Geen idee maar ze is al maanden niet meer actief op FOK! omdat ze harder wilt studerenquote:
Mensen die aan hun toekomst denkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Geen idee maar ze is al maanden niet meer actief op FOK! omdat ze harder wilt studeren.
Ik zou dat echt niet kunnen, ik SOG als een gek.
Ik zit ook in de trein. Mietje.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Mja, boys, ik peer hem even. Treintje pakken en zo.
* Mutant01 raises hand.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:50 schreef o.us het volgende:
[..]
. Ik moet echt opletten met mijn privacy enzeau
.
Maar goed, dat klopt. Welke Marokkaan chilt nou niet in de bieb?
Goed goed, ben inderdaad al een tijd aan het werk!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Hoe is het leven? Al een baan gevonden?
Hardcore studeren jeweetzquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:08 schreef o.us het volgende:
Waar zijn Sjaakz, G.R.S., Muntant en Marokkaanse gebleven?
Samen met mij, wik en Rookert leefde deze reeks lang en gelukkig.
Of hebben ze opeens eenleven
.
Je wordt oud, die tijden zijn al lang voorbij.quote:
Je weet dat de Aujourd'hui Franstalig is evenals de naam en de site zelf?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef ad0rable het volgende:
Hee, bezig met school en moet even weten: weet iemand paar Berber nieuwssites? aujourd'hui le maroc zie ik linksboven wel wat staan maar verder?
ja duuuhh, maar ik dacht misschien hebben ze ook een berberversie.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Je weet dat de Aujourd'hui Franstalig is evenals de naam en de site zelf?
Zeg ik dat danquote:Op maandag 24 januari 2011 10:18 schreef ad0rable het volgende:
[..]
ja duuuhh, maar ik dacht misschien hebben ze ook een berberversie.
ik weet nog niet veel, maar zo hard ben ik nou ook weer niet op mijn achterhoofd gevallen
Nadorcity.comquote:Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef ad0rable het volgende:
Hee, bezig met school en moet even weten: weet iemand paar Berber nieuwssites? aujourd'hui le maroc zie ik linksboven wel wat staan maar verder?
Je hebt pech vriend, ze valt op Nederlandse heren.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef Montelly het volgende:
OMg!!.....my prayers are answered...
marokkaanse meiden #2 waar marokkaaanse een foto post
Sorry ik zie dit nu pas, hoe gaat het er inmiddels mee?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef Bartholomaeus het volgende:
Oke, wij van de Revolutie in Egypte-topicreeks. Zoeken mensen die Arabisch kunnen.
Wij willen onze site:
www.downwithmubarak.com
Naar het Arabisch vertalen zodat de Egyptenaren er ook echt wat aan hebben.
Is er een van jullie die dit kan? Of iemand die iemand kent die dit kan? PM me!
Dat is jammer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Is niks geworden - het Egypte-topic was vooral iets voor pittige OUD-posters met tijd teveel en die hun baby's en vlotte kapsels even geen aandacht schonken om wereldnieuws te kunnen volgens en de expert te spelen.
Nee! Ik ben nieuw hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef Mutant01 het volgende:
Wacht eens even. Is Marokkaanse Maghrebijnse?
Inderdaad. Ik ben hierdoor ook al snel afgehaakt. Plus het posten van iedere scheet op Twitter.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Is niks geworden - het Egypte-topic was vooral iets voor pittige OUD-posters met tijd teveel en die hun baby's en vlotte kapsels even geen aandacht schonken om wereldnieuws te kunnen volgens en de expert te spelen.
Alleen met mij dus.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
Kan je lang wachten. Kan maar met een zeer klein deel van de crew goed overweg.
Yvonne ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En met remlof, duke (en ex-crew Dagonet).
Stuk minder, na een aantal aanvaringen m.b.t. een aantal politieke thema's (laten we zeggen de welbekende thema's, waarbij ze politiek gezien exact mijn tegenpool wist te vormen).quote:
Niets van mee gekregen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Stuk minder, na een aantal aanvaringen m.b.t. een aantal politieke thema's (laten we zeggen de welbekende thema's, waarbij ze politiek gezien exact mijn tegenpool wist te vormen).
Krijg je een kusje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, niet dat ik ooit weer mod of crewlid zou willen worden.. voor geen goud.
Relmocro van mequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
Kan je lang wachten. Kan maar met een zeer klein deel van de crew goed overweg.
Overdreven sensatiezucht. En dan ook nog van die sneuaards die gingen vechten om wie als eerste het topic mocht openenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben hierdoor ook al snel afgehaakt. Plus het posten van iedere scheet op Twitter.
Wow! Erg ambitieus! Klinkt goed. Moge Allah je helpen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik wil graag aan de slag bij Al Jazeera, of anders als Midden-Oosten correspondente. Dit wil ik een jaar of zo doen en dan promoveren in de Journalistiek. Tenzij het me gelijk aangeboden wordt, dan wil ik na mijn master gelijk beginnen met mijn dissertatie. Maar goed, we plannen ons leven wel, maar ( naar Koranistisch verluidt) maakt Allah de beste plannen.
Oh ik ben al langer wakker hoor, maar heb geen zin om op te staanquote:
Jawel, zeker tevreden, maar dit is ook wel een tijdelijk iets.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Mutant, hoe ging het eigenlijk met je baan en zo? Tevreden?
Genoeg gehad van dat vuige studentenleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |