SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
TETTEN VOLBLAFFEN VOLYOGHURREN KLODDERS NATHEID DIKKE TETTEN NEGERS PIEMELS.
Ik maak NOG eens een topic.![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 00:38 schreef friekin_ het volgende:
En denk een bietje aan me
Oh. En. Wanneer is de housewarming?
quote:
Heb ik ook wel eens last van.quote:Op zondag 12 september 2010 10:29 schreef Softfeel het volgende:
goedemorgen iedereen
ik ben nog zat hahaha
Ik welquote:Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik weet niet eens meer wat voor foto´s we gemaakt hebben
Ik vraag me af van wiequote:Op zondag 12 september 2010 13:54 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb nog een aftershave lucht in mijn neus hangen dus ik begin weer wat dingen voor me te zien
quote:
Right on the lipsquote:Op zondag 12 september 2010 14:14 schreef Tassiepassie het volgende:
oh nu valt het me weer in![]()
Jij hebt Michel gekust
Ja omdat Kevin er zo graag een foto van wilde hebbenquote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Right on the lips, maar schat.... jou ook hoor
![]()
Ik kan me er nog wel een bedenken toen er geen camera in de buurt wasquote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja omdat Kevin er zo graag een foto van wilde hebben
Ik heb iig mijn tong niet betrokken bij al dat gezoenquote:Op zondag 12 september 2010 14:19 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik kan me er nog wel een bedenken toen er geen camera in de buurt was
We hebben het idd erg netjes gehouden... wij zouden toch ook niet anders doenquote:Op zondag 12 september 2010 14:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb iig mijn tong niet betrokken bij al dat gezoendus het was heul netjes allemaal!
Nee idd, we zijn de netheid zelvequote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef Poeketje het volgende:
[..]
We hebben het idd erg netjes gehouden... wij zouden toch ook niet anders doen![]()
Of misschien is het juist iets in wording ipv kapotquote:Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik geloof dat Michel zelfs Kev op de wang heeft gekust toen we naar huis gingen![]()
![]()
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Neh ik denk het niet, ik hou het maar op meligheidquote:Op zondag 12 september 2010 14:26 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Of misschien is het juist iets in wording ipv kapot
Is dat dan zo bijzonder? Moet je eens in Frankrijk komen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik geloof dat Michel zelfs Kev op de wang heeft gekust toen we naar huis gingen![]()
![]()
Mjah hier in NL komt het niet regelmatig voor zonder alcoholquote:Op zondag 12 september 2010 14:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Is dat dan zo bijzonder? Moet je eens in Frankrijk komen.
Kom nou, we zijn in Zuid-Limburg, daar zijn wat Franse invloedenquote:Op zondag 12 september 2010 14:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mjah hier in NL komt het niet regelmatig voor zonder alcohol
Ik hou je niet tegen hoor lieve schat, dus kus jij vooral mannen zoveel als je wiltquote:Op zondag 12 september 2010 14:42 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kom nou, we zijn in Zuid-Limburg, daar zijn wat Franse invloeden
Ik heb nog een ton aan studiewerk te doen... ruilen???quote:
Neequote:Op zondag 12 september 2010 14:58 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik heb nog een ton aan studiewerk te doen... ruilen???![]()
ik weet wel iets leuks om te doenquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 14:58 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dus niks
Ik dacht, ik vertel het even tegen mijn FOK!vriendjes
Bewaar maarquote:Op zondag 12 september 2010 15:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Mieke je bent je cola-light enzo vergeten. Moet ik het voor je bewaren of ff brengen?
Ik ga nu even opruimen en foto's krijgen jullie vanavondover een uur komt iemand kijken dus moet er effe netjes uitzien
Heb je dropbox al op je comp?quote:Op zondag 12 september 2010 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Leg me hier alvast uit hoe dropbox werkt dan kan ik ze straks er meteen in zetten.
Moet ik die dan naar iemand toe sturen ofzo ?
de map waarin je toen de foto´s van de meet van mij kreeg.....daar kopieer je ze gewoon naartoe en dan stuur ik ze wel door naar de restquote:Op zondag 12 september 2010 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Leg me hier alvast uit hoe dropbox werkt dan kan ik ze straks er meteen in zetten.
Moet ik die dan naar iemand toe sturen ofzo ?
Er zit copyright op zoveel.quote:Op zondag 12 september 2010 16:35 schreef Tassiepassie het volgende:
er zit copyright op mij dus dacht ut ff niet
Which i ownquote:Op zondag 12 september 2010 16:35 schreef Tassiepassie het volgende:
er zit copyright op mij dus dacht ut ff niet
Tsssss...quote:Op zondag 12 september 2010 16:39 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Which i own...... en zij de mijne dus gaat mooi niet door
De enige die mij owned...ben ik zelfquote:Op zondag 12 september 2010 16:39 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Which i own...... en zij de mijne dus gaat mooi niet door
das niet wat we gisteren hebben afgesprokenquote:Op zondag 12 september 2010 16:41 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
De enige die mij owned...ben ik zelf
Ik heb niks afgesprokenquote:Op zondag 12 september 2010 16:42 schreef Poeketje het volgende:
[..]
das niet wat we gisteren hebben afgesproken
Das een nieuwe: wishfull dreamingquote:Op zondag 12 september 2010 16:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb niks afgesprokenje hebt vast gedroomd
quote:Op zondag 12 september 2010 16:48 schreef Gezicht het volgende:
Bah wat een rotweer. De zomer is nu toch echt voorbij als je het mij vraagt.
Kan ik wat van jou motivatie kopen?quote:Op zondag 12 september 2010 17:28 schreef Poeketje het volgende:
kzit nogal in me pyama... goed aan de studie, maar zo gemotiveerd dat ik volgens mij niet meer aan douchen toekom vandaag hahahhahhaha....
Goed bezig!!!quote:Op zondag 12 september 2010 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zojuist mijn volledige studieschuld in een keer terugbetaald aan de vrienden van Dienst Uitvoering Onderwijs te Groningen. Ik moet nog gaan afstuderen, maar ik begin graag schuldenvrij
Ik moet wel eerst nog afstuderenquote:
Ik stuur je ze wel via msnquote:Op zondag 12 september 2010 16:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
de map waarin je toen de foto´s van de meet van mij kreeg.....daar kopieer je ze gewoon naartoe en dan stuur ik ze wel door naar de rest
Dat laat ik Tas doenquote:Op zondag 12 september 2010 21:01 schreef friekin_ het volgende:
Ik eis toch 2 pics hier. Om mezelf te pijnigen
quote:Op zondag 12 september 2010 18:54 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Anderhalf uur moeten overwerken. Hoop drama op werk vandaag, maar dat heeft me wel beziggehouden. En nu denk ik aan mijn telefoongesprek vannacht. Ik hou van jullie Tas, Kev en Mich.
Hoeist met de kater?
Hehe. Half tien en ze leeft weer een bietjequote:Op zondag 12 september 2010 21:34 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben weer helemaal fit![]()
@Kev: ze staan er niet in hoor dus hopelijk heb je ze niet in een publieke map gegooid
Neeee ik leefde al eerder maar ik heb visite gehad de hele avondquote:Op zondag 12 september 2010 21:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Half tien en ze leeft weer een bietje
JIj kunt geloof ik beter een hotel oid beginnen zegquote:Op zondag 12 september 2010 21:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Neeee ik leefde al eerder maar ik heb visite gehad de hele avond![]()
Ohhh krijg nu een uitnodiging voor een nieuwe dropboxmap.... dat zal Kev zijnterwijl we al een gezamenlijke map hebben
Ik ben gewoon leuk in de omgangquote:Op zondag 12 september 2010 21:41 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
JIj kunt geloof ik beter een hotel oid beginnen zeg
quote:Op zondag 12 september 2010 21:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon leuk in de omgang![]()
![]()
De foto's vallen btw best mee![]()
ohhh lekker, gaan we even afspreken op msn zo, want ik ben best druk en vrij volgeboekt alquote:Op zondag 12 september 2010 21:46 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Je bent lief![]()
Wanneer kom je pompoen soep eten? (moet hem wel nog maken)
Ik ook nietquote:Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben ik hier de enige die geen foto's toegespeeld krijgt of hoe zit het nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |