quote:Op zondag 12 september 2010 12:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, als op die 4 bij elkaar 3 keer mijn decolleté te zien is, is het veel hoor![]()
nee Trev, niet gaan tellen![]()
Welke .rar?quote:Op zondag 12 september 2010 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die .rar bestaat nog nietEn al bestond ie wel, dan werd het in alle toonaarden ontkent
Sorry, zei je iets?quote:
Als ik er niet ben is niet iedereen er hequote:
Hmm?quote:
KG!quote:Op zondag 12 september 2010 12:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik er niet ben is niet iedereen er he
Ik jou niet snapquote:Op zondag 12 september 2010 12:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
We zaten te wachten tot je weg was jaquote:Op zondag 12 september 2010 12:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Maar ik heb ten eerste zo'n vermoeden dat dat niet mag van het ouderschap hier en ten tweede moet ik wel vervoer hebben en ten derde is het nog wel heel eng als je niemand kentquote:
Moequote:
Nog twee, en nee, geen ideequote:Op zondag 12 september 2010 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn de koekjes al op?
En ben je er al achter waar de steur is gebleven?
En goedemorgen
Dat is best zwaarquote:Op zondag 12 september 2010 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Oeh, Janies, ik bedacht me, ik heb nog anderhalve doos met kitten natvoer van Whiskas, mijn kat eet dat niet meer, kan ik jou daar misschien blij mee maken? Ik zal dan eerst wel even kijken wat verzenden kost (het zijn zakjes, dus met een beetje mazzel kan ik ze zo verpakken dat ze gewoon met de brievenbuspost kunnen, anders wegen de verzendkosten niet op tegen wat het voer normaal kost)
Eerste kan ik weinig aan doen, de tweede ovquote:Op zondag 12 september 2010 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik heb ten eerste zo'n vermoeden dat dat niet mag van het ouderschap hier en ten tweede moet ik wel vervoer hebben en ten derde is het nog wel heel eng als je niemand kent
Koffiequote:Op zondag 12 september 2010 12:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moe
Nu koffie en roken![]()
![]()
Hoe maakt u het dan?
Waarom mag je niet, trein en daar heb ik dan weer geen problemen mee.quote:Op zondag 12 september 2010 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar ik heb ten eerste zo'n vermoeden dat dat niet mag van het ouderschap hier en ten tweede moet ik wel vervoer hebben en ten derde is het nog wel heel eng als je niemand kent
jamaar weet je wel niet hoeveel geld dat kost als die meets telkens in de buurt van Zwolle zijnquote:Op zondag 12 september 2010 12:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerste kan ik weinig aan doen, de tweede oven de derde komt alleen maar verandering in door te gaan
Ah vervelend zeg! Gaat het nu wel dan? Maak je maar niet druk, je word vast snel weer gestoord in je slaapquote:Op zondag 12 september 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KoffieRoken hoeft voor mij niet meer
Hier alles wel okee, heb vannacht voor het eerst sinds bijna 2 weken weer een ongestoorde nacht slaap gehad![]()
![]()
Ik zal het eens bekijken voor jequote:Op zondag 12 september 2010 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nog twee, en nee, geen idee
Arme Gorbie.
[..]
Dat is best zwaarDenk dat dat duur is
Maar je mag van mij kijken, denk dat ik ze re wel blij mee kan maken, nou ja, Lenny dan, Amy houdt niet zo van vlees
@naatje: Dan ga je toch gewoon?
Ik houd niet zo van meets, teveel mensenDenk dat ik t leuker vind met een of twee ofzo
Koffie is goed. Sowieso.quote:Op zondag 12 september 2010 12:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KoffieRoken hoeft voor mij niet meer
Hier alles wel okee, heb vannacht voor het eerst sinds bijna 2 weken weer een ongestoorde nacht slaap gehad![]()
![]()
Gorbie?quote:Op zondag 12 september 2010 12:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nog twee, en nee, geen idee
Arme Gorbie.
Ja dat weet ik(ben er al een aantal keer geweest) maar volgens mij is de volgende ergens andersquote:Op zondag 12 september 2010 12:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jamaar weet je wel niet hoeveel geld dat kost als die meets telkens in de buurt van Zwolle zijn
Ja, had ik gezegd alquote:Op zondag 12 september 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal het eens bekijken voor jeEn anders, ST en ik hadden een ideetje om met wat leuke meisjes een keer high tea te doen...
Lijkt dat je wat?
Dan neem ik ze dan gewoon mee
omdat vreemde mensen via het internet, die ook wel eens vieze mannetjes zouden kunnen zijn, dat denken mijn ouders dan hehquote:Op zondag 12 september 2010 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom mag je niet, trein en daar heb ik dan weer geen problemen mee.
Dus: Geen reden om niet te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |