Niet mee eens.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeliha. Libanon heeft echt de mooiste vrouwen op aarde. Punt.
Nederlanders. Volgens polderturk zijn wij dus superieur.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Wie is blanker? Marokkanen, Turken, Iraniers, Libanezen, of Syriers?
![]()
Shit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nederlanders. Volgens polderturk zijn wij dus superieur.
Wie?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
Op Comedy Central komt vandaag Hitchhikers guide......
Baggerfilm, baggerboek.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
Op Comedy Central komt vandaag Hitchhikers guide......
Dat weet ik niet. Zou best kunnen dat het feest aankomend jaar niet doorgaat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:03 schreef o.us het volgende:
Mutant, ga je komende zomer naar Marokko?
3ala al flouz?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zou best kunnen dat het feest aankomend jaar niet doorgaat.
Je bent nu een hardwerkende jongeheer, je hoort je tijd niet te verdoen met snoepreisjes naar Marokkanistan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zou best kunnen dat het feest aankomend jaar niet doorgaat.
Een BMW?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, ik wil idd ook een nieuwe auto.....
Dat laatste is wel de bedoeling. Wat het eerste betreft, mijn diesel heeft nu heel wat km's achter de rug.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat dan en waarom koop je een nieuwe auto? Of stijgt je automerk evenredig met je salaris?
Ik koop nooit splinternieuwe auto's. De afschrijving daarvan is veel te hoog.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Dan heb je wel een spange baan geregeld als je van een VW naar splinternieuwe BMW gaat. Tenzij het een 1-serie is.
Dat is waar. Tenzij je echt veel (te) veel geld hebt, dan maakt het weinig meer uit. Of als je veel waarde hecht aan het labeltje "nieuw".quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik koop nooit splinternieuwe auto's. De afschrijving daarvan is veel te hoog.
In Aleppo voornamelijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik kom uit het Zuiden van Turkije. Geloof me, Syrische Arabieren zijn pas echt gemixt!
HAHA! DAT BEGRIJP IK!quote:
Ook dat, maar ik mis haar ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon tijd om jezelf te verloven voordat je te oud bent.
Maghreb handelt hier m.i. niet erg tactisch, ben bang dat weer de internationale gemeenschap zich hier op een groot schaal mee gaat bemoeien dat er een zekere mate van autonomie en onafhankelijkheid gaat plaatsvinden.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ah tis weer tijd voor een geweldsexplosie in de Westelijke Sahara kennelijk.
Was eergisteren toch al in het nieuws? Je loopt achter, mutant.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ah tis weer tijd voor een geweldsexplosie in de Westelijke Sahara kennelijk.
Hoe moet je tactisch handelen in deze. Het was in beginsel niet het leger dat het kamp ontruimde. Maar de overheid had een extreem domme fout gemaakt, ze lieten toe dat mensen kampen gingen opzetten naast Laayoune. Dat werd een tijd lang getolereerd, totdat ze met z'n 20.000 daar zaten. Toen was het te laat.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maghreb handelt hier m.i. niet erg tactisch, ben bang dat weer de internationale gemeenschap zich hier op een groot schaal mee gaat bemoeien dat er een zekere mate van autonomie en onafhankelijkheid gaat plaatsvinden.
Hihi, van wie heb je dat geleerd?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
HAHA! DAT BEGRIJP IK!
Ana Tarumit...
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:55 schreef Rookert het volgende:
Misschien na een week of wat een nieuw topic?
Hoe is het schransfestijn dan
Wist niet dat je van "tetten" hield..quote:Op zondag 26 december 2010 00:43 schreef Rookert het volgende:
Tetten op Ned. 2 en daarvoor naar ander vlees op bord
Wie is deze zina?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Fapfapfap....fap fap......fap
Deze komt uit mijn persoonlijke stashquote:
Weet ik niet meer....stond/staat nog op mijn pcquote:
Dus ze is geen Marokkaanse?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Weet ik niet meer....stond/staat nog op mijn pc
Marokkaanse/turkse not surequote:
Sorry!! :$ Druk met school en dergelijkequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:35 schreef Rookert het volgende:
G.R.S. WAAR ZAT JE NOU IK SPREEK JE NOOIT MEER WAT IS DEZE WOLLAH OUWE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |