abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86308059
Omdat die eigenlijk net een maat te klein (in de breedte) is zet ik deze te koop. Let op dit is een ''raw'' denim broek, waar het dus de bedoeling van is dat je hem inloopt en inprincipe niet wast de eerste maanden.

Tekst website:

Max A

Max sits just below the waist and is cut slim through hip and thigh with a narrow leg. It is characterized by flat rivets on the back pockets, narrow stitched seams, three needle stitching on the inner leg and a hidden watch-pocket.

This style comes in a high quality Japanese raw denim. with a beautiful dark blue tone.

100% cotton
3/1 right hand twill
Japanese heavy weight denim

Maat: 30/32 (Ik ben zelf 1,85 en de lengtemaat is wel prima)
Vraagprijs: 45 Euro excl.
pi_86322116
Hey,

Zou je misschien wat centimeter maten kunnen posten? Dus de breedte opmeten, en ook de binnenbeen lengte. Dus van het kruis tot de onderkant. Heb namelijk wel interesse alleen twijfel een beetje over de maat. Ben namelijk even groot alleen heb ik meestal 34.

Bedankt!
pi_86344628
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:15 schreef SpamNinja het volgende:
Hey,

Zou je misschien wat centimeter maten kunnen posten? Dus de breedte opmeten, en ook de binnenbeen lengte. Dus van het kruis tot de onderkant. Heb namelijk wel interesse alleen twijfel een beetje over de maat. Ben namelijk even groot alleen heb ik meestal 34.

Bedankt!
Breedte 40
Lengte 85
pi_86411545
Lengte is prima maar de breedte toch iets te klein vergeleken met mijn andere broeken.

Toch bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')