Wat doet een Rijkstrainee bij een lagere overheid?quote:Op maandag 13 september 2010 10:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Er loopt hier trouwens sinds vandaag een Rijkstrainee rond. Van VROM. Maar hij heeft nog geen koffie gehaald voor me.
Ik vrees 'geen van beiden', maar het valt altijd te proberen.quote:Op maandag 13 september 2010 11:40 schreef TitusPullo het volgende:
Is dat usance, I.R., dat de nieuweling de gevestigde orde van koffie voorziet, of heb je hem daarom nadrukkelijk gevraagd?
Verbinden!quote:Op maandag 13 september 2010 11:41 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Wat doet een Rijkstrainee bij een lagere overheid?
Flirten? Dat valt best wel mee. De baby's zijn veel nadrukkelijker aanwezig hier.quote:Op zondag 12 september 2010 22:52 schreef zodiakk het volgende:
Overigens heb je gelijk, ik ben momenteel natuurlijk wat gepikeerd dat ik nu niet meer vrijblijvend met Thisbe kan flirten, zonder dat iedereen 'get a room!' roept.
Ben ik helemaal voor, zolang je drankzucht en vooral ranzigheid maar in een kunstzinnig perspectief zietquote:Op maandag 13 september 2010 16:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bij de TTK-LPTmeet is er niet over kunst gepraat, maar wel over genante, ranzige, dubbelzinnige en drankzuchtige zaken.
Daarvoor moet je bij JAM zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 16:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ben ik helemaal voor, zolang je drankzucht en vooral ranzigheid maar in een kunstzinnig perspectief ziet
Doe je die werving zelf, of heb je daar je mensen voor? Laat me maar weten als er wat te marketingteksten valt.quote:Op maandag 13 september 2010 17:19 schreef JAM het volgende:
Ik hoop dat script voor woensdag helemaal tip-top in orde te hebben, daarna moeten er centjes opgehaald worden. Nu, er is al wat voorzichtig contact met de gemeente Bergen op Zoom - waar er sowieso gefilmd gaat worden - om te kijken of die ook nog wat bij kunnen dragen.
En die zij waarschijnlijk van Hans Teeuwen hebben overgenomen. Was een titel van een voorstelling.quote:Op maandag 13 september 2010 17:20 schreef Ringo het volgende:
Een gevleugelde uitdrukking onder mijn oud-collega's, die ik eertijds nogal flauw vond maar allengs van hen heb overgenomen. Dat dan weer wel.
Dat klopt. Maar we kunnen Claudia natuurlijk niks kwalijk nemen: die denkt momenteel alleen maar aan voortplanten.quote:Op maandag 13 september 2010 15:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Flirten? Dat valt best wel mee. De baby's zijn veel nadrukkelijker aanwezig hier.
Hoe bedoel je? Nou, een keurig zakelijk ensemble dat rust en vertrouwen uitstraalt naar de cliënt.quote:Op maandag 13 september 2010 17:54 schreef zodiakk het volgende:
Maar even serieus: wat heb je nu aan?
Oh, er valt écht wel wat te marketingteksten hoor, maak je daar maar geen zorgen om.quote:Op maandag 13 september 2010 17:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Doe je die werving zelf, of heb je daar je mensen voor? Laat me maar weten als er wat te marketingteksten valt.
quote:
*zucht*quote:Nou, een keurig zakelijk ensemble dat rust en vertrouwen uitstraalt naar de cliënt.
Ja, dat geloof ik dus écht niet, hè!quote:Pardon:
ik draag een net iets te kort rokje, met mijn fuck you killerheels en een bloesje met uitzicht op mijn Marlies Dekkerbh.
Deprimerend met een ontroerende ondertoon. Geen idee hoe ik het moet uitleggen. Lees het nou gewoon!quote:Op zondag 12 september 2010 14:22 schreef mane het volgende:
Dat boek lijkt me zo deprimerend, dwerg. Of valt 't mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |