abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86335253
Vraag een verwijzing naar de dermatoloog.
I feel kinda Locrian today
pi_86348746
De huisarts vindt het dus niet nodig om mij naar een dermatoloog door te verwijzen. Ik denk dat ik eerst moet wachten tot ik een kale plek heb van 5 cm.
pi_86371225
Als je studeert kun je ook even langs een studentenarts gaan.
pi_86402438
geen student, dus kan niet naar de studentenarts.

Maar ga morgen naar de dokter en eisen voor een verwijzing naar dermatoloog, want t wordt steeds groter.

Balen allemaal
  maandag 13 september 2010 @ 23:20:44 #30
244650 MYV
Indonesian Pride
pi_86405250
Vertel ons hoe het afloopt TS ik ben reuze benieuwd, sterkte.
pi_86433955
diagnose: alopecia areata

Nou, dat is dus mooi balen, Voor de zekerheid een test gedaan voor schimmel of bacterien, maar waarschijnlijk dus aa

voor wie het nog wilde weten
  dinsdag 14 september 2010 @ 19:31:28 #32
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_86434123
In ongeveer 80% van de gevallen keert het haar spontaan terug binnen enkele maanden tot jaren.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_86447127
ooow, ik hoop het.
pi_86447169
zo zie je maar hoe huisartsen er naast kunnen zitten. Al hoop ik natuurlijk dat de dermatoloog degene is die het fout heeft.
pi_86514508
Toch geen alopecia areata waarschijnlijk want schimmeldraden bevonden. Dus toch ringworm wat ik in eerste instantie dacht. Zo zie je maar dat je altijd naar jezelf moet luisteren ipv naar huisarts. Als je zelf weet dat het anders zit, dan is dat meestal ook zo.

Alleen nu vindt de dermatoloog wel dat het misschien met alleen zalf ook wel verdwijnt, omdat het maar klein plekje is.
Ik lees overal op internet dat het beter is om meteen pillen te slikken ertegen. Ik heb liever meteen alles dat ik ervan ben, maar dat wil ie dus niet
pi_86517948
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef ikke1980 het volgende:
Zo zie je maar dat je altijd naar jezelf moet luisteren ipv naar huisarts.
Nee, niet altijd.
pi_86523953
quote:
Toch geen alopecia areata waarschijnlijk want schimmeldraden bevonden. Dus toch ringworm wat ik in eerste instantie dacht. Zo zie je maar dat je altijd naar jezelf moet luisteren ipv naar huisarts. Als je zelf weet dat het anders zit, dan is dat meestal ook zo.

Alleen nu vindt de dermatoloog wel dat het misschien met alleen zalf ook wel verdwijnt, omdat het maar klein plekje is.
Ik lees overal op internet dat het beter is om meteen pillen te slikken ertegen. Ik heb liever meteen alles dat ik ervan ben, maar dat wil ie dus niet
En terecht. Pillen geven veel meer kans op bijwerkingen; en antimycotica zijn geen onschuldige medicijnen.
pi_86524042
quote:

Gelukkig heb jij ook je medische diploma en weet je precies hoe je jezelf moet diagnosticeren. En daarbij zelfs hoe je 'ziekte' moet behandelen.

Maar hoop voor je dat je er snel vanaf bent ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  One tough cookie donderdag 7 oktober 2010 @ 23:53:41 #39
169210 liesje1979
pi_87309021
2x ringworm gehad, kleine plekjes kan je nog gewoon behandelen met veel zinkzalf, grote moet je echt een antischimmelcreme hebben.
Het is erg besmettelijk ik heb het gekregen omdat een kindje op de groep het had, de halve groep kreeg toen ringworm.
maar ik schrok ook van de ranzige plaatjes op google, bij mij was het gewoon 2x een klein rood rondje, best bizar.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:24:40 #40
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_87343330
een tubetje daktarin bij de etos ofzo halen, werkt prima
pi_87456324
inmiddels aan de tabletten, want met zalfjes gaat het niet weg. Op je huid kan het daarmee wel weggaan, maar op je hoofd kennelijk niet, omdat het diep in je haarzakjes zit en daar kom je met creme niet bij. Ik word niet vrolijk van al die bijwerkingen die staan vermeld, maar misschien moet ik daar maar niet al te bang van worden.

Ik zit op een kuur van 6 a 8 weken Itraconazol. Iemand ervaring met dat spul?
Nu maar hopen dat het eindelijk gaat verdwijnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')