Jij blijft dus slapen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel leuk worden. Er is een sloot drank waar je misselijk van word. En we gaan bbq-en en... en... leuk en... en... SPANNEND!!!!
Ik blijf slapen ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij blijft dus slapen.![]()
Ik ben off, bestuursvergadering. En later vanmiddag uitvoering met het koor.
Oh bah, dat is kut inderdaad... Dan komt het wel heel rot uitquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Veel plezier JJH![]()
Ik zou eigenlijk naar Blijdorp vandaag. En afgelopen donderdag dus met m'n zus weg. Allemaal dingen waar ik zin in had en dan zit ik gewoon de hele tijd thuis te zitten, getver
Lekker uitgeslapen?quote:
Ik was wel vroeg wakker hoor (Bink stond te stuiterenquote:
Ohja, ik vergeet altijd dat je de wekker Bink ook nog hebt!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was wel vroeg wakker hoor (Bink stond te stuiteren) maar daarna ben ik er nog even in gegaan ja. Lekker! Al werd ik tussendoor nog wel twee keer gebeld, dat moest verboden worden op zaterdagochtend.
nee, foeiquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Hello, hello baby you called?
I can't hear a thing
Neh, ik ga maar opruimen ofzo, iets nuttigs. Tenminste, dat is het voornemen, ik weet niet wat er van terecht gaat komenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, ik vergeet altijd dat je de wekker Bink ook nog hebt!Ga je nog wat leuks doen vandaag ter vervanging?
![]()
Oh handig, dat soort vriendenquote:En dat wakker bellen, tell me about it. Mr Gb is vannacht vier keer gesmst door z'n vrienden. Ik was echt zoooooooo pissig, want ik sliep deze nacht eindelijk wat beter. En Mr Gb zelf was ook niet al te blij natuurlijk, dus die heeft z'n geluid uit gezet en ik op mijn telefoon de wekker voor hem.
Oh, bah, nuttige dingenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh, ik ga maar opruimen ofzo, iets nuttigs. Tenminste, dat is het voornemen, ik weet niet wat er van terecht gaat komen
[..]
Oh handig, dat soort vriendenIk heb het geluid voor sms 's nachts altijd zacht staan, maar ik word er toch altijd wel wakker van. En vaak vind ik het ook niet erg hoor, zolang het maar leuke smsjes zijn
hihi jeweettog <3quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
zolang je maar niet gaat zwabberen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Niet schrikken, maar ik ga dweilen denk ik
En de wereld echt nog plat is en alleen uit het wijnzuipende strokbrood-etende land bestaatquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar waar allo allo nog een actuele serie is
quote:
Karma!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Oh great, je let even niet op en er waggelt een poes over de net gemopste vloer en gaat lekker met natte pootjes de net verschoonde kattenbak in om daar even flink te graven, en dan met pootjes vol grind dus weer je net gemopste vloertje over te waggelen
Nog nét nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
oh dat zijn van die mensen die andere mensen met een telefoon op de brandstapel gooien omdat dat duivelse magie is
Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar waar allo allo nog een actuele serie is
En mag je daar dan helemaal niet met euro's betalen? Zal toch niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog nét niet
Maar ik moest wel hardop lachen toen de burgemeester met een ernstig gezicht zei dat die invoering van die euro ook wel erg plotseling kwamHij zei het alsof ze er net een week vanaf wisten toen het al ingevoerd was.
Stiekem is het heel erg uitgekookt en slim natuurlijk. Hun omzet is er erg door gestegen, ze hebben nu franc-toerisme. Er zijn nog miljoenen francs 'zoek' die nooit zijn ingeleverd, daar komt vast een groot deel van daar terecht.
Dat is wel heel slim ja, iedereen heeft natuurlijk nog wel iets liggen. Vraag me alleen af hoe het zit met inwisselen. Want dat houdt ooit ook op, en dan zitten ze er dus mee. En volgens mij KAN je echt niet zomaar even de Euro ontkennen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog nét niet
Maar ik moest wel hardop lachen toen de burgemeester met een ernstig gezicht zei dat die invoering van die euro ook wel erg plotseling kwamHij zei het alsof ze er net een week vanaf wisten toen het al ingevoerd was.
Stiekem is het heel erg uitgekookt en slim natuurlijk. Hun omzet is er erg door gestegen, ze hebben nu franc-toerisme. Er zijn nog miljoenen francs 'zoek' die nooit zijn ingeleverd, daar komt vast een groot deel van daar terecht.
Nee daar mag je óók gewoon mee betalen hoor, met euro's!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is wel heel slim ja, iedereen heeft natuurlijk nog wel iets liggen. Vraag me alleen af hoe het zit met inwisselen. Want dat houdt ooit ook op, en dan zitten ze er dus mee. En volgens mij KAN je echt niet zomaar even de Euro ontkennen.
Het is gewoon een geldig betaalmiddel, dus als jij daar met je Euro's komt zijn ze gewoon wettelijk verplicht die te accepteren. En das maar goed ook. Anders heeft die hele euro natuurlijk geen nut als ieder stadje zelf even gaat bepalen dat ze hem toch nog maar ff niet willen
Jij?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou d'r van, van dat eigenwijze.
Maar da's vast geen verrassing
Oh wat raar, ik had sowieso die datum van 2012 in m'n hoofd. Maar schijnbaar mogen ze het per land bepalen ofzo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
Oh in Frankrijk mogen ze nog 'maar' tot 2012 met de franc aankomen bij de centrale bank.
Dus ze moeten opschietenHet zal me een klap geven daar.
Wat een verschil. In Nederland mag het tot 2032
http://www.dnb.nl/betalin(...)-wisselen-biljetten/quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wat raar, ik had sowieso die datum van 2012 in m'n hoofd. Maar schijnbaar mogen ze het per land bepalen ofzo?
Ha die Ing!quote:
ja ik geloof je wel hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.dnb.nl/betalin(...)-wisselen-biljetten/
Zie de data
Hang je lekker buiten?quote:
omdat als de wereld vergaan is je helemaal niets meer hebt aan je guldensquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja ik geloof je wel hoorIk had gewoon (om wat voor reden dan ook) 2012 in m'n hoofd
Hé wat rot, je loopt er nu al de hele week mee.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Veel plezier JJH![]()
Ik zou eigenlijk naar Blijdorp vandaag. En afgelopen donderdag dus met m'n zus weg. Allemaal dingen waar ik zin in had en dan zit ik gewoon de hele tijd thuis te zitten, getver
Precies, dan is het gewoon weer oldschool ruilhandelquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat als de wereld vergaan is je helemaal niets meer hebt aan je guldens
Altijd lekker!quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Altijd lekker!![]()
Alweer een beetje beter?
Nope, op de bank.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
Heer G heeft net de optie op mijn Egyptereisje afgezegd bij het reisburo.
Hmpf.
Why? Anders ga je maar met mij mee de eerste week van december hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
Hmpf.
Huh? waarom zegt HIJ JOUW optie op?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
Hmpf.
"Omdat hij er nog even over moet nadenken".quote:
En hij kan niet nadenken als die optie nog staat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
"Omdat hij er nog even over moet nadenken".
Hij denkt er gelukkig ook pas maanden/weken over na
En dit gaat elk jaar zo he. Vorig jaar liep ik hier ook al te klagen over precies hetzelfde.
Op mijn werk lachen ze me al uit als ik vol enthousiasme vertel over dat weekje vakantie. Toen ik vorige week zei dat we het deze week gingen boeken zei mijn bazin 'Sms me maar als je geboekt hebt, ik geloof er namelijk niets van dat het gaat gebeuren". Ze kennen Heer G.
Omdat hij het uiteraard ziet als "onze" optie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh? waarom zegt HIJ JOUW optie op?
Hij kan geen knopen doorhakken. Al jaren niet. Niet alleen met vakanties.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hij kan niet nadenken als die optie nog staat?
Hey, dat ligt er compleet aan wat je die 22 van de 24 uur in bed aan het doen bent.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:03 schreef Goodbye het volgende:
Eendan tot besluit, Greys.
Dan maar even een ego-postje van mij dat het vandaag eindelijk beter lijkt te gaan met me!Wel nog met de nodige powernapje tussendoor, maar ach, da's al beter dan 22 van de 24 uur per dag in bed liggen
Dat durf ik niet. Straks kan mijn zus in die week geen vrij krijgen (da's vrij lastig met haar werk) en kunnen anderen ook niet en dan moet ik in mijn eentje. Lijkt me voor een dag of drie best lekker, maar een week alleen is wel héél alleen in zo'n land.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn mening;
Gewoon boeken, en dan kan hij kiezen; of mee, of het bekijken, en dan ga je daar ff lekker met je zusje ofzo genieten van alles wat het daar te bieden heeft en kijkt hij maar hoe hij zich die week / 2 weken red. En dan ook echt gewoon lekker aan z'n lot overlaten.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:03 schreef Goodbye het volgende:
Eendan tot besluit, Greys.
Dan maar even een ego-postje van mij dat het vandaag eindelijk beter lijkt te gaan met me!Wel nog met de nodige powernapje tussendoor, maar ach, da's al beter dan 22 van de 24 uur per dag in bed liggen
Nou, in dit geval was dat niet goedquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey, dat ligt er compleet aan wat je die 22 van de 24 uur in bed aan het doen bent.![]()
Maar fijn![]()
Ik kan me voorstellen dat je dat niet durft. Maar als hij het nu afzegt, kan je ook nú er voor kiezen een vakantie te boeken met iemand anders, misschien?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Straks kan mijn zus in die week geen vrij krijgen (da's vrij lastig met haar werk) en kunnen anderen ook niet en dan moet ik in mijn eentje. Lijkt me voor een dag of drie best lekker, maar een week alleen is wel héél alleen in zo'n land.
[..]
Goed nieuws!
En ons dierentuin-uitje en etentje halen we wel in, volgend weekend of daarop ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
ze wilde vast en zeker seks met hem omdat hij zo mooi kieboord kon spelen
Die ging met mij mee collecteren dus probeerde ik zijn baas te vinden maar kwam er zo achter dat ie vanuit een andere wijk is meegelopen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en wat is hem? behalve schattig?
Ja, ze hebben hem gisteren opgehaald. Hij liep mee naar elke deur, en dan zei ik "Poes, kom" en dan liep ie mee naar de volgende deurquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
awww, en hij zit nu in het asiel?
Ah, wat een leukerdquote:
Mja, hij lijkt me nog jong en zie tot twee maanden terug niets op amivediquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, wat een leukerd
Ik hoop echt dat het baasje zich snel meldt, want die is veel te leuk en te lief (zoals jij het me vertelde, over dat meelopen enzo) om geen baasje te hebben!
Hij wil het gewoon nog een beetje spannend houdenquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Cat, ze word door haar 'date in het donker' aan een ander vent gekoppeld, en hij stemt ook op zichzelf icm een andere vrouw
Hoezeequote:
Dan moet Cat hem gewoon tijdens die date in het donker ff flink tegen zijn schenen schoppen onder tafel. Ook weer opgelostquote:
Ik ben een keer door een Thaise straathond geadopteerd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ze hebben hem gisteren opgehaald. Hij liep mee naar elke deur, en dan zei ik "Poes, kom" en dan liep ie mee naar de volgende deurDus ik heb overal gevraagd of ze hem kenden, maar niemand had hem ooit gezien. Totdat ik bij één van de laatste huizen kwam, die man vertelde mij dat hij die dag ervoor met hen was meegelopen vanuit een andere wijk
Keileuk beest. Wil overal naar binnen, alleen maar kroelen en kom hem zo oppakken.
Vond ik wel zielig ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Whehe kijk hem liggen, met die poten!
Vond je het dan niet zielig als je hem weer moest achterlaten?
Of is dat meer een vrouwending?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ben effe foto's uit die tijd aan het bekijken.
Heeee ML, ik had je nog geen fijne vakantie gewenst, dus bij dezequote:
Oh linkje? Zoeken gaat noga traag hierquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
Arme Cat, ze word door haar 'date in het donker' aan een ander vent gekoppeld, en hij stemt ook op zichzelf icm een andere vrouw
Waar slaap je nu dan? Ik kan het niet helemaal volgenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:26 schreef Ml-etje het volgende:
ladies, we zitten in Serignan (Frankrijk) en het is er heerlijk weer!
Al per ongeluk 2 marktjes gezienen lekker lui gedaan!
Al moeten we in duplo bekennen dat een hotel ook erg lekker isnu niemand die ons bedje opmaakt.
Aan de andere kant ook veel vrijheid
Stacaravanquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar slaap je nu dan? Ik kan het niet helemaal volgen
Camping, tent?
Ik ben jaloers! Frankrijk! Franse muziekjes!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
Je huurt een brommert en krijgt er meteen een vrouw bij?
Oh! Nou geniet er maar lekker van!quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stacaravanhelaas niet zo'n lieflijke houten langs de zee die zaten allemaal al vol maar het weer is heerlijk! Zo lekker bbqen
Franse muziekjes genoeg ja
Baaawwwquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben een keer door een Thaise straathond geadopteerd.
Dat beest was levensgevaarlijk en probeerde altijd brommers -of de berijders- doormidden te bijten.![]()
Iedere hond heeft daar een territorium, dus als hij met mij mee naar mijn hut liep was het 3 of 4 keer vechten onderweg.![]()
Toen ik na drie maanden weer terugkwam stond 'ie bij de supermarkt te wachten en kwam 'ie zo hard aanrennen om tegen mij op te springen dat ik bijna van mijn sokken ging.![]()
Zijn naam was 'Ladyboy' , I wonder why.
[ afbeelding ]
ah, nou snap ik waardoor het komt. Tis mijn Franse bloed. Die ene druppel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou d'r van, van dat eigenwijze.
Maar da's vast geen verrassing
Hee zo'n foto heb ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ben effe foto's uit die tijd aan het bekijken.
Hey Smurruf.quote:
Heet dat zo? Wij zijn van Bangkok naar Koh Samui gevlogen met zo'n vliegtuigjequote:
Que?quote:
Ik denk het!quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah, nou snap ik waardoor het komt. Tis mijn Franse bloed. Die ene druppel.
Dat weet APK heul nietquote:
Dat vliegtuig heet zo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:50 schreef Maes het volgende:
Heet dat zo? Wij zijn van Bangkok naar Koh Samui gevlogen met zo'n vliegtuigjeHet is alleen al jaren geleden en die foto's zijn niet digitaal. Op Koh Samui was een openlucht vliegveld, zo schattig
Jawel joh, we hebben toch laatst die foto geplaatst waar we allebei half op staanquote:
Ohjaquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel joh, we hebben toch laatst die foto geplaatst waar we allebei half op staan
En toen zei je nog dat je daar nog je hakken aan had.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb toch die foto laatst gezien...
[ afbeelding ]
Ik ga nu even kijkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja![]()
Maar heeft iemand nou al het filmpje gekeken? Ik vind die audities sowieso allemaal leuk. Met Simon en Cheryl
quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:59 schreef APK het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn dat Greys 2 meter 20 is.
quote:
Mijn songfestivalliefdequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:02 schreef Greys het volgende:'t Was als de eerste keer, het klikte zomaar weer!
Heb nu alweer zin in het Songfestival
Oh die had ik al eens gezien!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
Dat vorige filmpje is leuk om de reactiesDit is echt zoooooooo'n goede auditie;
Oh ja.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja.
Die gast was politieman en had losse handjes, toch?
Is Greys van het 'Franklinbevrijdingsfonds' ?quote:
quote:
Ja. En nee.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja.
Die gast was politieman en had losse handjes, toch?
quote:
Oeh vertel eens.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
Ben vaak met hem alleen geweest en het is een heer
Ze kunnen lekker zingen ja!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh vertel eens.
Is het waar wat ze zeggen over negerts?
Hij is keurigquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij kent hem ook. Het is een heer, toch?
Baaaww, Cheryl.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Van deze auditie moet ik altijd janken, nog steeds, ook al heb ik hem al 24 keer gezien![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Van deze auditie moet ik altijd janken, nog steeds, ook al heb ik hem al 24 keer gezien![]()
Nee jammer genoeg nietquote:
Wat zielig, en hij heeft nog niet eens gezongen.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zielig, en hij heeft nog niet eens gezongen.
Dat was een live-verslag van het kijken naar het filmpje.quote:
Dan moet je 'm nog even afkijkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was een live-verslag van het kijken naar het filmpje.
Ik heb 'em inmiddels uitgesmurft.quote:
Tukkiequote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb 'em inmiddels uitgesmurft.![]()
Siesta, la'ah.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:19 schreef Greys het volgende:
Ing, ben jij dat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb 'em inmiddels uitgesmurft.![]()
Siesta, la'ah.
Nee zeg...ik en tukkenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die van mij noemde me Robbedoes....nog steeds geen idee wie dat was
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Die van mij noemde me Robbedoes....nog steeds geen idee wie dat was
Nee, tot 5 minuten geleden niet.quote:
Oh, zuurquote:
Nou ja, hij had je ook Kwabbernoot kunnen noemenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, tot 5 minuten geleden niet.
Ik had er ook nooit meer aan gedacht dat ze me zo noemden, totdat jij er over begon
Het laat je niet los he?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat! Je vent koppelt zichzelf én jou aan een ander
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, hij had je ook Kwabbernoot kunnen noemen
Je wist het serieus echt niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben erachter...lang leve Google.
Nou, opa en oma vonden me wel lief geloof ik![]()
[ afbeelding ]
Fijn dat je het voor me bijhoudt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat! Je vent koppelt zichzelf én jou aan een ander
Ach, ik heb ze nooit gekend dus dan mis je het niet echt. Het was zieliger voor mijn oma's die best vroeg hun partner moesten missen. Mijn ene oma was een naar mens (heeft mijn moeder een vervelende jeugd bezorgd) dus daar had ik niet zoveel mee. Maar mijn andere oma was heel lief. En gelukkig woonde die vlakbij en stomme oma wat verder weg.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, zuur. Ik wel twee maar de ene vond ons niet echt boeiend of zo, de andere opa en oma waren
![]()
![]()
![]()
![]()
Je wil me gebruiken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het ene relletje is al gesust, nu moet er een ander
Gooi je emmertje olie maar elders.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Masage olie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Gooi je emmertje olie maar elders.
Ik moet echt even over deze shock heen komenquote:
Rel? Waar?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee toch? Geen streepje dacht ikquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
Moet dat wel met een streepje?
Nee he?
Dus nu schrijf ik het ook fout
Fruts?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee toch? Geen streepje dacht ik
Nee volgens mij ook niet, dus nu kan ik Cat niet meer uitlachenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee toch? Geen streepje dacht ik
Ik zat even in een hoekje om mezelf te huilen.quote:
Dat is eigenlijk ook een raar woord als je erover nadenktquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:40 schreef Frutsel het volgende:
ik hoorde dat dat de beloning was als ik hier ff zou aanwippen
aan-wippen... aanwippen... aanwip-pen
Wie heeft dat verraden?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:40 schreef Frutsel het volgende:
ik hoorde dat dat de beloning was als ik hier ff zou aanwippen
aan-wippen... aanwippen... aanwip-pen
Wat ook een rare is: antilope. Anti-lope? Die beesten rennen harder en vaker dan ik!quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook een raar woord als je erover nadenkt
En dat ja.quote:
Succes met Hyven danquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ook een rare is: antilope. Anti-lope? Die beesten rennen harder en vaker dan ik!
Ik heb keileuke puntlaarzen EN ik ben in te hurenquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat hij het uiteraard ziet als "onze" optie.
En er dus van uit gaat dat het niet door gaat. Voorlopig niet in elk geval, klaarblijkelijk.
denk ik iedere keer aan als ik in Blijdorp komquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ook een rare is: antilope. Anti-lope? Die beesten rennen harder en vaker dan ik!
Ow ja!quote:
Wanneer is het volgende Landall weekend?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
Oh joy, dan had ik het dus toch gewoon goed
[..]
En dat ja.
Met flurry
Sorry
Geloof het wel jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wanneer is het volgende Landall weekend?
En hebben jij, GB en Ll die massagebar nog?
Nou, da's dan bijna geregeld.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Geloof het wel ja
Ik heb er in elk geval nog eentje thuis, want ooit gekocht bij Lush en nooit gebruikt
Volgens mij krijg je daar zebra vlekken van. Moet je weer in bad achteraf.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Deze, met honing en chocola
Ik zoek nog een vrijwilliger
[ afbeelding ]
Ja lekker belangrijk die vlekkenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je daar zebra vlekken van. Moet je weer in bad achteraf.
Die heb ik ook nog liggenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
Deze, met honing en chocola
Ik zoek nog een vrijwilliger
[ afbeelding ]
Best wel ja!quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja lekker belangrijk die vlekken
En toen was het stil..........quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou zie, materiaal genoeg dus.
Nu nog uitvoerenden.
Maar wel lekker!quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:36 schreef senesta het volgende:
Ik heb besloten dat ik massageolie een lelijk woord vind hoe je het ook schrijft.
Ik zit heel even bij mijn ouders op internet, maar ga nu naar huis om terug te lezenquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zat even in een hoekje om mezelf te huilen.![]()
Ik hoop maar dat Tombo deze keer niet terugleest.![]()
Rel: [Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark #3 en Stemmen voor de [Singles] Actie Date in the Dark . Of zoiets.
Weet je daar is ooit die zelfbenoemde paragnost zo het schip mee in gegaan: genverbrander = geneverbranderquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja!![]()
Heb ik echt jaren gedacht ook he?![]()
En Barneveld, korenveld, beneveld is ook zo'n dotje.
ohja das waar ook, whehehequote:Op zaterdag 11 september 2010 21:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Weet je daar is ooit die zelfbenoemde paragnost zo het schip mee in gegaan: genverbrander = geneverbrander
![]()
![]()
Hihihi, nee, maar ik vroeg me ook altijd al af of ik dat letterlijk kon nemen. Van dat opetenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
Die van Lush zou je moeten kunnen opeten/aflikken/whatever.
Goodbye, heb je er al eens aan gelikt?
Hé Zwabber, hoe gaat school?quote:
school gaat goed, aardige leraren met passie voor wat ze doen, leuke lessen, leuk huiswerk, leuk gebouwquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Zwabber, hoe gaat school?
Al een kamer/woning?
Klinkt goed en verstandig Zwabber.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
school gaat goed, aardige leraren met passie voor wat ze doen, leuke lessen, leuk huiswerk, leuk gebouw
wel vroeg op maar ja, tis dan wel weer tof dat ik in een catamaran fastferry naar school moet
nog geen kamer/woning, ik blijf wel rondkijken maar ik ga eerst even kijken hoe school loopt, uitgebreid verhuizen lijkt me nu even niet verstandig
Nee, eerst maar ff je draai vinden, maar je doet een opleiding die je leuk vind, dat scheelt!quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
school gaat goed, aardige leraren met passie voor wat ze doen, leuke lessen, leuk huiswerk, leuk gebouw
wel vroeg op maar ja, tis dan wel weer tof dat ik in een catamaran fastferry naar school moet
nog geen kamer/woning, ik blijf wel rondkijken maar ik ga eerst even kijken hoe school loopt, uitgebreid verhuizen lijkt me nu even niet verstandig
Nee, maar straks weer niet jeukende oortje, dus fijn!quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Mijn kittens groeien als kool!Allemaal minimaal 10 gram aangekomen.
Eerst een halve hartverzakking want eentje leek in een dag 15 gram afgevallen te zijn... tot je je realiseert dat je een ander roodwitje vast hebt dan op je lijstje staat en dat ook deze keurig gegroeid is.![]()
Tante is wel boos op me: ze heeft oormijt dus wordt 2 keer per dag geplaagd met zalf in haar oortjes. Is niet leuk.
Haaaai Tombo!quote:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Is lekker hoor! Vooral met kaneel smaak! En als je erop blaast gaat het gloeienquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is lekker hoor! Vooral met kaneel smaak! En als je erop blaast gaat het gloeien
Jawel hoor. Prikt, brand niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kun je het niet overal gebruiken lijkt me?
Gaaf is dat, docenten die houden van hun werk. Betere externe motivatie kun je niet hebbenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij gaat massageolie 'doen'?quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiii
Ik heb nog nooit eetbare massageolie gebruikt trouwens
* op to-do-lijst schrijft *
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jawel hoor. Prikt, brand niet.Ik zou het natuurlijk niet op je clit of je anus smeren... want dat plakt gewoon enorm
maar het kán wel
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat massageolie 'doen'? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
oh, en op mijn ene arm ligt Nelis en op mijn andere schouder leunt Sjefke
quote:
Ooooh wat goed!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
oh, en op mijn ene arm ligt Nelis en op mijn andere schouder leunt Sjefke
Ze zijn aan het slijmenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik lig alleen.Het volk is wel in de kamer maar ik denk dat ik teveel naar andere kat ruik. Er komt in ieder geval niks bij me liggen.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zijn aan het slijmen![]()
Want ik had gehakt uit de vriezer te ontdooien gelegd in een keukenkastje, en kennelijk kan Sjefke keukenkastjesdeurtjes openmaken
OMG, het ziet er wel kinky uit, waar is dat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hot stuff warming massage oil.
Ik heb een witte fles, rode letters. Gekocht bij ;
[ afbeelding ]
tuurlijk wel, gewoon niet overal blazenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kun je het niet overal gebruiken lijkt me?
Warmoesstraat Amsterdamquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG, het ziet er wel kinky uit, waar is dat?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zijn aan het slijmen![]()
Want ik had gehakt uit de vriezer te ontdooien gelegd in een keukenkastje, en kennelijk kan Sjefke keukenkastjesdeurtjes openmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, ik kwam thuis en toen zaten er 2 mannen heel onschuldig op de eettafel... En niet miauwend naar me toe lopen dit keer natuurlijkquote:
scheelt zekerquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, eerst maar ff je draai vinden, maar je doet een opleiding die je leuk vind, dat scheelt!
Je HAD gehakt (te ontdooien gelegd)!quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik kwam thuis en toen zaten er 2 mannen heel onschuldig op de eettafel... En niet miauwend naar me toe lopen dit keer natuurlijk![]()
Dat in combinatie met de open keukenkast zei me genoeg
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Go superteam!
SlimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar ligt mn chips etc al
In mn oven is wel een goed ideeMeestal ontdooi ik het in de koelkast, maar het moest nu sneller (ze hebben waarschijnlijk halfbevroren gehakt gegeten
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
zeker,, passie voor hun vak, erg enthousiast en aardig, en niet te lullig om te helpenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaaf is dat, docenten die houden van hun werk. Betere externe motivatie kun je niet hebben
Ja, ik had nu iets simpelere saus voor over de rijst gehad als ik thuis had moeten eten, maar gelukkig kon ik blijven eten bij de oppaskindersquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je HAD gehakt (te ontdooien gelegd)!![]()
Onschuldige mannen.
Andere optie: kinderslotjes op je deuren.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slim
Maar daar ligt mn chips etc al
In mn oven is wel een goed ideeMeestal ontdooi ik het in de koelkast, maar het moest nu sneller (ze hebben waarschijnlijk halfbevroren gehakt gegeten
of, katten in de magnetron bewarenquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Andere optie: kinderslotjes op je deuren.
Zwabber denkt weer buiten de box magnetron.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of, katten in de magnetron bewaren
Dat past bij mij nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of, katten in de magnetron bewaren
En dat is jouw enige bezwaar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |