De grens aan je liefde?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:17 schreef kloonii het volgende:
Vraagje, wat betekent: Limit to your love?
Ik weet dat limit limiet betekent maar ik kan het maar niet matchen met to your love..
Geen, lijkt me, want dat is een onverbuigbaar relativum, dus daar komen gewoonlijk geen naamvallen bij.quote:
Ik neem aan dat je het dan over dat liedje hebt?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:17 schreef kloonii het volgende:
Vraagje, wat betekent: Limit to your love?
Ik weet dat limit limiet betekent maar ik kan het maar niet matchen met to your love..
Lijkt me dat dat het ongeveer is ja. Het cijfer geeft het aantal doden per 1.000 mensen aan. De Nederlandse bevolking is gemiddeld een stuk ouder dan de Egyptische (41,1 tegen 24,3 jaar), waardoor er per 1.000 mensen meer ouderen en dus ook sterfgevallen zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:15 schreef fh101 het volgende:
Komt dat niet doordat het ratio is? In Egypte worden meer kinderen geboren (24.63 births/1,000 population) dan in Nederland (10.23 births/1,000 population). Dus dat er in Nederland relatief gezien meer mensen doodgaan (vergrijzing) omdat er minder bijkomen (dat klonk beter in mn hoofd). Geen flauw idee of dat het is. Dus als iemand het beter weet...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |