Frapppu wattes? Das toch geen koffie? Aan echte koffie moet je je bek verbranden!quote:Op maandag 27 september 2010 12:29 schreef June. het volgende:
[..]
Nou die frappuchino's zijn best smakelijkof muffins
Je weet het verschil tussen een koffieautomaat en een drain? Niet uit iedere draadje komt koffie!quote:Op maandag 27 september 2010 12:35 schreef June. het volgende:
Nee, dat is geen koffie. Maar ik vind de koffie bij de starbucks ook wel te drinken hoor, beter dan die bocht hier in het ziekenhuis. Dat is net water met een bruine kleurstof.
Zowaar, ik krijg net de uitslag van een VGT van 4 maanden geledenquote:Date: Mon, 27 Sep 2010 12:23:10 +0200
From: P.......@lumc.nl
To: S....@umail.leidenuniv.nl
Subject: VGT - Mei 2010, S....@umail.leidenuniv.nl
quote:Op maandag 27 september 2010 13:39 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Zowaar, ik krijg net de uitslag van een VGT van 4 maanden geleden
Omdat je moet wachten op je coschappen? Wanneer mag je beginnen?quote:Op maandag 27 september 2010 14:22 schreef dotKoen het volgende:
Grande Cafe Mocha. Weinig te doen met koffie, wel erg lekker.
Hier geen VGT woensdag
quote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef intoxicated het volgende:
Hmm... wat raar? Bij ons kon je ze eigenlijk alleen overslaan als je er echt een jaar tussenuit ging. Anders moest je er tenminste 2/3 en later 3/4 halen oid
Daarom dus.quote:Op maandag 27 september 2010 14:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Omdat je moet wachten op je coschappen? Wanneer mag je beginnen?
quote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef Honeymooner het volgende:
Ik moet em ook maken terwijl ik dacht dat ik al klaar was.
Dit zal dan wel de laatste zijn.. Beetje jammer dat ik de VGT in Groningen moet maken en om 12:00 een sollicitatiegesprek in Amsterdam heb.
Waarom? Onvoldoende gehaald, of is het verplicht om ze allemaal te doen? Maar wat als je nu voordat je er weer 2 hebt gehaald wilt afstuderen?quote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef Honeymooner het volgende:
Ik moet em ook maken terwijl ik dacht dat ik al klaar was.
Dit zal dan wel de laatste zijn.. Beetje jammer dat ik de VGT in Groningen moet maken en om 12:00 een sollicitatiegesprek in Amsterdam heb.
Dr. House is op dit moment teveel met Cuddy bezig om dat goed op te merkenquote:Op maandag 27 september 2010 18:29 schreef intoxicated het volgende:
Tevens; een mooi moment, alle cliché's kloppen. 2 dokters, in witte jassen, lopen met een koffertje naar de kelder van het ziekenhuis, waar het mortuarium is. Vervolgens met een pasje de deur open, een donkere gang voor je, zoeken naar het lichtknopje. Daarna voor de bekende ladenkast zoeken welke je moet hebben, 'm openmaken (ok, met permissie, en de sleutel, ssjt), stukje openschuiven. En vervolgens de ICD uitlezen om te kijken wat er mis is gegaan. Dr House would be sooooo proud of us!
![]()
Eigenlijk eindigt het verhaal met een anticlimax van een niet-reagerende ICD, waarschijnlijk doordat de end-of-life batterij het bij 7 graden Celsius al helemaal niet meer deed. Maar ok![]()
Die krijg je in 4 stukken terug met een rapport: ICD werkt niet meer. Oorzaak niet met zekerheid te bepalen.quote:Op maandag 27 september 2010 18:34 schreef intoxicated het volgende:
True. Maar dan wacht ik liever tot de patholoog die eruit haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |