Dat klinkt goed, vind ik fijn voor je! Hopelijk kunnen ze nu weer een eindje verder helpen met deze afspraken.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef MarMar het volgende:
Ik was een paar maanden geleden de hele medische mallemolen helemaal zat, maar dit geeft me toch wel weer wat frisse moed.
Ik ben de kapitein op eigen baggerschuit.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef MarMar het volgende:
dat mijn medisch dossier een schip zonder kapitein is.
Hij vroeg zich ook af of de huisarts dit wel aankan en bood aan om zelf eens verder te kijken voor me.
Hmhm, dat ging ik ook proberen, maar krijg als `patient´ maar eens voor elkaar dat je de juiste verwijzingen krijgt, zelfs al weet je het nog zo goed...quote:Op donderdag 16 september 2010 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben de kapitein op eigen baggerschuit.
Tramadol remt de heropname van serotonine. Serotonine is een neurotransmitter, oftewel een stofje die signalen overbrengt. Serotonine speelt als ik het goed heb met name een rol bij emotie, eetlust, slaap, seksuele activiteit.. Als het stofje niet heropgenomen wordt, blijft het in je bloed en wordt het serotoninelevel dus hoger. Daar zou je je theoretisch beter van moeten gaan voelen.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:07 schreef AnitraX het volgende:
Marmarklinkt goed!
Jannuk wat een gedoe om 1 woordje
Hier vandaag na overleg de mirtazapine er af gehaald, doet niks voor de pijn en depressief ben ik nog steeds. Nu heb ik er, na onderzoek waar mede patienten (tarlov cystes) baat bij hebben, cymbalta gekregen. Nu las ik dat het wel samen kan met tramadol, maar wel opletten. Klopt dat ook, want ik wist bv niet dat tramadol ook iets met serotonine of zoiets stimuleerd.
De reden dat we alles aan het omzetten zijn is dat de cystes meer kracht op de zenuwen zetten en de pijn niet te houden is.
Waarom krijg je die verwijzingen dan niet? Wie doet daar nou zo moeilijk over?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:38 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hmhm, dat ging ik ook proberen, maar krijg als `patient´ maar eens voor elkaar dat je de juiste verwijzingen krijgt, zelfs al weet je het nog zo goed...
Al dat knokken kost veel te veel energie die ik niet echt over heb.
De huisarts deed dat.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom krijg je die verwijzingen dan niet? Wie doet daar nou zo moeilijk over?
Dan is overstappen een goed idee! Kan je meteen de niet ter zake doende onzin van de vorige huisarts eruit laten halen.quote:
gmtaquote:Op donderdag 16 september 2010 09:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan is overstappen een goed idee! Kan je meteen de niet ter zake doende onzin van de vorige huisarts eruit laten halen.
Ja, fijn he?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Heerlijk als mensen zo met je meedenken
Wat een onwil kom je toch tegen af en toe
Ja preciesquote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef MarMar het volgende:
Als ze het in 1 keer goed zouden doen, hadden ze het ook een stuk minder druk. Zo kan je het ook nog bekijken
Mijn oude huisarts deed daar ook zo moeilijk over. Daarom ben ik toen begonnen om mijn eigen kapitein te spelen. Ik verwees mezelf gewoon door.quote:
Dan heb je een toffe huisarts en graag gedaan!quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:04 schreef AnitraX het volgende:voor alle huisartsproblemen, hier vervloek ik hem soms maar dan ga ik praten en dan blijkt hij speciaal voor mij meer aan het leren is over pijnbestrijding
met andere woorden, het is vaak mijn eigen angst die mij tegenhoud om iets te bespreken. Ik vul zelf de antwoorden al in en ga uit van het ergste
Marmar dank je voor het antwoord op cymbalta vraag. Ik neem ze op verschillende tijden en dat gaat goed
Sterktequote:Op zondag 19 september 2010 13:34 schreef AnitraX het volgende:
Codeine helpt ook, heb je ook niet denk ik?
Gisteren naar het afzwemmen van mijn zoontje geweest, het was helemaal super en leuk en hij heeft zijn A diploma. Maar vandaag, vannacht al was het hier prut. Word gek vd pijn. Hopelijk word het snel minder.
Krijg je ook een spuit met contrastvloeistof in het gewricht gespoten? Of infuus? Of helemaal niks?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Wat wil je precies weten, manda-rijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |