abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 november 2010 @ 20:30:22 #154
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88262075
Crosspost:

En de Arbo is aan het klooien, ik had vorige week een afspraak omgezet in een telefonische (maar ben vervolgens niet gebeld }:| ) en een nieuwe gemaakt voor 8 november. Belde er vanmiddag iemand die beweerde dat ik afgelopen week niet op was komen dagen en dat de afspraak voor 8 november op mijn verzoek telefonisch was. En dat terwijl ik al een brief van ze in huis heb met daarop de locatie en tijd voor die afspraak :')

Dus ik nog maar eens uitgelegd dat ik vorige week maandag èn dinsdag met een collega van haar heb gesproken (had het doorkiesnummer nog liggen hier) en hoe de boel toen geregeld was, maar dat ik niet gebeld was, terwijl ik toch twee keer had gevraagd of ik zelf moest bellen of gebeld zou worden. Nee, de arts zou mij bellen. Dus niet en nu beweren ze dat ik de afspraak heb gemist :6
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 2 november 2010 @ 20:32:59 #155
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_88262195
Ik had vandaag de griepprik gehad! Sta je daar tussen de bejaarden! :+
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 november 2010 @ 22:02:50 #156
13151 crew  Rewimo
pi_88266850
Ik was er met mijn zoon die voor zijn inentingen moest, die had ik al de hele dag lopen plagen met zijn prikken. Maar ja, toen vroeg ik naar de griepprik, en was ik zelf ook de sigaar, want ik kreeg er ook nog een tetanus/difterieprik bij. Dus toen had zoon dikke pret :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 2 november 2010 @ 22:10:44 #157
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_88267273
Ik wacht in spanning af de bijwerkingen weg blijven! :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 november 2010 @ 22:24:42 #158
13151 crew  Rewimo
pi_88268183
Heb een paar dagen een zere plek gehad, meer niet ;)
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:25:55 #159
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_88268289
@MarMar: de Novasure zou normaliter wel ideaal zijn. Maar als het goed is heeft het blijvende invloed op het baarmoederslijmvlies en volgens mij is dat niet ideaal voor een evt. zwangerschap. Bij mij is de reden ook bekend van het hevige bloedverlies (namelijk endometriose) en het heeft zich de afgelopen 3,5 maand flink kunnen opbouwen. Helaas heeft het stoppen van de medicijnen voor alsnog geen effect. Ik baal behoorlijk.

Hoe gaat het verder met jou?

---------------------

Ik kan morgen mijn griepprik houden, in kader van het werk. Ik vind het vreselijk een vaccinatie. Bloedprikken vind ik totaal niet erg, maar nu spuiten ze er iets in. Maar het is zo gepiept dus ik laat het maar over mij heenkomen.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 november 2010 @ 14:05:27 #160
13151 crew  Rewimo
pi_88737028
Vandaag in de Maartenskliniek geweest. Na onderzoek lijkt het er toch op dat de problemen niet van de slijmbeurs in mijn heup komen maar van de spieren in mijn bovenbeen. Morgen (al!) een echo, over twee weken weer terugkomen. Ik hoop zo dat ze de oorzaak kunnen vinden, en dat ik weer van die stomme krukken af kom.
pi_88742242
Eea is hier even uitgesteld, moest eerst even mijn gezin op de rail houden.. dus nog niet veel medisch nieuws.
Wel behoorlijk ruzie met de gemeente inmiddels over huishoudelijke hulp.
Eerst wilden ze het stopzetten omdat mijn man gebruikelijke zorg verleent volgens de gemeente.
Dat heb ik weerlegd met een indicatie van het CIZ voor verpleegzorg.
Dan vonden ze dat (dreigende) overbelasting van mijn man niet voldoende bewezen was..
Nu is mijn man dan volledig overspannen, is ook even weg geweest om tot rust te komen en krijgt nu oa therapie, hij werkt nog wel.. Toen ik de gemeente belde en uitlegde hoe en wat kreeg ik wel meteen zes uren per week huishoudelijke hulp, maar met de mededeling dat er wellicht nog een onderzoek zou komen naar de precieze benodigde uren en dat het dan nog anders kon worden dan zes uren.

Drie dagen later krijg ik opeens een telefoontje, als we die zes uren willen houden moet ofwel mijn man uitgeschreven zijn van dit adres bij het GBA, ofwel hij moet volledig opgenomen worden in een kliniek. Belachelijk natuurlijk en dat is nu juist wat we willen voorkomen door te zorgen dat hij niet steeds zwaar overbelast raakt zou je kunnen zeggen..
Dan is de wethouder die hierover gaat in onze gemeente ook nog eens een ChristenUnie man.. je zou toch denken dat de CU geen koppels uit elkaar wil drijven...

De gemeente verzint dus steeds een nieuw smoesje om hulp niet toe te kennen, terwijl wij steeds netjes die argumenten langs de officiele weg weerleggen. Woensdag ga ik het hele verhaal overdragen aan een advocaat, bij het juridisch loket vinden ze het behalve dat het puur als mens bekeken een misselijkmakende behandeling van de gemeente is ook dat het verhaal van de gemeente niet klopt.

Achter de schermen bij de gemeente heet het "ontmoedigingsbeleid"...
Dan weten ze nog niet watvoor pittbull een mama en vrouw wordt als ze haar gezin en haar kerel er onderdoor ziet gaan.. Ik moet en ik zal geregeld krijgen dat we zo goed mogelijk verder kunnen met ons leventje.

De laatste dagen komt de pijn ook weer wat terug trouwens, heb een vermoeden dat de werking van de zenuwblokkade aan het afnemen is. Niet fijn, maar het heeft dan toch bijna acht weken goed gewerkt, dus kom maar op met de volgende. (In januari heb ik weer een afspraak, eerder kan en mag het helaas niet). Misschien vindt de pijndokter nog een betere oplossing, de goede zenuwen heeft hij in elk geval kunnen vinden.

Altijd positief blijven toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 november 2010 @ 16:34:58 #162
13151 crew  Rewimo
pi_88742592
Jeetje MarMar, je slaat er toch steil van achterover als je leest waar ze allemaal mee op de proppen komen om die zorg maar niet te hoeven verlenen -O-

Sterkte voor jou en je man :*
pi_88780987
Heb het idee dat er nu een extra pijn bij is aan de zenuwen zelf.. mss het genezen van de zenuwblokkade ofzo?
De pijnpoli is alleen ma wo do bereikbaar..
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:26:11 #164
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_88796865
Het zit jullie ook niet mee he Mar!
Zijn er verder nog andere behandelmogelijkheden wat betreft die zenuw? (doorsnijden bijvoorbeeld?)

--------------------------------

Vandaag kon ik dan eindelijk naar het endometriosespreekuur in het universitair.
Blijkbaar hebben ze in het plaatselijk ziekenhuis een paar dingen gedaan die eigenlijk totaal overbodig waren/niet mochten. Zo heb ik een darmonderzoek gehad tijdens de menstruatie, en mijn nieuwe gynaecoloog vind dat een onnodige marteling omdat het dan echt gigantisch pijnlijk is als je daar endometriose hebt. En dat was het ook, alleen zagen ze geen endometriose. Dit komt omdat ze er heel onervaren in zijn en dus niet weten waar ze naar moeten zoeken. Maar de extreme kronkelingen moeten al een aanwijzing zijn geweest dat er wat gaande is.
Verder zag mijn oude gynaecoloog zoals hierboven ergens beschreven geen endometriose met een echo.
Deze gynaecoloog zag het echter wel, en ik deze keer ook. Mijn linker eierstok zit verkleefd aan mijn baarmoeder en de endometriose zit al in mijn darmwand. Daar schrok ik toch wel van, omdat mijn andere gynaecoloog al bijna 2 jaar zegt dat er niks te zien is.

De gyn wil als behandeling Lucrin injecties om mij in een kunstmatige overgang te brengen (en dan ben je 22), en daarbij nog een hormoontablet en calciumtabletten.
Maar hij wil eerst uitzoeken of er een relatie is tussen mijn andere aandoening en osteoporose aangezien er in mijn linkerpols dus wat botontkalking zit en bij lang gebruik van Lucrin ook bekend is dat je botten ontkalkt raakt (net als met een normale overgang).

Bah wat vind ik het eng!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 november 2010 @ 21:31:19 #165
13151 crew  Rewimo
pi_88797128
Dat klinkt inderdaad eng allemaal -O- Zeker omdat je nog zo jong bent, dan klinkt dat allemaal wel erg heftig.

Voor calcium heb ik overigens nog een goede tip: calcium wordt het beste opgenomen als je er ook magnesium en vitamine D bij inneemt. Ik gebruik die combinatie zelf ook, omdat mijn spijsvertering ingekort is en ik anders ook niet voldoende opneem.

Linkje waar ik het bestel ('t is niet goedkoop maar waarschijnlijk hoef jij er niet zoveel van te nemen als ik ;) ). Maar wel het beste dat je op dit gebied kunt krijgen. Overleg eens met je arts of dit iets voor je is.
pi_88819223
Wat rot Manda-rijn! Ook zo klote dat je al twee jaar aan het kwakkelen bent en men het gewoon niet serieus genoeg genomen heeft.. dat soort ongein gebeurt veel te vaak.

Klinkt wel alsof je nu dan eindelijk een goede gyn hebt die goed doorpakt, hopelijk wordt het vanaf nu dan een stuk leefbaarder voor je, ookal is het heavy allemaal..
Sterkte! :*

Vanochtend heb ik de pijnpoli gebeld, blijkbaar was de blokkade toch een proefblokkade (zo fijn als ze meteen en van te voren ook gewoon volledige info geven.... grmbl). Op zich had het langer moeten werken, maar dat het zo goed gewerkt heeft vonden ze daar toch wel heel positief en hoopvol voor de toekomst. Ik moet alleen de tijd wel door zien te komen tot januari vanwege de shitload medicijnen die ingespoten worden bij zo'n behandeling etc.

Ik krijg nu morfinepleisters naast diclo en paracetamol, afwachten wat dat gaat doen voor me, vanmiddag na 4 uur kan ik de eerste plakken.

Verder heb ik vanochtend het hele WMO dossier overgedragen aan de advocaat die zo lief was hier thuis te komen (het lukte mij niet om daarheen te gaan vanochtend). Voelt wel lekker dat ik dat nu uit handen kon geven en nu ook maar afwachten wat daar verder mee gaat gebeuren. Ik kan alvast verklappen dat "ontmoedigingsbeleid" zoals het achter de schermen zo mooi heet bij mij niet gewerkt heeft!

Verder kreeg ik vanochtend een telefoontje van de maartenskliniek, ze zijn druk bezig met dossiers uit andere ziekenhuizen opvragen en nav een brief die ik gestuurd heb na de afspraak die ik daar had met aanvullende info die mijn oude huisarts dus verzuimd had op te sturen, gaan ze het nog eens goed onder de loep nemen. Hoor ik binnenkort meer van.

Dapper strijden we verder..
pi_88857096
Well.. die pleisters doen het prima.. alleen weer ontzettend wazig ervan.
Invloed op het reactievermogen is vergelijkbaar met 0,8 promille las ik ergens en ik val steeds bijna in slaap.
Gelukkig is het maar voor een week of acht en als het echt niet lekker gaat kan het misschien toch sneller. Hopelijk gaat de gewenning niet te snel bij mij, ik wil zo laag mogelijk in dosering blijven.
De ergste waas schijnt na een week of twee wel weg te trekken. well see. Het is iig beter te doen dan de pijn van de afgelopen week.
  donderdag 18 november 2010 @ 16:23:43 #168
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_88866665
Het is alweer even geleden dat ik hier gereageerd heb, maar ik ben echt blij dat ik de overstap naar een ander ziekenhuis heb gemaakt :)
Nadat ze in Rijnstate (Arnhem) mijn gegevens kwijt zijn geraakt, terwijl ik problemen met mijn hart heb, ben ik overgestapt naar mijn vertrouwde ziekenhuis, het St. Antonius in Nieuwegein.
Gisteren het laatste onderzoek gehad en nu is het wachten op de uitslag, die ik op 29 november krijg. Ik ben benieuwd!

Ik ben echt heel netjes behandeld en ze hebben me op korte termijn overal tussen gewurmd, omdat ze 24 véél te jong vonden voor iemand op de hartafdeling :D
Ook tijdens de onderzoeken ben ik heel netjes te woord gestaan en werd ik aan alle kanten gerust gesteld. Ik had gewoon eindelijk het idee dat ik serieus genomen werd :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_89336609
Ik mag volgende week langskomen bij de pijnpoli om te overleggen ipv januari.
Hopelijk komt er dan ook nog eerder een oplossing en ben ik voor de feestdagen van die stomme pleisters af.

* MarMar duimt
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 november 2010 @ 13:13:12 #170
13151 crew  Rewimo
pi_89339922
Ik duim mee, MarMar ^O^

Ik mag donderdag weer naar de Maartenskliniek. Uit de echo kwam geloof ik niks bijzonders naar voren, dus ik ben erg benieuwd wat ze nu gaan verzinnen.
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:56:37 #171
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_89348565
Ik duim ook mee, Mar!

Ik ben benieuwd wat ze voor jou gaan verzinnen, Rewimo!

Zelf wacht ik al enige weken op de komst van mijn semi-orthopedische schoenen. Vandaag kreeg ik dan eindelijk een brief voor de levering. Nou dankjewel TNT door de geweldige stakingen! Khad dus vanochtend om half 9 een afspraak en de brief kreeg ik pas om 12 uur! (Verstuurd op de dag voor de stakingen) En ook dankjewel bedrijf O. dat ze mij niet gingen bellen waar ik bleef, want in 7 minuten kan ik bij hun zijn voor de levering.
Nu moet ik een week wachten. Een week is niet veel zul je wel denken... maar als je al 2 jaar 'zeurt' dat het lopen zo moeilijk gaat, ze wel een rolstoel voorschrijven en ze uiteindelijk achter komen dat mijn loopprobleem een grote deels door mijn voeten komen dan is na 2 jaar iedere week wachten te lang. En zeker omdat ik altijd overal voor moet wachten en vechten voor ik mijn gelijk krijg. Overigens heb ik nu mazzel dat ik bij een andere collega van schoenmaker terecht kan voor de levering, anders had ik moeten wachten tot januari!

Zo wacht ik nu dus al een paar weken op telefoon van de gynaecoloog.... en nu had ik een telefonisch afspraak voor vanmiddag. En nee, hij heeft nog niet gebeld. (Wedden dat hij nog geen informatie heeft opgezocht en ik weer een paar weken moet wachten?)

*zucht*
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 november 2010 @ 17:00:23 #172
13151 crew  Rewimo
pi_89348705
O dat is echt waardeloos zeg -O- En schoenen kunnen zo'n enorm verschil maken! Ik liep op een gegeven moment met twee hielsporen en twee geïrriteerde achillespezen en daarnaast mis ik een gewricht in mijn grote teen. Toen kreeg ik ook orthopedische schoenen en binnen de kortste keren was ik bijna pijnvrij en kon ik weer fatsoenlijk afwikkelen ^O^

Nu loop ik overigens op MBT-schoenen, die zijn voor mij echt super! :)
  woensdag 1 december 2010 @ 23:20:19 #173
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_89411861
@Rewimo; val je niet ontzettend snel met die MBT-schoenen? Volgens mij val ik gelijk voorover of achterover door de zool :D
------------------------------
Ik dacht dat ik vanochtend gek werd. Meneer de gynaecoloog heeft mij dus gister 2x geprobeerd te bellen om half 5, maar dacht dat hij een 6 las ipv een 5. Vanochtend half in discussie gezeten met de secretaresse die mij de schuld gaf dat ik het wel verkeerd zou hebben doorgegeven bij de balie en dat als ik een ander mobiel nummer kreeg dat ik het dan moest doorgeven want het was niet slim van mij om dat niet te doen. Ehm... mevrouw.... dit nummer heb ik al 4 jaar :{w en staat al goed aangegeven sinds 2007 daar in het ziekenhuis en in mei heeft de klinisch geneticus mij ook nog mobiel gebeld op hetzelfde nummer. Nou, toch was het mijn schuld volgens de secretaresse en ze kon mij niet vertellen wanneer de gynaecoloog mij terug zou bellen.
Even later werd ik dus terug gebeld met haar excuses dat de gynaecoloog het verkeerd had gezien (netnummer aanzien als mobiel nummer door de 5 om te verwisselen met een 6).

Ondertussen was ik het hele gedoe zat en heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en de arts gemaild incl artikelen die hij moest hebben aangezien ik al verwachtte dat hij niks had opgezocht. En blijkbaar had dat effect! Vanavond werd ik al terug gebeld door hem.

Beleid is nu:
-DEXA scan
-doorverwijzing naar de internist voor verdere onderzoek naar mijn botten
-iedere maand een injectie met Lucrin om in de overgang te komen/te houden en dan over 3 maand weer terug op controle.

Als het goed is ga ik vanaf volgende week voor een tijdje in de overgang. Man, wat vind ik het eng oO<

(maar zoals het nu is, gaat het ook niet; continu verhoging, zodra ik een inspanning doe zwelt mijn buik op waardoor ik bijvoorbeeld niet eens mijn sokken aan kan trekken doordat mijn pens in de weg zit, enorme rugpijn, darmen die lopen te kloten door de ontsteking die daar zit, enorme vermoeidheid en ontzettend veel pijn)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 december 2010 @ 08:27:44 #174
13151 crew  Rewimo
pi_89417486
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:20 schreef manda-rijn het volgende:
@Rewimo; val je niet ontzettend snel met die MBT-schoenen? Volgens mij val ik gelijk voorover of achterover door de zool :D
Nee, ik loop er prima op. Maar ik had dan ook al orthopedische schoenen die voor me afwikkelden, voor mij maakte het niet zo'n groot verschil qua gevoel.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 december 2010 @ 08:30:09 #175
13151 crew  Rewimo
pi_89417514
Wat een gekloot met die telefoon zeg, en dan nog beweren dat het aan jou ligt. Erg fijn }:|

Wat vind je eng aan de overgang? Ik zit er al een tijdje in en ik merk er eigenlijk niet zoveel van. Dus het kan best meevallen hoor :)
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 2 december 2010 @ 10:33:48 #176
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_89420468
Normaliter weet je niet precies wanneer je in de overgang komt. Maar nu zetten ze bewust een spuit in mijn lichaam om mij in de overgang te brengen. Dat lijkt mij het engste, want dan weet ik dat het begonnen is. En dan de bijwerkingen van de medicatie, brrr :{ Hopelijk krijg ik ze niet!
En mijn leeftijd he O-)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 december 2010 @ 10:42:04 #177
13151 crew  Rewimo
pi_89420726
Ik weet niet hoe oud je bent :P Maar ik ben 47, en dat is nog redelijk jong om al in de overgang te komen. Maar ja, het is dus wel zo. Ik heb inmiddels een Mirena en eigenlijk weinig overgangsverschijnselen.
  donderdag 2 december 2010 @ 11:24:01 #178
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_89422035
Rewimo was 25 toen ik werd geboren O-)

An sich lijkt 47 mij wel heerlijk om in de overgang te zijn, het is iets eerder dan gemiddeld maar dan ben je van de menstruatie af
pi_89423141
Sterkte Manda-rijn, klinkt wederom erg heftig allemaal. Ik hoop dat de bijwerkingen meevallen voor je en dat je dan over een aantal maanden je een stuk beter voelt dan nu.
Misschien de komende zomer al.

Bij mij proberen we eerst nog es met hormonen de boel te regelen voordat de gyn aan drastischere maatregelen wil denken. Ik vloeide de afgelopen jaren driekwart van de tijd, dasniegoed. Hoe het komt weet niemand..
Mirena geprobeerd, ging een tijd heel goed, maar toen spontaan verloren in de wc..
Baarmoedermond is heel slapjes en houdt niets meer tegen blijkbaar.. even een scheet die dwarszit en weg is de mirena :')

Nu hopen dat het de komende drie maanden goedgaat, anders ga ik denk ik jou achterna.
Nou heb ik al kindjes en ben ik met dat vloeien ook goed klaar, dus zou het van mij wel mogen, maar op jouw leeftijd, kan me voorstellen dat dat nogal wat is.

:*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 december 2010 @ 11:59:12 #180
13151 crew  Rewimo
pi_89423237
Ow ja, 22 is natuurlijk wel erg jong :{ Dawissiknie :+

Overigens hou je met de Mirena vrijwel altijd op met vloeien. Moet ie wel blijven zitten natuurlijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 december 2010 @ 13:50:12 #181
13151 crew  Rewimo
pi_89427252
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:20 schreef manda-rijn het volgende:
Ik heb vandaag trouwens deze aan:

Daar zit namelijk een lekker stevige zool onder

pi_89431936
Ik krijg net een brief van de Maartenskliniek.
Naar aanleiding van mijn brief en aanvullende informatie uit verschillende ziekenhuizen (het zijn er behoorlijk wat) waar ik onder behandeling ben geweest in mijn leventje, gaat de arts mij bellen om samen een verder beleid af te spreken.
Ik ben benieuwd!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 2 december 2010 @ 16:43:08 #183
13151 crew  Rewimo
pi_89435584
Ik ben net weer terug. Guess what? Ze weten het eigenlijk niet :')

Maar omdat er een slijmbeursontsteking zit gaan ze daar in elk geval een prik in geven, onder echo. Joepie. Ik heb aangegeven dat die dingen bij mij nooit effect hebben, maar vooruit, we proberen het maar.
pi_89438247
Hallo iedereen,

Zelf heb ik veel ervaring met medische hulpverlening aangezien ik zelf leerling (laatste jaar) Anesthesiemedewerker ben. En me broer Ambulance-verpleegkundige is. Volgende week solliciteert hij naar zijn functie en hij twijfelt nu of hij met pak of 'casual' zal solliciteren. haha

Grtz
pi_89444424
Oeh nice, dus bij jou kunnen we roesjes halen :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 13:28:09 #186
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_89629751
@Nevermind: is de baan als anesthesiemedewerker lichamelijk zwaar?

@MarMar: wanneer mag je van de week naar de pijnpoli?

Hier zijn eindelijk na 7 maand wachten mijn semi-orthopedische schoenen binnen! En nu loop ik als een pignuin :D Wennen!

Morgen gaat mijn eerste Lucrin spuit in mijn lichaam. Vandaag bij de apotheek gehaald.... 1 spuit Lucrin, 15 Kalktabletten en 14 hormoontabletten.... en een hoop herhaalrecepten (kan nu iedere 2 weken naar de apotheek.... ipv dat ze mij alle zooi in 1x mee laten nemen)
pi_89634874
Morgen ga ik naar de pijnpoli.

Fijn dat je je schoenen nu eindelijk hebt en succes met de spuiten etc...
pi_89690496
Nog even op de tandjes bijten en pleisters plakken, 19 Januari gaat dok opnieuw een zenuwblokkade doen, maar dan net even op een andere manier waardoor het hopelijk wat langer blijft werken. Hij was wel optimistisch dat we in elk geval de goede zenuwen gevonden hebben.

Vanavond werd ik ook nog gebeld door een arts van de Maartenskliniek in Nijmegen. Na het lezen van mijn brief en doorkijken van mijn gegevens en foto´s stellen ze voor een volledige botscan te doen.
Puik plan, had wat mij betreft een paar jaar eerder gemogen, maar fijn dat het schrijven van een brief wat uithaalt en dat er serieus naar gekeken wordt. Ook super dat de beste man mij vanavond nog belde.
Nu afwachten wanneer dat wordt, ik krijg hiervoor een oproep vanuit het Radboud.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 december 2010 @ 19:54:44 #189
13151 crew  Rewimo
pi_89690627
Een botscan is een simpel onderzoek, hoef je alleen maar voor te liggen :) Ik heb er vorig jaar een gehad, duurde geloof ik maar 10 minuten of zo. Fijn dat er schot in zit nu voor je! ^O^
pi_89690835
Jah, gewoon liggen kan ik wel ;)
Tijd dat het hele skelet eens in beeld komt ipv steeds kleine fragmentjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 9 december 2010 @ 20:44:40 #191
13151 crew  Rewimo
pi_89735433
Huisarts geweest. Die had onlangs iets gelezen over mensen die een WLS hadden gehad en na een aantal jaren klachten kregen doordat ze een bepaalde stof missen/tekortkomen. Ze gaat morgen bellen met een specialist die ze kent, van een kliniek waar ze WLS-operaties doen. Waarschijnlijk zal ik daar dan wel naartoe verwezen worden. Ik heb wel gezegd dat ik, als dit niets oplevert, naar het Radboud wil. Dat was prima, maar proberen kan altijd natuurlijk.
pi_89752699
Wel fijn zon meedenkende huisarts. Hopelijk levert het wel wat op, succes maar weer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 10 december 2010 @ 13:31:41 #193
13151 crew  Rewimo
pi_89761066
Ze heeft nu overlegd met de arts die me in juli geopereerd heeft, en ik moet weer een afspraak met hem maken. Aangezien hij de laatste keer heeft verteld dat ik niks mankeer :') heb ik daar een beetje twijfels bij. Maar goed, ik doe het wel, kijken wat ie te melden heeft...

Edit: de 21e kan ik terecht.

[ Bericht 5% gewijzigd door Rewimo op 10-12-2010 13:41:26 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2010 @ 15:14:01 #194
13151 crew  Rewimo
pi_89875475
Ohja, ik was bij het reïntegratiebureau. Ik weet nu wat ik mankeer hoor en ze kunnen het zo oplossen voor me *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens het gesprek met de psycholoog:

(Ik zit met mijn hand tegen mijn rug om de pijn in mijn darm daar weg te duwen)

Psych: Heb je nu pijn?

Ik: Ja.

P: Wat zou je nu doen als je thuis was?

Ik: Opstaan, even lopen of juist gaan liggen.

P: En waarom doe je dat hier dan niet?

Ik: Omdat ik nu met jou in gesprek ben.

P: O, dus je laat je beïnvloeden door anderen? *noteert van alles*

Ik: :')
pi_89879055
:')
P heeft een gedownload diploma of wat?
pi_89879136
R: Wat zou u doen als u nu thuis was?
P: Een krantje lezen en een bakkje koffie drinken.
R: Waarom doet u dat nu dan niet?
P: Omdat ik nu met u in gesprek ben.
R: Oh dus u laat zich beïnvloeden door anderen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2010 @ 16:44:21 #197
13151 crew  Rewimo
pi_89879157
Weet ik veel, psychologie van de bovenste plank hoor ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 december 2010 @ 13:09:34 #198
13151 crew  Rewimo
pi_89914334
Hiephiephoera, die injectie gaat via de dagopname 8)7 Alleen hadden ze dat er even niet bij gezegd, dus dat was een verrassing vanmorgen toen de post kwam :o
pi_89915987
Oh fijn, heerlijk he altijd die duidelijkheid.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 14 december 2010 @ 14:32:50 #200
13151 crew  Rewimo
pi_89917717
Ja, communicatie ^O^ Arts zei alleen: ik ga het voor je regelen. En dat was alle info :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 15:54:19 #201
13151 crew  Rewimo
pi_90003163
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Ohja, ik was bij het reïntegratiebureau. Ik weet nu wat ik mankeer hoor en ze kunnen het zo oplossen voor me *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens het gesprek met de psycholoog:

(Ik zit met mijn hand tegen mijn rug om de pijn in mijn darm daar weg te duwen)

Psych: Heb je nu pijn?

Ik: Ja.

P: Wat zou je nu doen als je thuis was?

Ik: Opstaan, even lopen of juist gaan liggen.

P: En waarom doe je dat hier dan niet?

Ik: Omdat ik nu met jou in gesprek ben.

P: O, dus je laat je beïnvloeden door anderen? *noteert van alles*

Ik: :')
Yo, en wat staat er in het rapport?

"Cliënte laat zich beïnvloeden door externe factoren en anderen."

Aan het eind van het gesprek vroeg hij me na te denken of ik zelf vond dat ik bij hun op mijn plek was. Okee, zou ik gaan doen.

En in het rapport:

"Cliënte vraagt zich ook af of ze bij W. wel op haar plek is."

Ja dahag :')
  donderdag 16 december 2010 @ 17:03:46 #202
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_90006382
Oooh ze zetten er ook echt alleen maar dingen in die ze zelf verzinnen/omdraaien he :X
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 17:23:53 #203
13151 crew  Rewimo
pi_90007243
Ja, maar dit gaat dus ook naar de bedrijfsarts en mijn leidinggevende hè :{ Dus ik ga van die twee dingen hierboven wel even goed aangeven hoe het echt zit.
pi_90007369
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maar dit gaat dus ook naar de bedrijfsarts en mijn leidinggevende hè :{ Dus ik ga van die twee dingen hierboven wel even goed aangeven hoe het echt zit.
wat een gedoe zeg, sjees -O-
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')