@Rewimo; val je niet ontzettend snel met die MBT-schoenen? Volgens mij val ik gelijk voorover of achterover door de zool
------------------------------
Ik dacht dat ik vanochtend gek werd. Meneer de gynaecoloog heeft mij dus gister 2x geprobeerd te bellen om half 5, maar dacht dat hij een 6 las ipv een 5. Vanochtend half in discussie gezeten met de secretaresse die mij de schuld gaf dat ik het wel verkeerd zou hebben doorgegeven bij de balie en dat als ik een ander mobiel nummer kreeg dat ik het dan moest doorgeven want het was niet slim van mij om dat niet te doen. Ehm... mevrouw.... dit nummer heb ik al 4 jaar

en staat al goed aangegeven sinds 2007 daar in het ziekenhuis en in mei heeft de klinisch geneticus mij ook nog mobiel gebeld op hetzelfde nummer. Nou, toch was het mijn schuld volgens de secretaresse en ze kon mij niet vertellen wanneer de gynaecoloog mij terug zou bellen.
Even later werd ik dus terug gebeld met haar excuses dat de gynaecoloog het verkeerd had gezien (netnummer aanzien als mobiel nummer door de 5 om te verwisselen met een 6).
Ondertussen was ik het hele gedoe zat en heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en de arts gemaild incl artikelen die hij moest hebben aangezien ik al verwachtte dat hij niks had opgezocht. En blijkbaar had dat effect! Vanavond werd ik al terug gebeld door hem.
Beleid is nu:
-DEXA scan
-doorverwijzing naar de internist voor verdere onderzoek naar mijn botten
-iedere maand een injectie met Lucrin om in de overgang te komen/te houden en dan over 3 maand weer terug op controle.
Als het goed is ga ik vanaf volgende week voor een tijdje in de overgang. Man, wat vind ik het eng
(maar zoals het nu is, gaat het ook niet; continu verhoging, zodra ik een inspanning doe zwelt mijn buik op waardoor ik bijvoorbeeld niet eens mijn sokken aan kan trekken doordat mijn pens in de weg zit, enorme rugpijn, darmen die lopen te kloten door de ontsteking die daar zit, enorme vermoeidheid en ontzettend veel pijn)