In het kader van psychotropicagebruik?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:13 schreef Seam het volgende:
Bij Psychomedisch blijkt immer weer in wat voor een glazen bubbel sommige geneeskundestudenten leven
Met name dat veel mensen wel een zwaar leven kunnen hebben en dat dat meer voorkomt dan ze denken. Maar ook met drugsgebruikquote:Op woensdag 15 september 2010 12:12 schreef dotKoen het volgende:
[..]
In het kader van psychotropicagebruik?
EINZ!! 112! 911! EVAC PER ROFLCOPTER!quote:Op donderdag 16 september 2010 01:17 schreef Godshand het volgende:
Casus:
Een 20-jarige jongeman komt je spreekkamer binnen. Hij praat zachtjes, heeft wallen onder zijn ogen en gebruikt onbegrijpelijke termen als: "ROFLKABOFL" "Einz!!!111!" en "Bazentopic!".
Wat is uw diagnose?
A)Acute schizofrenie
B)Meervoudige persoonlijkheidsstoornis
C)Fok!verslaafd
D)Delirium tremens
Het antwoord verschijnt morgenochtend.
Succes sjaarsjes
( Blij dat ik de college jaren achter de rug heb)
E: wernicke afasiequote:Op donderdag 16 september 2010 01:17 schreef Godshand het volgende:
Casus:
Een 20-jarige jongeman komt je spreekkamer binnen. Hij praat zachtjes, heeft wallen onder zijn ogen en gebruikt onbegrijpelijke termen als: "ROFLKABOFL" "Einz!!!111!" en "Bazentopic!".
Wat is uw diagnose?
A)Acute schizofrenie
B)Meervoudige persoonlijkheidsstoornis
C)Fok!verslaafd
D)Delirium tremens
Het antwoord verschijnt morgenochtend.
Succes sjaarsjes
( Blij dat ik de college jaren achter de rug heb)
Fout, het zou dan nog altijd Broca-afasie zijn hoor..quote:
Nee, gewoon nee...quote:Op donderdag 16 september 2010 17:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Fout, het zou dan nog altijd Broca-afasie zijn hoor..
Het is maar hoe je de casus interpreteertquote:Op donderdag 16 september 2010 18:30 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee...
Snel weer de boeken in! Welke Brodmann weet ik niet precies, het is in ieder geval de gyrus frontalis inferior.
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:59 schreef June. het volgende:
Even iets anders he, moest Ajax eigenlijk niet voetballen? Seam?![]()
Beetje arbitrair. Misschien fysiologische afwijking van het gemiddelde.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:36 schreef dotKoen het volgende:
ICC Interne: Hypoglykemie.
Betreft het hier dus een soort van idiopathische hypoglycemie? Ik neem aan dat ernstigere oorzaken van hypoglycemie zijn uitgesloten als patienten een dieetadvies krijgen? Harrison's heeft het wel over idiopathic hypglycemia, maar schrijft er verder niets over.
Het was de bovenste geworden, dus nu zie ik er hip uit enzo in de winter! De VU is op een of andere manier zo'n gare en kansloze universiteit, allemaal mensen die bang zijn voor de grote stad en met z'n allen op een grote campus gaan zitten en stom doenquote:
Nee even serieus. Wat je zegt slaat natuurlijk nergens op. Waar baseer je dat op dat iedereen bang is en dat ze stom doen? En hoezo gaar en kansloos?quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:04 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Het was de bovenste geworden, dus nu zie ik er hip uit enzo in de winter! De VU is op een of andere manier zo'n gare en kansloze universiteit, allemaal mensen die bang zijn voor de grote stad en met z'n allen op een grote campus gaan zitten en stom doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |