quote:Mwa wat verslagen typen, en nog 1 of 2 daagjes naar Nijmegen... Rest vakantie...Op zaterdag 23 oktober 2010 19:49 schreef Sodium het volgende:
[..]
Haha, nee dat zou overdreven zijn. Acht november is nog wel een tijdje weg. Heb je tot die tijd vakantie of moet je lesmateriaal voorbereiden?
quote:Hmm, klinkt helemaal niet verkeerd. Ben benieuwd of je stage je gaat bevallen. Lijkt mij iig heel lastig, lesgeven aan middelbare scholieren. Is het je eerste keer lesgeven of heb je al wat leservaring?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:59 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mwa wat verslagen typen, en nog 1 of 2 daagjes naar Nijmegen... Rest vakantie...
quote:heb al wel ervaring. In Nijmegen les gegeven, Pantarijn Wageningen, Dieren en nu Duiven... Maar dit is weer laag niveau en bovenbouw. Dus dat is wel nieuw voor me. Wordt denk ik wel pittig, maar wel leuk. Die leerlingen zijn lekker eerlijk en zeggen meteen wat ze denken.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:05 schreef Sodium het volgende:
[..]
Hmm, klinkt helemaal niet verkeerd. Ben benieuwd of je stage je gaat bevallen. Lijkt mij iig heel lastig, lesgeven aan middelbare scholieren. Is het je eerste keer lesgeven of heb je al wat leservaring?
quote:Oke, oke, ik prik wel drie data. Dan kijken we wanneer de meeste mensen kunnen en kiezen we die dag. Neem voor het gemak even drie donderdagen omdat dan de meesten wel kunnen. Diner in Grand cafe 18.00 uur, dan maar?Op zondag 24 oktober 2010 14:46 schreef Reflectionne het volgende:
Nog steeds geen data voor de meet? Haha, alles rustig aan!
quote:Het is niet 100% zeker of ik de 4e ook om 18.00u er kan zijn omdat ik dan in Wageningen zou moeten werken, maar dat weet ik pas vlak van te voren.Op zondag 24 oktober 2010 17:40 schreef Sodium het volgende:
[..]
Oke, oke, ik prik wel drie data. Dan kijken we wanneer de meeste mensen kunnen en kiezen we die dag. Neem voor het gemak even drie donderdagen omdat dan de meesten wel kunnen. Diner in Grand cafe 18.00 uur, dan maar?
Donderdag 4 november 2010:
-Sodium
-Reflectionne
-
...
Donderdag 11 november 2010:
-Sodium
-
-
...
Donderdag 18 november 2010:
-Sodium
-Reflectionne
-
...
Aanvullen maar!
quote:Nou hè? Soms heb ik lef. Nu maar hopen dat ik ook voldoende lef heb om mezelf over de drempel van 'gaan' te duwen.Op zondag 24 oktober 2010 18:41 schreef Reflectionne het volgende:
Wel een lef dat er data zijn geprikt Sodium!
quote:Uit ervaring weet ik dat je in het Grand cafe soms heel snel na opname van de bestelling je eten op tafel kunt krijgen. De mensen die na het eten nog een koffie, thee of biertje aan de bar willen nemen, kunnen dan blijven, terwijl de mensen die andere verplichtingen hebben, kunnen gaan. Daarom leek Grand cafe me wel een handige plek. Goedkoop, gemakkelijk en best oke.Op zondag 24 oktober 2010 18:52 schreef maen het volgende:
ik kan op donderdagen eigenlijk nooit vanwege repetitie, maar als we snel eten moet dat nog net kunnenmaar 11&18 wordt sowieso niet wat voor mij..
quote:ja dat is wel, maar ik vind het zo stom om daar te komen, te eten en direct weer weg te moeten... dat is niet echt mijn idee van met een groep etenOp zondag 24 oktober 2010 20:24 schreef Sodium het volgende:
Uit ervaring weet ik dat je in het Grand cafe soms heel snel na opname van de bestelling je eten op tafel kunt krijgen. De mensen die na het eten nog een koffie, thee of biertje aan de bar willen nemen, kunnen dan blijven, terwijl de mensen die andere verplichtingen hebben, kunnen gaan. Daarom leek Grand cafe me wel een handige plek. Goedkoop, gemakkelijk en best oke.
quote:Ik vind het in ieder geval niet stom als je dat doet en daar (goede) redenen voor hebt. Iedereen is uiteindelijk vrij om (om welke reden dan ook) eerder te gaan. Misschien was het beter geweest wanneer ik ook twee andere weekdagen had toegevoegd als keuzemogelijkheid. Zal ik er een voorstel op een andere dag bij zetten (of hebben anderen wellicht een goed voorstel)?Op zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef maen het volgende:
[..]
ja dat is wel, maar ik vind het zo stom om daar te komen, te eten en direct weer weg te moeten... dat is niet echt mijn idee van met een groep eten
al is het wel een goed excuus als het niet zo gezellig blijkt te zijn![]()
quote:Die lef moet ik ook zoeken! En ik hoop dat ik niemand ken, ik kom wel als laatste en loop voorbij als ik mensen kenOp zondag 24 oktober 2010 20:24 schreef Sodium het volgende:
[..]
Nou hè? Soms heb ik lef. Nu maar hopen dat ik ook voldoende lef heb om mezelf over de drempel van 'gaan' te duwen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Reflectionne het volgende:
Met goedkeuring:
Donderdag 4 november 2010:
-Sodium
-Reflectionne
- maen
- Bioloogje
- Jappas
-Momo...
...
Donderdag 11 november 2010:
-Sodium
-Bioloogje
-Jappas
-Momo...
...
Donderdag 18 november 2010:
-Sodium
-Reflectionne
-Bioloogje
-Jappas
-Momo...
...
quote:maar toch sla ik over...
quote:Jammer, ik ken ook niemand op Reflectionne na, maar anders zou je ook mensen ergens leren kennen toch? Dan zou het ook zo kunnen lijkt me.Op maandag 25 oktober 2010 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar toch sla ik over...
het idee lijkt me leuk, maar zo goed ken ik jullie nou nog niet genoeg voor een meet
quote:ach maar ik vond zelfs de snackbar beter dan sommige mensa's... al deed die van KSV me altijd denken aan een snackbarOp maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Reflectionne het volgende:
http://resource.wur.nl/student/detail/mensa_met_een_jurkje/
quote:Toch is het wel eng :pOp maandag 25 oktober 2010 17:33 schreef Momo... het volgende:
Ik ken ook niemand, maar ik ga gewoon. Ik heb niets te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |