Ik vraag me af van wiequote:Op zondag 12 september 2010 13:54 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb nog een aftershave lucht in mijn neus hangen dus ik begin weer wat dingen voor me te zien
quote:
Right on the lipsquote:Op zondag 12 september 2010 14:14 schreef Tassiepassie het volgende:
oh nu valt het me weer in![]()
Jij hebt Michel gekust
Ja omdat Kevin er zo graag een foto van wilde hebbenquote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Right on the lips, maar schat.... jou ook hoor
![]()
Ik kan me er nog wel een bedenken toen er geen camera in de buurt wasquote:Op zondag 12 september 2010 14:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja omdat Kevin er zo graag een foto van wilde hebben
Ik heb iig mijn tong niet betrokken bij al dat gezoenquote:Op zondag 12 september 2010 14:19 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik kan me er nog wel een bedenken toen er geen camera in de buurt was
We hebben het idd erg netjes gehouden... wij zouden toch ook niet anders doenquote:Op zondag 12 september 2010 14:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb iig mijn tong niet betrokken bij al dat gezoendus het was heul netjes allemaal!
Nee idd, we zijn de netheid zelvequote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef Poeketje het volgende:
[..]
We hebben het idd erg netjes gehouden... wij zouden toch ook niet anders doen![]()
Of misschien is het juist iets in wording ipv kapotquote:Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik geloof dat Michel zelfs Kev op de wang heeft gekust toen we naar huis gingen![]()
![]()
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Neh ik denk het niet, ik hou het maar op meligheidquote:Op zondag 12 september 2010 14:26 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Of misschien is het juist iets in wording ipv kapot
Is dat dan zo bijzonder? Moet je eens in Frankrijk komen.quote:Op zondag 12 september 2010 14:24 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik geloof dat Michel zelfs Kev op de wang heeft gekust toen we naar huis gingen![]()
![]()
Mjah hier in NL komt het niet regelmatig voor zonder alcoholquote:Op zondag 12 september 2010 14:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Is dat dan zo bijzonder? Moet je eens in Frankrijk komen.
Kom nou, we zijn in Zuid-Limburg, daar zijn wat Franse invloedenquote:Op zondag 12 september 2010 14:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mjah hier in NL komt het niet regelmatig voor zonder alcohol
Ik hou je niet tegen hoor lieve schat, dus kus jij vooral mannen zoveel als je wiltquote:Op zondag 12 september 2010 14:42 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kom nou, we zijn in Zuid-Limburg, daar zijn wat Franse invloeden
Ik heb nog een ton aan studiewerk te doen... ruilen???quote:
Neequote:Op zondag 12 september 2010 14:58 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik heb nog een ton aan studiewerk te doen... ruilen???![]()
ik weet wel iets leuks om te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |