Dit topic is natuurlijk zinloos zonder paintquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef Braddie het volgende:
ondanks dat je niet in haar bent gekomen?(Maar c.a 1 meter van haar af)
Denken dat Braddie seks heeft.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:07 schreef Rectum het volgende:
Ja dat kan. Braddie, alvast gefeliciteerd.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:11 schreef Boekenwurm het volgende:
Wanneer gaan we mensen eens preventief steriliseren?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:11 schreef waffles het volgende:
Je moet 3m van haar af staan, dan niet.
Domheid valt niet te voorkomen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mss een seksueel voorlichtings topic ofzo?
voorkomt dit soort topics
Niet te serieus he.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mss een seksueel voorlichtings topic ofzo?
voorkomt dit soort topics
nou ik moet er niet aan denken dat over 15 jaar ofzo m'n dochter thuiskomt met een figuur als TSquote:
Niemandquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
Wie houd je nu eigenlijk voor de gek Brad May?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:33 schreef Biogarde het volgende:
Voorvochtbaby'sFOK! zit er vol mee.
Het ging nogal snel, en het was buiten..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:32 schreef welkominspace het volgende:
btw,waarom had je geen condoom om?
en slikt ze de pil?
btw
eikel
wat zeur je dan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het ging nogal snel, en het was buiten..
Ze slikt de pil.
Dat denk ik niet..quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:39 schreef welkominspace het volgende:
mits ze niet tegen je loog over de pil
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:07 schreef Rectum het volgende:
Dat is zo, maar ik ken haar al langer dan vandaag...quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je weet het nooit met die vrouwen.
Daar had je me te pakken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ook geïnteresseerd in het voorvocht van Braddie?
Juist ja.....quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik ken haar al langer dan vandaag...
Nee..quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:23 schreef blarewitch het volgende:
[..]
Juist ja.....
En jij gelooft zeker ook in sprookjes???
meisjes wel ,jongetjes nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:34 schreef Salvad0R het volgende:
...zwemmen in een zwembad met negers?
Ik blijf je quoten hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:41 schreef Loveless85 het volgende:
Als het jongen word noem je hem Brian toch>
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:46 schreef Loveless85 het volgende:
Wat voor jong zal dat wel niet worden. Van dat oudbakken voorvocht van jeen je bent zelf natuurlijk gewoon al een josti
En hoe ga je die 1500 alimentatie in de maand dokken voor haar en je kind?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Brian for the win.
Of Freddie!.
Of als het een Blonde word, naja... Roger
Wat erin zit kan je er moeilijk weer uithalen he..quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:11 schreef Braddie het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit voorvocht gehad/gezien bij mezelf...
hmm....
TS zit in de ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:11 schreef Braddie het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit voorvocht gehad/gezien bij mezelf...
hmm....
Eens, maar normaal dan zie je toch voordat je klaarkomt vocht?(Ja logisch, want voorvocht).quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat erin zit kan je er moeilijk weer uithalen he..
Nee, dat zie je niet, omdat je lul normaalgesproken in een kut zit.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eens, maar normaal dan zie je toch voordat je klaarkomt vocht?(Ja logisch, want voorvocht).
Naja, heb het nog nooit bij mij gezien!.
en dit is geen grapje.
Een vriend van me zei het al.
"naja Braddie, dan is er misschien wel iets mis, of je hebt heel veel geluk dat je geen voor vocht kan produceren"
O.M.G.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eens, maar normaal dan zie je toch voordat je klaarkomt vocht?(Ja logisch, want voorvocht).
en dit is geen grapje.
"naja Braddie, dan is er misschien wel iets mis, of je hebt heel veel geluk dat je geen voor vocht kan produceren"
TS blijft hardnekkig vastzitten in zijn ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
en dit is geen grapje.
Valt mee, hij is een hele aardige jongeman die goed met een keyboard overweg kan.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:42 schreef Jahr00n het volgende:
Dit is een raar topic als je een beeld van ts hebt.
Heb je wel gemeten? Want als je 85 cm van haar af zat, kan het welquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef Braddie het volgende:
Stel...
Je hebt sex met een meid, en je doet het zonder condoom maar je haalt hem er ruim van te voren uit om jezelf dan klaar te laten komen...
Kan de meid dan alsnog zwanger worden, ondanks dat je niet in haar bent gekomen?(Maar c.a 1 meter van haar af)
Ja, 23 kilo zwaarder weliswaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:06 schreef broodroostertje180 het volgende:
Niet om lullig te doen hoor, maar is dit nou TS?
Omdat voor seks, seks als als sex werd geschreven.quote:Op zondag 12 september 2010 00:00 schreef linpunt het volgende:
Oh en waarom schrijven mensen tegenwoordig seks als "sex".
/ergernis.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:07 schreef Rectum het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het ging nogal snel, en het was buiten..
Ze slikt de pil.
Zo groot is die kans nu ook weer nietquote:Op zondag 12 september 2010 20:02 schreef SSJKliko het volgende:
[..]lieve schat zou maar heel hard hopen dat ze de avond ervoor/de dag zelf niet heeft over gegeven want dan is de pil niet betrouwbaar. Sterker nog, zou sowieso maar heel hard duimen dat ze geen diarree heeft gehad (een paar dagen) voordat ze seks met je had, want dan is de pil voor de rest van de strip onbetrouwbaar (Y), dus ook terwijl jullie seks hadden. In dat geval: gefeliciteerd
Dat zou TS nog wel leuk vinden denk ik, want dat had zijn grote voorbeeld ook.quote:Op zondag 12 september 2010 21:01 schreef tass het volgende:
Ik heb nog niemand hier over AIDS gehoord
Jij + Pil = Kind ?quote:Op zondag 12 september 2010 20:02 schreef SSJKliko het volgende:
[..]lieve schat zou maar heel hard hopen dat ze de avond ervoor/de dag zelf niet heeft over gegeven want dan is de pil niet betrouwbaar. Sterker nog, zou sowieso maar heel hard duimen dat ze geen diarree heeft gehad (een paar dagen) voordat ze seks met je had, want dan is de pil voor de rest van de strip onbetrouwbaar (Y), dus ook terwijl jullie seks hadden. In dat geval: gefeliciteerd
Vanaf ongeveer 1.5 meter is de kans op zwangerschap nihil, maar misschien heb je geluk gehad.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef Braddie het volgende:
Stel...
Je hebt sex met een meid, en je doet het zonder condoom maar je haalt hem er ruim van te voren uit om jezelf dan klaar te laten komen...
Kan de meid dan alsnog zwanger worden, ondanks dat je niet in haar bent gekomen?(Maar c.a 1 meter van haar af)
Das nog es een tribute aan Freddie.quote:Op zondag 12 september 2010 21:01 schreef tass het volgende:
Ik heb nog niemand hier over AIDS gehoord
Ok, je klonk zo bang over seks met de pil dat ik dacht dat het in jouw geval fout is gegaan.quote:Op zondag 12 september 2010 21:12 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
= Nee?sommige mensen doen een cursus over medicijnen voor hun werk
Rustig Brad, het was maar een grapje. Zit zelf ook op Queenforumquote:Op zondag 12 september 2010 21:49 schreef Braddie het volgende:
Ja, leuke tribute![]()
Spot niet met Freddie..![]()
Maargoed.
En met wie heb ik hier te maken dan?quote:Op zondag 12 september 2010 22:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Rustig Brad, het was maar een grapje. Zit zelf ook op Queenforum
Met diarree niet hoorquote:Op zondag 12 september 2010 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ok, je klonk zo bang over seks met de pil dat ik dacht dat het in jouw geval fout is gegaan.
Ach, je kent het wel, spookverhalen van een meisje dat tot 8,5 mnd zwangerschap nog de pil slikte ''en het echt nog nooit vergeten was of had overgegeven!'' Verder is de pil hartstikke veilig.
Buiten het feit dat ik even een mental image krijg van seks met iemand die diarree heeft, ligt het ook aan de duur van deze kwaal etc. Volgens deze website moet je enkel oppassen als je 3 uur na inname moet braken of (water)dunne diarree hebt. Dan moet je een pil nemen uit de reservestrip en is alles weer ok.quote:Op maandag 13 september 2010 16:09 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Met diarree niet hoorje lichaam krijgt de kans niet de pil (fatsoenlijk) op te nemen dan.. (Ja dat vind plaats in je darmen!) en dus ben je de rest van de strip onveilig. Tis net alsof je de pil vergeten bent dan.
Volgens mij heeft TS het tweede streepje gezien en vervolgens in shock geraakt. Over een kleine negen maanden start hij een topic: 'komt de baby dáár uit!'........quote:
en over 9 maanden met een aids-baby.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Aids topic van een aids user met aids en aids vragen, die aids doorgegeven heeft aan een gedrogeerd meisje.
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:29 schreef longinus het volgende:
wel zonde , behalve de pil had ze ook wat anders kunnen slikken
Dude, serieus?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:06 schreef Braddie het volgende:
Stel...
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:11 schreef waffles het volgende:
Je moet 3m van haar af staan, dan niet.
Hehe. IEMAND heeft het doorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 21:27 schreef Synthesist het volgende:
Bradley maakt nooit iets af, dus denk niet dat het bij seks anders zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |