week nog zo'n tasje gekocht in Damsko trouwens, rolt hij nu mee rond in zijn grijze trainingsbroek en zwarte Nike cap. Straatkeizer wat ik je zeg man.quote:Op zondag 12 september 2010 03:15 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Nektasje citybike alles
Doe er iets aan, man. Jullie zijn toch zeker gans geen volksbuurter, of wat.quote:Op zondag 12 september 2010 03:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme dit is sprekend mijn broertje, even vergelijkingsmateriaal opzoeken. Hij heeft vorige week nog zo'n tasje gekocht in Damsko trouwens, rolt hij nu mee rond in zijn grijze trainingsbroek en zwarte Nike cap. Straatkeizer wat ik je zeg man.
[ afbeelding ]
Enigste foto die ik nu kan vinden van hem, op een gala draagt hij tenminste zijn zwarte Nike-cap en Air Max onder zijn pak.
Nee, Sugababes zijn in dat opzicht wel lekker. Maar ik wil verse tanga's en smatjes, swa!quote:Op zondag 12 september 2010 03:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk meer van het BlackBunny gebeuren.
[ afbeelding ]
Zo rolt hij man, hij komt gewoon zo als hij is. Van hem krijg ik ook altijd die harde beats man, de straatdichters, het hele repetoire, de sessies, alles. Hij front niet, hij is zo en verandert voor niemand.quote:Op zondag 12 september 2010 03:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doe er iets aan, man. Jullie zijn toch zeker gans geen volksbuurter, of wat.
Toch krijg je van mij een Lord Chaos.
[ afbeelding ]
Nee, vertel.quote:Op zondag 12 september 2010 03:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Had ik al verteld dat ik intens oogcontact had met die gast van The Partysquad
Dat is ook wel zo. Je moet het real keepen, geen plaats voor fakers hier op de straat. Faken en je ligt er zo uit.quote:Op zondag 12 september 2010 03:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo rolt hij man, hij komt gewoon zo als hij is. Van hem krijg ik ook altijd die harde beats man, de straatdichters, het hele repetoire, de sessies, alles. Hij front niet, hij is zo en verandert voor niemand.
Zoveel waarheid en levenslessen van Bodil op Hyves.quote:Look into your heart and you'll find that the sky is yours
just believe in yourself
my sunshine
Zonde.quote:Op zondag 12 september 2010 03:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een triest ventje is dat in RL.
Met zijn spaatje
Hij was wel lekker
Bodil is een Scandinavische meisjesnaam.quote:Op zondag 12 september 2010 03:35 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zoveel waarheid en levenslessen van Bodil op Hyves.
Sowieso Feestsquadronquote:Op zondag 12 september 2010 03:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zonde.
Dan liever Zanger Petro, die is altijd en overal kaiser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |