In Nederland wordt onder service over het algemeen verstaan iets dat bovenop het normale gaat, als extra.quote:
Eerlijk gezegd geloof ik je niet zo wat die onderste zin betreft. Ben een paar jaar postbode geweest (wel een flink aantal jaren terug) Maar voor zoiets mocht je ontslagen worden. Mogen de gewone postbodes tegenwoordig überhaupt nog wel aangetekende stukken weg brengen? Kan ik mij niet voorstellen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die zijn er idd. voor aangetekende stukken en om je post te versturen. Overigens zijn op veel postbuslokaties de tijden dat er iemand bij staat beperkt.
Maar ik heb iig. nooit last van debiele postpodes die zonder een briefje in mijn dus te doen mijn, met tekeningsplicht, pakketjes 8 huizen verderop dumpt.
Zonder die denkwijze gaan we inderdaad slechts terug naar 1980quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef paddy het volgende:
Het lijkt wel of we teug gaan naar het jaar 1890 met zo'n denkwijze
Als die duizenden mensen echt zo goed zijn dan kunnen ze een eigen postbedrijf beginnen en TNT eruit concurrerenquote:En personeelsgebrek? Moet je geen duizenden mensen ontslaan omdat ze te een bepaalde leeftijd bereikt hebben. Boven de dertig ben je tegenwoordig al oud, of ze moeten je gesubsidieerd aan het werk kunnen zetten.
Dat is nog steeds winst. Die reserveer je standaard, tenzij je besluit om uit te keren. Bij reservering worden de aandelen gewoon meer waard (want hoger e.v.). Maar die winst moet je gewoon wel hebben. Als je maar 1% rendement op je vermogen haalt... dan kun je nog beter je geld op icesa... sorry, een spaarrekening zetten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:58 schreef Stupendous76 het volgende:
Hangt van de interpretatie af (als ik investeringen op mij af zie komen, of aanstaande loonsverhogingen, dan zet ik dat geld vast weg waarmee dat geld dan geen winst meer is)
Ik hoef niet te betalen om aan mijn geld te komen, wel voor bepaalde services.quote:Diezelfde bank heeft ondertussen het meeste baliepersoneel weg gedaan en kantoren gesloten, om de kosten te drukken. Maakt elk jaar nog steeds miljarden winst. Maar jij moet betalen om aan jouw eigen geld te komen
Tja...quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik hoef niet te betalen om aan mijn geld te komen, wel voor bepaalde services.
En ik ben tevreden over de service, maar ik heb dan ook een private banker, dus dat is een wat andere situatie dan gebruikelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |