quote:Op maandag 13 december 2010 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Ohja, ik was bij het reïntegratiebureau. Ik weet nu wat ik mankeer hoor en ze kunnen het zo oplossen voor meYo, en wat staat er in het rapport?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens het gesprek met de psycholoog:
(Ik zit met mijn hand tegen mijn rug om de pijn in mijn darm daar weg te duwen)
Psych: Heb je nu pijn?
Ik: Ja.
P: Wat zou je nu doen als je thuis was?
Ik: Opstaan, even lopen of juist gaan liggen.
P: En waarom doe je dat hier dan niet?
Ik: Omdat ik nu met jou in gesprek ben.
P: O, dus je laat je beïnvloeden door anderen? *noteert van alles*
Ik:
"Cliënte laat zich beïnvloeden door externe factoren en anderen."
Aan het eind van het gesprek vroeg hij me na te denken of ik zelf vond dat ik bij hun op mijn plek was. Okee, zou ik gaan doen.
En in het rapport:
"Cliënte vraagt zich ook af of ze bij W. wel op haar plek is."
Ja dahag
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
wat een gedoe zeg, sjeesquote:Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maar dit gaat dus ook naar de bedrijfsarts en mijn leidinggevende hèDus ik ga van die twee dingen hierboven wel even goed aangeven hoe het echt zit.
Een paar uurtjes in bed met de elektrische deken aan heeft wel geholpen gelukkig. Het voelt nu weer wat normaler aan.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:40 schreef MarMar het volgende:
@ Rewimo: dat je been ff gek voelt is normaal, als het goed is zat er namelijk ook een verdoving bij de prik in die 24 uur werkt. Hopelijk helpt het verder wel goed voor je, maar da's ff afwachten natuurlijk.
Als het goed is zijn daar normbedragen voor en die kun je het beste aanhouden. Bij "Per Saldo" de vereniging van PGB-ers kunnen ze je meer vertellen. In 2010 liep het tarief tussen de 15-30 euro p/uur bij mijn weten. Je kunt de werkzaamheden splitsen (licht/zwaar) of gewoon een paar uur per week afspreken voor een vast bedrag met je zorgverlener.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:57 schreef MarMar het volgende:
Iemand hier ook ervaring met pgb?
Ik heb een budget toegekend gekregen voor persoonlijke verzorging. Ben nu druk bezig de administratieve kant ervan te regelen, lukt wel aardig.
Wat ik lastig vind: hoeveel betaal je per uur? Naar aanleiding waarvan bepaal je dat?
Owww klotequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:00 schreef MarMar het volgende:
Slijmbeursontsteking, aan beide kanten.. cortison dus.
Bron: St-ABquote:De Minister van Verkeer en Waterstaat;
Gelet op artikel 13, tweede lid, van de Wegenverkeerswet 1994, de artikelen 49 en 55 van het Besluit administratieve bepalingen inzake het wegverkeer en de artikelen 85 en 86 van het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990;
Besluit:
Paragraaf 1. Criteria voor de afgifte van gehandicaptenparkeerkaarten
Artikel 1
1. Voor een gehandicaptenparkeerkaart kunnen in aanmerking komen:
a. bestuurders van motorvoertuigen op meer dan twee wielen en van brommobielen, die ten gevolge van een aandoening of gebrek een aantoonbare loopbeperking hebben van langdurige aard, waardoor zij - met de gebruikelijke loophulpmiddelen - in redelijkheid niet in staat zijn zelfstandig een afstand van meer dan 100 meter aan een stuk te voet te overbruggen;
b. passagiers van motorvoertuigen op meer dan twee wielen en van brommobielen, die ten gevolge van een aandoening of gebrek een aantoonbare loopbeperking hebben van langdurige aard, waardoor zij - met de gebruikelijke loophulpmiddelen - in redelijkheid niet in staat zijn zelfstandig een afstand van meer dan 100 meter aan een stuk te voet te overbruggen en die voor het vervoer van deur tot deur continu afhankelijk zijn van de hulp van de bestuurder;
c. bestuurders en passagiers van motorvoertuigen op meer dan twee wielen en van brommobielen, die ten gevolge van een aandoening of gebrek permanent rolstoelgebonden zijn;
d. bestuurders en passagiers van motorvoertuigen op meer dan twee wielen en van brommobielen, andere dan bedoeld onder a en b, die ten gevolge van een aandoening of gebrek aantoonbare ernstige beperkingen, andere dan loopbeperkingen hebben;
e. het bestuur van instellingen ten behoeve van het personeel belast met het vervoer van bewoners die voldoen aan de criteria onder b, c of d.
Luisteren is niet het enige probleem... logisch nadenken ook! Ik ben ooit op de uren huishoudelijke hulp opeens gekort (geen verandering van ziektebeeld). Kwam omdat er nieuwe regels waren. Ik regels doorspitten, had je recht op een categorie meer als je last had van allergie. Geen probleem dacht ik, ik slikte toen nog regelmatig prednison, en 3x op een dag 2 verschillende astma-medicijnen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef MarMar het volgende:
Gewoon luisteren is blijkbaar heel moeilijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |