Die breekt volgens mij doormidden als het windkracht 6 is ...quote:Op maandag 6 juni 2011 19:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bastian Schweinsteiger met Sarah Brandner
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan maar een stukje Hollands Welvaren. Jessica Mendels van RTL Campinglife vult elk badpak en elke bikini overdadig mooi op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die breekt volgens mij doormidden als het windkracht 6 is ...
Mag ik dat niet zeggen dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 09:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ja niet normaal zeg, dat die mensen menselijk zijn en af en toe aankomen
Nou, en wat een schande als iemand eens een tijdje niet aan de verwachtingen kan voldoen, om wat voor reden dan ook. Ze moeten tenslotte -zelfs in privé tijd- altijd uberslank zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mag ik dat niet zeggen dan?
Als je als beroep voor acteur/actrice kiest weet je dat je bekend wordt, er altijd camera's op de loer liggen en dat er verwacht wordt dat je er altijd goed uitziet.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:28 schreef juultje84 het volgende:
Julie en Phil Neville
[ afbeelding ]
(damn...dit is toch niet gezond!?)
Behalve een leuke kop. Maar verder:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Aimee Teegarden heeft wél alles er op en er aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Aimee Teegarden heeft wél alles er op en er aan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ja, even een föhn en een kam door de haartjes en menig man (of vrouw) zou haar doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Behalve een leuke kop. Maar verder:
zo zeg, mooi lijfquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:31 schreef SEMTEX het volgende:
Abbey Clancy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
12 weken geleden bevallen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katie Holmes![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:12 schreef kvd het volgende:
Heidi Montag, die naar eigen zeggen de laatste 2 maanden 15 uur per dag in de sportschool heeft gezeten om zich in bikini te kunnen tonen
[ afbeelding ]
Megan Fox en Brian Austin Green
[ afbeelding ]
Clooney's vriendin
[ afbeelding ]15 uur per dag voor Heidi?? waar zijn haar abs dan? ik zie nu alleen een slank lichaam maar niks afgetraindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katie Holmes
[ afbeelding ]
En wat happened met Katie Holmes?? tis zo'n treurwilg geworden
Mijn excuses, het moet 14 uur zijn. Maar goed, dan haal ik het er ook niet uit, vandaar ook 'naar eigen zeggen'. Maar goed, ze schijnt zo'n 12 kilo te zijn afgevallen, van 59 kg naar iets ongeveer 47,5 kgquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
15 uur per dag voor Heidi?? waar zijn haar abs dan? ik zie nu alleen een slank lichaam maar niks afgetraind
Ik zat me net laatst af te vragen of Geri nog in de abs zit, ja dus, behoorlijk ookquote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gerry Halliwell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een huwelijk met Tom Cruise, dan treur je vanzelf een eind wegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:49 schreef sherezade het volgende:
Busty Spice is nog steeds in topvorm.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 23:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gerry Halliwell
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onherkenbaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Elizabeth Berkley
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijken me eerder moedervlekjes ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:35 schreef rena het volgende:
Geen idee wie Kelly Brook is, maar zij heeft een mooi figuur. Ze mag alleen wel eens leren scheren, ik zie me toch een hoop stoppels zitten
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijken me eerder moedervlekjes ofzo.
Die bikiniquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef kvd het volgende:
Kesha
[ afbeelding ]
meer foto's
http://photos.tmz.com/gal(...)most_recent&id=88004
Ik zit op de eerste kenmerken van een babybump te wachten, nu Reese getrouwd is.quote:
Ligt het nou aan mij of is Gerald Butler veel dunner geworden ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef kvd het volgende:
Gerard Butler
[ afbeelding ]
Coleen Rooney
[ afbeelding ]
volgens mij ligt het niet aan jou, hij schommelt een beetje qua gewichtquote:Op maandag 4 juli 2011 23:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of is Gerald Butler veel dunner geworden ?
Mjuh, idd.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:53 schreef kvd het volgende:
[..]
volgens mij ligt het niet aan jou, hij schommelt een beetje qua gewicht
Ik denk dat het bultjes zijn, juist van het scherenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:35 schreef rena het volgende:
Geen idee wie Kelly Brook is, maar zij heeft een mooi figuur. Ze mag alleen wel eens leren scheren, ik zie me toch een hoop stoppels zitten
En wat heeft zij een ontzettend enge navelquote:Op maandag 4 juli 2011 21:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nog zo'n gratenkut: Katie Homes
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |