Het komt wel voor, ik heb het meegemaakt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tuurlijk nietAl zie ik AP er wel voor aan
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
*iemand heeft de hele tijd zijn tong uit zijn mond hangen*
-Dus jij bent zeker tong80?
* *quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:09 schreef tochweerhenk het volgende:
-Hee hoe gaat het?
+jaa goed met jou?
-ook goed
+Goed topic!
- ik wordt..
+ HAHAAA FAAL
- GRAMMAR NAZI!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:09 schreef Elusive het volgende:
Elke jaar weer, een paar fanatieke FoKkers meeten elkaar op de zolderkamer van een user in Wierden, met z'n allen staan ze in één kring, met de piemel uit de broek strak omhoog wijzend naar het plafond lopen ze naar het midden totdat de pisbuizen elkaar raken, de puddingspuksen vormen zo dan een menselijke-piemel-ster vervolgens schreeuwen ze "EEN VOOR ALLEN, ALLEN VOOR DANNY" vervolgens kruipen ze achter hun smartphone of laptop om weer verder te fokken.
Ik stal de grapquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:09 schreef Elusive het volgende:
Elke jaar weer, een paar fanatieke FoKkers meeten elkaar op de zolderkamer van een user in Wierden, met z'n allen staan ze in één kring, met de piemel uit de broek strak omhoog wijzend naar het plafond lopen ze naar het midden totdat de pisbuizen elkaar raken, de puddingspuksen vormen zo dan een menselijke-piemel-ster vervolgens schreeuwen ze "EEN VOOR ALLEN, ALLEN VOOR DANNY" vervolgens kruipen ze achter hun smartphone of laptop om weer verder te fokken.
Je hebt je punt al wel duidelijk gemaakt in dat topic hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:09 schreef Elusive het volgende:
Kijk dan naar de tijd van deze post en de opening van dat topicquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:53 schreef kalejapie het volgende:
[..]
Je hebt je punt al wel duidelijk gemaakt in dat topic hoor
Remlof komt nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk dan naar de tijd van deze post en de opening van dat topic
Anyhow:
*remlof drinkt zijn 10e biertje op*
Arcee: Gefeliciteerd, dit is je 10e biertje in 5 minuten, vergeleken met de vorige meet sta je nu op plaats 3
Had het te laat doorquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kijk dan naar de tijd van deze post en de opening van dat topic
Anyhow:
*remlof drinkt zijn 10e biertje op*
Arcee: Gefeliciteerd, dit is je 10e biertje in 5 minuten, vergeleken met de vorige meet sta je nu op plaats 3
Mijn foutquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit gaat over meets in het algemeen, Arcee komt immers ook niet (dacht ik)
- Of je droomt het in je tent vannacht.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb vanavond wel mooi sex met ratel, myraela en huppelmuts. En heeeeeeeeeeel veel bier :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SNAAVEL DOE HET LICHT UIT.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:44 schreef Snaavel het volgende:
Fokker1: Volgens mij zit jij op fok!!!
Fokker2: Wow, hoe weet jij dat?
Fokker1: Helderziend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |