Verrassendquote:
Ik weet niks af van een dinsdag afleveringquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:19 schreef BVO het volgende:
Weet ik veel. Dan zal de volgende ronde wel zijn.
Nee eigenlijk nietquote:
Dat was dan ook wel heel goed hè.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Beter dan dit zal het niet worden denk ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag dus?quote:
Maar ze zenden het dus wel uit, ik heb de beelden al gezien.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vandaag dus?
Ik weet niet of ze dat wel uitzenden... het was een radioauditie en misschien dat ze dat helemaal niet in de uitzending laten zien
quote:Naast de audities in de Hilversumse Vorstin is er deze avond ook aandacht voor de winnaars van de The voice of Holland Radio 538 Wildcards. Welke gezichten en verhalen horen bij de talenten die tot nu toe alleen hun stem bij Evers Staat Op lieten klinken? Je ziet het in de vijfde aflevering van The voice of Holland, vrijdagavond 20.30 uur, RTL 4.
I got news for youquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was inderdaad wel beter dan een paar jaar geleden. Maar de volgende ronde overleeft hij denk ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |