Jij blijft dus slapen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel leuk worden. Er is een sloot drank waar je misselijk van word. En we gaan bbq-en en... en... leuk en... en... SPANNEND!!!!
Ik blijf slapen ja.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij blijft dus slapen.![]()
Ik ben off, bestuursvergadering. En later vanmiddag uitvoering met het koor.
Oh bah, dat is kut inderdaad... Dan komt het wel heel rot uitquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Veel plezier JJH![]()
Ik zou eigenlijk naar Blijdorp vandaag. En afgelopen donderdag dus met m'n zus weg. Allemaal dingen waar ik zin in had en dan zit ik gewoon de hele tijd thuis te zitten, getver
Lekker uitgeslapen?quote:
Ik was wel vroeg wakker hoor (Bink stond te stuiterenquote:
Ohja, ik vergeet altijd dat je de wekker Bink ook nog hebt!quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was wel vroeg wakker hoor (Bink stond te stuiteren) maar daarna ben ik er nog even in gegaan ja. Lekker! Al werd ik tussendoor nog wel twee keer gebeld, dat moest verboden worden op zaterdagochtend.
nee, foeiquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Hello, hello baby you called?
I can't hear a thing
Neh, ik ga maar opruimen ofzo, iets nuttigs. Tenminste, dat is het voornemen, ik weet niet wat er van terecht gaat komenquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, ik vergeet altijd dat je de wekker Bink ook nog hebt!Ga je nog wat leuks doen vandaag ter vervanging?
![]()
Oh handig, dat soort vriendenquote:En dat wakker bellen, tell me about it. Mr Gb is vannacht vier keer gesmst door z'n vrienden. Ik was echt zoooooooo pissig, want ik sliep deze nacht eindelijk wat beter. En Mr Gb zelf was ook niet al te blij natuurlijk, dus die heeft z'n geluid uit gezet en ik op mijn telefoon de wekker voor hem.
Oh, bah, nuttige dingenquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh, ik ga maar opruimen ofzo, iets nuttigs. Tenminste, dat is het voornemen, ik weet niet wat er van terecht gaat komen
[..]
Oh handig, dat soort vriendenIk heb het geluid voor sms 's nachts altijd zacht staan, maar ik word er toch altijd wel wakker van. En vaak vind ik het ook niet erg hoor, zolang het maar leuke smsjes zijn
hihi jeweettog <3quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
zolang je maar niet gaat zwabberen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Niet schrikken, maar ik ga dweilen denk ik
En de wereld echt nog plat is en alleen uit het wijnzuipende strokbrood-etende land bestaatquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar waar allo allo nog een actuele serie is
quote:
Karma!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
Oh great, je let even niet op en er waggelt een poes over de net gemopste vloer en gaat lekker met natte pootjes de net verschoonde kattenbak in om daar even flink te graven, en dan met pootjes vol grind dus weer je net gemopste vloertje over te waggelen
Nog nét nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:35 schreef DeZwabber het volgende:
oh dat zijn van die mensen die andere mensen met een telefoon op de brandstapel gooien omdat dat duivelse magie is
Die snap ik niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar waar allo allo nog een actuele serie is
En mag je daar dan helemaal niet met euro's betalen? Zal toch niet?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog nét niet
Maar ik moest wel hardop lachen toen de burgemeester met een ernstig gezicht zei dat die invoering van die euro ook wel erg plotseling kwamHij zei het alsof ze er net een week vanaf wisten toen het al ingevoerd was.
Stiekem is het heel erg uitgekookt en slim natuurlijk. Hun omzet is er erg door gestegen, ze hebben nu franc-toerisme. Er zijn nog miljoenen francs 'zoek' die nooit zijn ingeleverd, daar komt vast een groot deel van daar terecht.
Dat is wel heel slim ja, iedereen heeft natuurlijk nog wel iets liggen. Vraag me alleen af hoe het zit met inwisselen. Want dat houdt ooit ook op, en dan zitten ze er dus mee. En volgens mij KAN je echt niet zomaar even de Euro ontkennen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog nét niet
Maar ik moest wel hardop lachen toen de burgemeester met een ernstig gezicht zei dat die invoering van die euro ook wel erg plotseling kwamHij zei het alsof ze er net een week vanaf wisten toen het al ingevoerd was.
Stiekem is het heel erg uitgekookt en slim natuurlijk. Hun omzet is er erg door gestegen, ze hebben nu franc-toerisme. Er zijn nog miljoenen francs 'zoek' die nooit zijn ingeleverd, daar komt vast een groot deel van daar terecht.
Nee daar mag je óók gewoon mee betalen hoor, met euro's!quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is wel heel slim ja, iedereen heeft natuurlijk nog wel iets liggen. Vraag me alleen af hoe het zit met inwisselen. Want dat houdt ooit ook op, en dan zitten ze er dus mee. En volgens mij KAN je echt niet zomaar even de Euro ontkennen.
Het is gewoon een geldig betaalmiddel, dus als jij daar met je Euro's komt zijn ze gewoon wettelijk verplicht die te accepteren. En das maar goed ook. Anders heeft die hele euro natuurlijk geen nut als ieder stadje zelf even gaat bepalen dat ze hem toch nog maar ff niet willen
Jij?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou d'r van, van dat eigenwijze.
Maar da's vast geen verrassing
Oh wat raar, ik had sowieso die datum van 2012 in m'n hoofd. Maar schijnbaar mogen ze het per land bepalen ofzo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
Oh in Frankrijk mogen ze nog 'maar' tot 2012 met de franc aankomen bij de centrale bank.
Dus ze moeten opschietenHet zal me een klap geven daar.
Wat een verschil. In Nederland mag het tot 2032
http://www.dnb.nl/betalin(...)-wisselen-biljetten/quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh wat raar, ik had sowieso die datum van 2012 in m'n hoofd. Maar schijnbaar mogen ze het per land bepalen ofzo?
Ha die Ing!quote:
ja ik geloof je wel hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.dnb.nl/betalin(...)-wisselen-biljetten/
Zie de data
Hang je lekker buiten?quote:
omdat als de wereld vergaan is je helemaal niets meer hebt aan je guldensquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja ik geloof je wel hoorIk had gewoon (om wat voor reden dan ook) 2012 in m'n hoofd
Hé wat rot, je loopt er nu al de hele week mee.quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:41 schreef Goodbye het volgende:
Veel plezier JJH![]()
Ik zou eigenlijk naar Blijdorp vandaag. En afgelopen donderdag dus met m'n zus weg. Allemaal dingen waar ik zin in had en dan zit ik gewoon de hele tijd thuis te zitten, getver
Precies, dan is het gewoon weer oldschool ruilhandelquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat als de wereld vergaan is je helemaal niets meer hebt aan je guldens
Altijd lekker!quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Altijd lekker!![]()
Alweer een beetje beter?
Nope, op de bank.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
Heer G heeft net de optie op mijn Egyptereisje afgezegd bij het reisburo.
Hmpf.
Why? Anders ga je maar met mij mee de eerste week van december hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
Hmpf.
Huh? waarom zegt HIJ JOUW optie op?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
Hmpf.
"Omdat hij er nog even over moet nadenken".quote:
En hij kan niet nadenken als die optie nog staat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
"Omdat hij er nog even over moet nadenken".
Hij denkt er gelukkig ook pas maanden/weken over na
En dit gaat elk jaar zo he. Vorig jaar liep ik hier ook al te klagen over precies hetzelfde.
Op mijn werk lachen ze me al uit als ik vol enthousiasme vertel over dat weekje vakantie. Toen ik vorige week zei dat we het deze week gingen boeken zei mijn bazin 'Sms me maar als je geboekt hebt, ik geloof er namelijk niets van dat het gaat gebeuren". Ze kennen Heer G.
Omdat hij het uiteraard ziet als "onze" optie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh? waarom zegt HIJ JOUW optie op?
Hij kan geen knopen doorhakken. Al jaren niet. Niet alleen met vakanties.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hij kan niet nadenken als die optie nog staat?
Hey, dat ligt er compleet aan wat je die 22 van de 24 uur in bed aan het doen bent.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:03 schreef Goodbye het volgende:
Eendan tot besluit, Greys.
Dan maar even een ego-postje van mij dat het vandaag eindelijk beter lijkt te gaan met me!Wel nog met de nodige powernapje tussendoor, maar ach, da's al beter dan 22 van de 24 uur per dag in bed liggen
Dat durf ik niet. Straks kan mijn zus in die week geen vrij krijgen (da's vrij lastig met haar werk) en kunnen anderen ook niet en dan moet ik in mijn eentje. Lijkt me voor een dag of drie best lekker, maar een week alleen is wel héél alleen in zo'n land.quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn mening;
Gewoon boeken, en dan kan hij kiezen; of mee, of het bekijken, en dan ga je daar ff lekker met je zusje ofzo genieten van alles wat het daar te bieden heeft en kijkt hij maar hoe hij zich die week / 2 weken red. En dan ook echt gewoon lekker aan z'n lot overlaten.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:03 schreef Goodbye het volgende:
Eendan tot besluit, Greys.
Dan maar even een ego-postje van mij dat het vandaag eindelijk beter lijkt te gaan met me!Wel nog met de nodige powernapje tussendoor, maar ach, da's al beter dan 22 van de 24 uur per dag in bed liggen
Nou, in dit geval was dat niet goedquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey, dat ligt er compleet aan wat je die 22 van de 24 uur in bed aan het doen bent.![]()
Maar fijn![]()
Ik kan me voorstellen dat je dat niet durft. Maar als hij het nu afzegt, kan je ook nú er voor kiezen een vakantie te boeken met iemand anders, misschien?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Straks kan mijn zus in die week geen vrij krijgen (da's vrij lastig met haar werk) en kunnen anderen ook niet en dan moet ik in mijn eentje. Lijkt me voor een dag of drie best lekker, maar een week alleen is wel héél alleen in zo'n land.
[..]
Goed nieuws!
En ons dierentuin-uitje en etentje halen we wel in, volgend weekend of daarop ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:20 schreef DeZwabber het volgende:
ze wilde vast en zeker seks met hem omdat hij zo mooi kieboord kon spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |