Ik heb N&T gedaan, ooit, dus ik wil wel statistiek verzorgen.quote:
Alles wat ik ooit aan natuur- en scheikunde heb geleerd, ben ik inmiddels toch vergeten.quote:
Werken onder Gellius? Geen haar op mijn hoofd!quote:Op zondag 12 september 2010 14:02 schreef mane het volgende:
Neeeee, Gellius wordt de rector. Thisbe is dan de conrector, en zij doet alle leidinggevende klussen waar Gellius geen zin in heeft.
WELJAquote:Op zondag 12 september 2010 14:56 schreef Gellius het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de beoordelingsgesprekken, Thisbe.
Jij hebt de dankbare taak gekregen gymleraar te zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 15:22 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben blij dat ik geen deel uitmaak van de collectieve psychose die zich hier zojuist heeft voltrokken.
Je zou het goed doen als gymleraar.quote:Op zondag 12 september 2010 15:22 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben blij dat ik geen deel uitmaak van de collectieve psychose die zich hier zojuist heeft voltrokken.
Hij is de ideale baas: in naam verantwoordelijk maar in de praktijk afwezig als gezagvoerder. Je kunt gewoon je gang gaan.quote:Op zondag 12 september 2010 14:25 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Werken onder Gellius? Geen haar op mijn hoofd!
quote:Op zondag 12 september 2010 15:53 schreef sigme het volgende:
Oeh, ik heb ook een rolletje gekregen! Biologie! Daar zou ik zelf nooit op gekomen zijn. Maar 't lijkt me wel goed. Veel praktijkles. En dat ik dan die rare hippiejuf ben met modderlaarzen. En dan moeten ze verplicht een schooltuintje.
Precies de reden waarom ik niet met k_man in het openbaar gezien wil wordenquote:Op zondag 12 september 2010 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er is k_man en mij vanmiddag trouwens bijna een trouwlocatie aangesmeerd.. Of we belangstelling hadden voor de trouwzaal in het Stadhuis.
Op aanraden van Claudia ga ik voortaan met Zodiakk.quote:
Ik loop een weekje achter,quote:Op zondag 12 september 2010 21:11 schreef herzberg het volgende:
bij mijn weten is de volgende aflevering vanavond om 10 uur us time. je gaat me toch niet vertellen dat je die nu al gezien hebt he?
Dat is niet precies wat ze aanraadde. Voor een juriste vind ik je opvallend onzorgvuldig.quote:Op zondag 12 september 2010 21:12 schreef Thisbe het volgende:
Op aanraden van Claudia ga ik voortaan met Zodiakk.
Een juriste wil ook wel eens wat.quote:Op zondag 12 september 2010 21:20 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat is niet precies wat ze aanraadde. Voor een juriste vind ik je opvallend onzorgvuldig.
Nee ik vreet ze zo. Geen franse nichterij in mijn keukenquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Ringo het volgende:
Heb je ze gemarineerd met mosterd en peper?
iMax zal je eeuwig dankbaar zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef Gellius het volgende:
Het was een inderdaad loodzwaar proces Claudia. Ik zou het nu niet meer op kunnen brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |