Verrassendquote:
Ik weet niks af van een dinsdag afleveringquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:19 schreef BVO het volgende:
Weet ik veel. Dan zal de volgende ronde wel zijn.
Nee eigenlijk nietquote:
Dat was dan ook wel heel goed hè.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Beter dan dit zal het niet worden denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag dus?quote:
Maar ze zenden het dus wel uit, ik heb de beelden al gezien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaag dus?
Ik weet niet of ze dat wel uitzenden... het was een radioauditie en misschien dat ze dat helemaal niet in de uitzending laten zien
quote:Naast de audities in de Hilversumse Vorstin is er deze avond ook aandacht voor de winnaars van de The voice of Holland Radio 538 Wildcards. Welke gezichten en verhalen horen bij de talenten die tot nu toe alleen hun stem bij Evers Staat Op lieten klinken? Je ziet het in de vijfde aflevering van The voice of Holland, vrijdagavond 20.30 uur, RTL 4.
I got news for youquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was inderdaad wel beter dan een paar jaar geleden. Maar de volgende ronde overleeft hij denk ik niet.
Hij raakte me op dat moment volledig kwijt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:43 schreef Balisto het volgende:
Wat ontzettend kleingeestig om geen 'fuck' te willen zingen.
Whaha inderdaad, zing dan de gekuiste versie die ook op SkyRadio etc gedraaid wordt, Forget you.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:11 schreef Re het volgende:
gelukkig heb ik met screw you niet die associatie......
Ja, maar de gristenen hebben vastgesteld dat je met het zeggen van het woord fuck naar de hel gaat!quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:11 schreef Re het volgende:
gelukkig heb ik met screw you niet die associatie......
Ik vind 'm toch wel wat vooruit gegaan sinds Idols.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee precies. Ik snap best dat hij er nog in zit, maar we kennen hem nu wel zo langzamerhand. Hij blijft hangen op een zelfde niveau.
Dezequote:Op woensdag 10 november 2010 19:39 schreef methodmich het volgende:
Misschien gaat ie wel weer een keer Unchained Melody zingen of dat Nederlandstalige nummer van Alain Clark.
Die ja. Opvallend dat Nigel zoveel telefonische stemmen heeft gekregen dat ie direct door was!quote:
Ik vind hem dat juist een stuk beter staan eigenlijk. Niet zo stijfjesquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:07 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Zingen en dansen is moeilijk. Dat weten we nou wel. Doe het dan niet als je het niet kan. Toen hij stilstond klonk het wel aardig.
Geinig ook om dit nummer met band te horen. Hier doet dit programma het beter. Even iets meer dat concertidee.
Hoppa, DE samenvatting die ik wilde geven over hem. Als ze echt voor The Voice gaan, gaan ze niet voor Nigel. Hij was wel een welkome afwisseling met zijn allroundheid. Hij beheerst het allemaal wel goed. Fijn om naar te kijken.quote:Op maandag 15 november 2010 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het goed maar hij heeft vergeleken bij anderen niks eigens qua stem. Hij kan wel performen!
Ik roep elke week dat hij er zeker uitvliegt, maar om een of andere reden mazzelt hij steeds verder. Snap er echt geen zak van, zo'n beperkte krabbelaar.quote:Op zondag 28 november 2010 12:59 schreef Dizer het volgende:
Volgende week ligt hij eruit.
Hij is meer popstars kwaliteit dan The Voice.
Ja hèquote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Hij had niet van Jennifer hoeven te verliezen maar ik heb echt het idee dat ik hem 6 keer hetzelfde optreden heb zien doen... het zal altijd wel een gevalletje servet tussen de tafellakens blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |