7 Romy's trouwons.quote:Op zondag 12 september 2010 02:57 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Slechts 3 Ashleys die lid zijn van de The Smoothboy/Hotchick hyve.
Help jezelf, als het goed is ben jij een meisje.quote:Op zondag 12 september 2010 02:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat een kotstopic is dit ik zeg meer kutjes.
wie heeft dat plaatje vandat eendenbekje, zeer toepasselijk nu.quote:Op zondag 12 september 2010 02:57 schreef Panzermaus het volgende:
^en tot een vervolgkeer Lindgren.
Een Ashley (997) van 15 voor het topic.
[ afbeelding ]
Waarom man, waarom.
so hard man deze boyyquote:Op zondag 12 september 2010 03:01 schreef Penisbaard het volgende:
Hakan shined je topic binnen
[ afbeelding ]
Dolfijnen-reiki zeg ik je, het zal ons redden.quote:Op zondag 12 september 2010 03:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat is alweer een aankondiging voor de aankomende dolfijnenapocalyps.
Zó hoor je te schrijven, swa.quote:Op zondag 12 september 2010 03:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
so hard man deze boyy [ afbeelding ] jekentmeniet
Ik heb me capuchon op en m'n broek zit laag. Wat! Euro's in me zak en daarom loop ik traag.quote:
Mellamel FT Matarr, Badboy Taya, Para Mocro, Broertje, Keizerquote:Op zondag 12 september 2010 03:09 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik heb m'n capuchon op en m'n broek zit laag. Wat! Euro's in me zak en daarom loop ik traag.
Ik geef haar een dikke neger. Die andere Melissa geef ik een 9.quote:Op zondag 12 september 2010 03:11 schreef Panzermaus het volgende:
Hoi, dit is Melissa. Melissa is 15 en heeft ook haar eigen Hyveswebsite. Op die website heeft ze 1242 vrienden, en haar profielfoto ziet er als volgt uit:
[ afbeelding ]
De foto draagt het onderschrift my lelijk noemen maakt jou niet knapper[ afbeelding ]. Verder zijn er 33 paginas aan respect te zien.
Ik geef deze foto een 9.
Bovendien is bij de reacties de volgende reactie te lezen:quote:Op zondag 12 september 2010 03:11 schreef Panzermaus het volgende:
Hoi, dit is Melissa. Melissa is 15 en heeft ook haar eigen Hyveswebsite. Op die website heeft ze 1242 vrienden, en haar profielfoto ziet er als volgt uit:
[ afbeelding ]
De foto draagt het onderschrift my lelijk noemen maakt jou niet knapper[ afbeelding ]. Verder zijn er 33 paginas aan respect te zien.
Ik geef deze foto een 9.
| 1 2 3 4 5 6 7 | Nel (3) vrijdag, 18:36 was ik nog maar zón lekkere mokkel als jou liefs, nel |
Godverdomme dit is sprekend mijn broertje, even vergelijkingsmateriaal opzoeken. Hij heeft vorige week nog zo'n tasje gekocht in Damsko trouwens, rolt hij nu mee rond in zijn grijze trainingsbroek en zwarte Nike cap. Straatkeizer wat ik je zeg man.quote:Op zondag 12 september 2010 03:15 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Nektasje citybike alles
Doe er iets aan, man. Jullie zijn toch zeker gans geen volksbuurter, of wat.quote:Op zondag 12 september 2010 03:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Godverdomme dit is sprekend mijn broertje, even vergelijkingsmateriaal opzoeken. Hij heeft vorige week nog zo'n tasje gekocht in Damsko trouwens, rolt hij nu mee rond in zijn grijze trainingsbroek en zwarte Nike cap. Straatkeizer wat ik je zeg man.
[ afbeelding ]
Enigste foto die ik nu kan vinden van hem, op een gala draagt hij tenminste zijn zwarte Nike-cap en Air Max onder zijn pak.
Nee, Sugababes zijn in dat opzicht wel lekker. Maar ik wil verse tanga's en smatjes, swa!quote:Op zondag 12 september 2010 03:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk meer van het BlackBunny gebeuren.
[ afbeelding ]
Zo rolt hij man, hij komt gewoon zo als hij is. Van hem krijg ik ook altijd die harde beats man, de straatdichters, het hele repetoire, de sessies, alles. Hij front niet, hij is zo en verandert voor niemand.quote:Op zondag 12 september 2010 03:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doe er iets aan, man. Jullie zijn toch zeker gans geen volksbuurter, of wat.
Toch krijg je van mij een Lord Chaos.
[ afbeelding ]
Nee, vertel.quote:Op zondag 12 september 2010 03:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Had ik al verteld dat ik intens oogcontact had met die gast van The Partysquad
Dat is ook wel zo. Je moet het real keepen, geen plaats voor fakers hier op de straat. Faken en je ligt er zo uit.quote:Op zondag 12 september 2010 03:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo rolt hij man, hij komt gewoon zo als hij is. Van hem krijg ik ook altijd die harde beats man, de straatdichters, het hele repetoire, de sessies, alles. Hij front niet, hij is zo en verandert voor niemand.
Zoveel waarheid en levenslessen van Bodil op Hyves.quote:Look into your heart and you'll find that the sky is yours
just believe in yourself
my sunshine
Zonde.quote:Op zondag 12 september 2010 03:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een triest ventje is dat in RL.
Met zijn spaatje
Hij was wel lekker
Bodil is een Scandinavische meisjesnaam.quote:Op zondag 12 september 2010 03:35 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zoveel waarheid en levenslessen van Bodil op Hyves.
Sowieso Feestsquadronquote:Op zondag 12 september 2010 03:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zonde.
Dan liever Zanger Petro, die is altijd en overal kaiser.
Gisteren nog Zanger Petro op Steam gesproken, hij vindt Zanger Rinus een zeer gewaardeerde collega maar de videoclip waarin Zanger Rinus in de jacuzzi spuugt vond 'ie onsmakelijk.quote:Op zondag 12 september 2010 03:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zonde.
Dan liever Zanger Petro, die is altijd en overal kaiser.
Ik zei het je man, ik zei het je. Altijd Romy/Ashley/Melissa/Sharon/whatever, de meisjes met Converse tassen, Adidasvesten met teveel parfum en makeup die je vragen of je 'mee naar buiten gaat' nadat je haar stukgeschuurd hebt en weg wilt gaan.quote:Op zondag 12 september 2010 03:43 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Deze koe heet dus gewoon even "Romina Sharona Ashley"
Romina
Sharona
Ashley :")
Romina Sharona Ashley
Bruce zou zich omdraaien in zijn graf.
RIP Bruce, veel te vroeg gestorven.
Petro kan er zelf ook wat van hoor. Teven overal. Maar daar schept hij dan niet over op zoals Rinus doet, zo is Petro niet. Zo gewoon gebleven. Bruce zou trots op hem zijn. Tevens Arie Pater.quote:Op zondag 12 september 2010 03:44 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gisteren nog Zanger Petro op Steam gesproken, hij vind Zanger Rinus een zeer gewaardeerde collega maar de videoclip waarin Zanger Rinus in de jacuzzi spuugt vond 'ie onsmakelijk.
Geeft niet, dat effect heb ik op jullie soort. Sommigen vinden het fijn, sommigen vinden het eng, sommigen weten niet wat ze er van moeten denken maar daar luisteren ze dan niet naar. Either way, it's a win.quote:Op zondag 12 september 2010 03:46 schreef Rupsebeest het volgende:
Hai Panzermaus
Damn ik voel me aangeschoten of zo maar ik heb geen druppel alcohol genuttigd
Twee derde van de meisjes bij mij op school.quote:Op zondag 12 september 2010 03:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zei het je man, ik zei het je. Altijd Romy/Ashley/Melissa/Sharon/whatever, de meisjes met Converse tassen, Adidasvesten met teveel parfum en makeup die je vragen of je 'mee naar buiten gaat' nadat je haar stukgeschuurd hebt en weg wilt gaan.
Waarom schuren jongens altijd tegen van die sletten aan en nooit tegen mijquote:Op zondag 12 september 2010 03:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zei het je man, ik zei het je. Altijd Romy/Ashley/Melissa/Sharon/whatever, de meisjes met Converse tassen, Adidasvesten met teveel parfum en makeup die je vragen of je 'mee naar buiten gaat' nadat je haar stukgeschuurd hebt en weg wilt gaan.
Ik hoop dat je met 'mijn soort' doelt op vrouwen, anders ehhquote:Op zondag 12 september 2010 03:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geeft niet, dat effect heb ik op jullie soort. Sommigen vinden het fijn, sommigen vinden het eng, sommigen weten niet wat ze er van moeten denken maar daar luisteren ze dan niet naar. Either way, it's a win.
Djeezus wat een bigquote:Op zondag 12 september 2010 03:43 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Deze koe heet dus gewoon even "Romina Sharona Ashley"
Romina
Sharona
Ashley :")
Romina Sharona Ashley
Bruce zou zich omdraaien in zijn graf.
RIP Bruce, veel te vroeg gestorven.
quote:Op zondag 12 september 2010 03:47 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Twee derde van de meisjes bij mij op school.
Omdat we van die meisjes nooit meer willen dan lol voor 1 avond. Voel je vereerd zou ik zeggen.quote:Op zondag 12 september 2010 03:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Waarom schuren jongens altijd tegen van die sletten aan en nooit tegen mij
--[][][]--[][][]--Put thisquote:Op zondag 12 september 2010 03:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Petro kan er zelf ook wat van hoor. Teven overal. Maar daar schept hij dan niet over op zoals Rinus doet, zo is Petro niet. Zo gewoon gebleven. Bruce zou trots op hem zijn. Tevens Arie Pater.
Niks mis met big zijn.quote:
Oké nice, i feel special now.quote:Op zondag 12 september 2010 03:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
![]()
[..]
Omdat we van die meisjes nooit meer willen dan lol voor 1 avond. Voel je vereerd zou ik zeggen.
PM je MSN, je lijkt me leuk.quote:Op zondag 12 september 2010 03:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Waarom schuren jongens altijd tegen van die sletten aan en nooit tegen mij
Kom niet ruig doen danquote:Op zondag 12 september 2010 03:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
--[][][]--[][][]--Put this
--[][][]--[][][]--
--[][][]--[][][]--on your
--[][][]--[][][]--
--[][][]--[][][]--profile in
--[][][]--[][][]--
--[][][]--[][][]--memory of
--[][][]--[][][]--
--[][][]--[][][]--the terrorists
--[][][]--[][][]--
--[][][]--[][][]--that died
--[][][]--[][][]--
--[][][]--[][][]--in 9/11![]()
![]()
Dennis Storm.quote:Op zondag 12 september 2010 03:51 schreef Fanta-stick het volgende:
http://sites.bnn.nl/page/(...)9444dbfcb290782e9485
de link
Adidas vest, All-Stars, teveel parfum, sletterig gaan dansen op een blok ofzo en als ze vragen hoe je heet zeg je 'Melissa'. Dan zal je leven compleet zijn denk ik.quote:Op zondag 12 september 2010 03:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Oké nice, i feel special now.
Maar misschien wil ik stiekem ook wel gewoon even genomen worden voor één avond...
Ik vond varken dan weer meteen zo grofquote:Op zondag 12 september 2010 03:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Niks mis met big zijn.
Hmz, je bedoelt zeker big alsin varken.
Oké dan heb ik niks gezegd.
Damn ik heb echt iets in mijn drankje gehad volgens mij
PM de jouwe maar! Ik ben altijd in voor een gezellig gesprekquote:Op zondag 12 september 2010 03:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
PM je MSN, je lijkt me leuk.
Groetjens,
Flox
Compleet niet, maar het is wel een leuke ervaring toch?quote:Op zondag 12 september 2010 03:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Adidas vest, All-Stars, teveel parfum, sletterig gaan dansen op een blok ofzo en als ze vragen hoe je heet zeg je 'Melissa'. Dan zal je leven compleet zijn denk ik.
Haha want big klinkt schattig wou je zeggen?quote:Op zondag 12 september 2010 03:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vond varken dan weer meteen zo grof![]()
Alcohol ??
Representatieve leuzen zijn helemaal web 2.0.quote:Op zondag 12 september 2010 03:53 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ok, wel mooi, ik heb het overgenomen.
quote:º¤ø„¸HardStyle¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨FOR-EVER``°º¤ FROM SLOVENIA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |