TS hoort toch duidelijk beter geluid met die vd Hul kabels, beter dan met die die snoeren van de Gamma.quote:
Deze hele samenleving draait op mensen die dingen kopen die ze eigenlijk neit nodig hebbenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het schijnt wel zo te wezen. Anders verkoopt het ook niet.
ja diameter kan uitmaken omdat de weerstand te hoog is en dat heeft wel invloed maar tussen een koperen kabel van 2euro per meter of een kabel ingespeeld gebakeen met zilver van 300 per meter zit mits de gelijke diameter geen verschil in signaal overdrachtquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
TS hoort toch duidelijk beter geluid met die vd Hul kabels, beter dan met die die snoeren van de Gamma.
En ik heb het zelf ook gehad. Had eerst kabels die een te krappe diameter hadden. . Later toch maar betere OFC kabels gekocht, en dat kon ik wel merken. Een beter laag zit erin. In de hoge tonen merk ik het trouwens niet.
Denk je nou echt dat het mij ook maar iets uit maakt of jij dat wel of niet geloofd?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:30 schreef Metro2005 het volgende:
Je moet wel een audiofiel pur sang zijn om dat verschil te kunnen horen in een blindtest maar dat van die versterkers geloof ik gewoon écht niet.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef Salatrel het volgende:
kabels zijn inderdaad heel belangrijk. ik had wat last van packetloss tijdens het spelen van Quake II dus kocht ik een nieuwe netwerkkabel. uiteraard mocht de kabel niet te lang zijn en wilde ik zeker weten dat ik goeie kwaliteit had dus heb ik deze over laten komen uit de VS
[ afbeelding ]
helaas was het resutlaat niet optimaal aangezien netwerkverkeer niet heel goed over een audiokabel gaat.
maar het is wel goeie kwaliteit hoor
nofi maar net zoiets als dure kabels dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zeg hou eens op met je kutreacties. Je loopt alleen te trollen. Je bent overbodig in dit topic.
En je weet zeker dat die packet loss niet ergens in die wellicht tienduizenden kilometers kabel tussen je router en de server ontstond?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:03 schreef Salatrel het volgende:
kabels zijn inderdaad heel belangrijk. ik had wat last van packetloss tijdens het spelen van Quake II dus kocht ik een nieuwe netwerkkabel. uiteraard mocht de kabel niet te lang zijn en wilde ik zeker weten dat ik goeie kwaliteit had dus heb ik deze over laten komen uit de VS
[ afbeelding ]
helaas was het resutlaat niet optimaal aangezien netwerkverkeer niet heel goed over een audiokabel gaat.
maar het is wel goeie kwaliteit hoor
autosuggestie en gewenning bovendien heeft de mens een behoorlijk matig geheugen en het onthouden van hoe iets was is zo lastig dat het haast niet te doen isquote:Op maandag 13 september 2010 22:53 schreef sinadO het volgende:
Even een reactie op het proces ipv de inhoud: ik vind dat sinds KLB 2.0 er veel volwassener gereageerd wordt. Zelfs op een topic als dit. Chapeau heren! Ga zo door!
joh post anders precies hetzelfde wat al posttequote:Op woensdag 15 september 2010 13:36 schreef Fokatio het volgende:
[..]
autosuggestie en gewenning bovendien heeft de mens een behoorlijk matig geheugen en het onthouden van hoe iets was is zo lastig dat het haast niet te doen is
het leuke is dat het dus voor beide niet uitmaakt tenzij je speciaale functie wilt gebruiken die niet in hdmi 1.2 maar wel in 1,4quote:Op woensdag 15 september 2010 17:04 schreef grindfreakje het volgende:
Het vervelende over deze discussie is dat analoog/digitaal audio/video volledig door elkaar heen loopt.
Hahahaha een digitaal signaal vergelijken met een analoog signaal ...quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:21 schreef Jahr00n het volgende:
Terechte klacht ja. Van die sukkels die denken dat een HDMI kabeltje van 5 euro goed is.Een kabel van 140 euro heb ik nu aan m'n Bose set hangen.
jamaar jamaar dan moet je apparatuur harder werken en dat gaat het opwarmen en versterkende elektronica is temperatuurgevoelig dus gaat je geluid anders klinken.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:12 schreef hamkaastosti het volgende:
huhuher valt een bitje om... oh wacht jeeej ingebouwde error correctie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |