quote:Same here en helemaal mee eens. Komt vast goed. Hoe bevalt je kamer eigenlijk, Momo...? Je draai kunnen vinden?Op maandag 25 oktober 2010 17:33 schreef Momo... het volgende:
Ik ken ook niemand, maar ik ga gewoon. Ik heb niets te verliezen.
quote:bedankt voor de tip! ergens dit jaar moet ik er toch ook aan geloven. Maar vanwege de idiote nieuwe planning moet ik er in periode 4 aan beginnen (=4 weken), dan in periode 5 2 verplichte vakken volgen, en dan in periode 6 mn scriptie afmaken. (en nee, in periode 4 zijn geen geschikte vakken, en een periode niets doen vind ik ook zoiets....)Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
een tip voor de jongere jaars onder ons: plan nooit maar dan ook nooit tentamens of hertentamens in terwijl je met je bsc scriptie bezig bent. Je hele bsc scriptie planning loopt in de soep! Ook ff een vakje erbij doen![]()
![]()
Gewoon netjes je bsc scriptie in 8 weken afronden zonder afleiding aan commissies, vakken, tentamens.
gegroet van een ervaringsdeskundige
quote:Ik weet wie jij bent, dus ik roep je welOp maandag 25 oktober 2010 17:50 schreef maen het volgende:
klopt.. maar je kunt altijd nog stiekem doorlopen
quote:shitOp dinsdag 26 oktober 2010 10:06 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik weet wie jij bent, dus ik roep je wel
quote:Maar dat zou heel gemeen van je zijn!Op dinsdag 26 oktober 2010 10:06 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik weet wie jij bent, dus ik roep je wel
quote:hoe gaat heet zijn...?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:09 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Maar dat zou heel gemeen van je zijn!
Ben wel benieuwd hoe gaat heet zijn
quote:2 uur en nu dus 3,5 uur.. Maar goed.. Vandaag lekker thuis werken, dat scheelt gewoon zóveel!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:11 schreef maen het volgende:
Hoe lang doe je er normaal over dan?
Ik heb nog n klein beetje hoop voor morgen, donderdag zullen we wel zien en vrijdag wordt n ramp... Heuj!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
bij deze denk ik er over na... mocht ik nou niet concrete plannen om de beruchte datum, dan zal ik erover nadenken
quote:gisteren ging het niet zo goed helaasOp donderdag 28 oktober 2010 08:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
2 uur en nu dus 3,5 uur.. Maar goed.. Vandaag lekker thuis werken, dat scheelt gewoon zóveel!
Succes vandaag! Hoe ging je tentamen gisteren?
quote:Hmm wel shit! Nu nog eventjes aan de bak en dan ben je klaar! SuccesOp donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef maen het volgende:
[..]
gisteren ging het niet zo goed helaaswel veel voor gedaan dus ik baal behoorlijk. Net ging wel aardig, maar dat is gewoon afwachten. Meerkeuzevragen zijn altijd stom!
En voor morgen moet ik nog ff heeeeeel hard gaan leren...
quote:belachelijk! Als ze dat geld nou gewoon eens bewaren voor de studenten met een 5 jarige studie maar die van de ibgroep maar 4 jaar stufi krijgen... Of voor fos ofzo...Op donderdag 28 oktober 2010 19:10 schreef bioloogje het volgende:
Nou mensen, als er iemand zich nog afvraagt waar het collegegeld heen gaat...
Aalt dijkhuizen op de 2e plek met 351.000 euro
Zestig onderwijsbestuurders boven balkenendenorm
Doet hij best netjes toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |