Soms schrik ik 's nachts wakker en roep ik uit het niets:quote:Op woensdag 22 september 2010 23:07 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nee, maar je hebt nu wel mind-control nanochips binnengekregen die zorgen dat je nog meer Plavix gaat voorschrijven![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:09 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Soms schrik ik 's nachts wakker en roep ik uit het niets:
Ascal - Plavix - Clexane - Lipitor; tropo's T0 T6 T10 en morgen fietsen!
En dan val ik weer in slaap
Nou, je moet niks hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 22:56 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Oh ja, dat begint ook weer. Dit jaar de eerste keer dat ik hem officieel moet halen.![]()
Same for me.quote:Op donderdag 23 september 2010 06:25 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, je moet niks hoor. Vorig jaar wel de mexicaanse griepprik gehaald, maar de normale ga ik echt niet halen..
Ik ben verder ook helemaal niet tegen vaccinaties enzo hoor, maar ik krijg eigenlijk altijd griepverschijnselen als ik hem haal. De laatste keer dat ik griep heb gehad is iets van 10 jaar geleden, dus ja, dan is de keus iets minder moeilijk..quote:Op donderdag 23 september 2010 10:10 schreef intoxicated het volgende:
Waarom zou je de normale griepvaccinatie niet ook willen halen? Afgezien van alle blabla over medicalisering, scheelt het je gewoon zo nu en dan een week ziekzijn. Bovendien is de kans op ernstige complicaties of dood door vaccinatie ook bij niet-risicopopulaties kleiner dan de kans op het krijgen van een griep die vervolgens ernstig verloopt. Dus tja, als 't ding je dan toch wordt aangeboden... Nog even afgezien van de reden waarom ze het doen; het verminderen van de transmissie naar je patiënten.
Stuk of 4quote:Op donderdag 23 september 2010 22:42 schreef intoxicated het volgende:
Ach, een vrouwelijke ANIOS Neuro in het GHZ. Zoveel zijn er daar niet van
Hele adequate en aardige verpleegkundigequote:Op vrijdag 24 september 2010 18:10 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hehe, heet die verpleegkundige echt Corrie? Past goed bij haar. Met d'r pittige korte kapsel.
Geloof ik graag hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:11 schreef starla het volgende:
[..]
Hele adequate en aardige verpleegkundige
Nee joh, Monique is al in opleiding, ver vóór mijn tijd. Deze uitzendingen hebben een vertraging van meer dan een jaar.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:12 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Geloof ik graag hoor. Maar we zien dus niet Starla hier in actie?
Dat vermoedde ik al, paar maanden geleden een collega van me als co heelkunde in de uitzending, maar dat is nu bijna 2 jaar geleden opgenomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:14 schreef starla het volgende:
[..]
Nee joh, Monique is al in opleiding, ver vóór mijn tijd. Deze uitzendingen hebben een vertraging van meer dan een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |