Kan me dat echt niet voorstellen. Dat is toch een beetje het visitekaartje van Deventer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef daftme het volgende:
Het schijnt dat Deventer hele grote windtunnels wil plaatsen die het zicht bederven vanaf de A1 op de Deventer skyline. Geen idee hoe dit eruit moet komen te zien maar er is al een petitie gaande.
De Stentor gaat er aandacht aan besteden en ik denk dat de meeste Deventenaren er ook tegen zijn.
Er zal ook een website komen met informatie.
De Sjampetter? Is ook wel gezelligquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:50 schreef _MejIk het volgende:
Heb uiteindelijk gegeten bij eeh.. iets met een S op brink. Een eetcafe.
Niet heul bijzonder, maar moeders wilde snel ergens eten en zodat ze niet te laat naar huis ging...
Nog even terugkomend op het uitgaanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Tja, wat zoek je..
Deventer heeft niet zoveel "bijzonders" meer nu het studentenstad af is, ben je meer een club persoon dan is Club Moskou een optie, hou je meer van studentikoze kutmuziek met dj's die om de 30 seconden van liedje wisselen dan is de Joffer je ding, hou je meer van metal dan kun je terecht in Midtown, ben je meer into dubstep dan is elke 2e vrijdag van de maand een dubstep avond in de Elegast, anders kun je daar terecht voor alternatieve muziek. Burgerweeshuis heeft ook elk weekend wel wat te doen, en anders heb je nog een skihut etc.
In de regel 16+ tenzij anders aangegeven. Het burgerweeshuis hanteert per avond een andere leeftijdscategorie, Boemel is 21+ geloof ik, De Heks hanteert heul geen leeftijdscategorie. Wat wil je doen dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:30 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
[..]
Nog even terugkomend op het uitgaan![]()
Wat is eigenijk de mnimumleeftijd van de kroegen Deventer?
Ook als je het er wel mee eens bent?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:37 schreef daftme het volgende:
Er is dus een website gekomen. Ik zou zeggen laat wat achter in het gastenboek.
http://windmolensdeventer.webklik.nl
Een penis met een SOA van de ergste soort zo te zien. Ben benieuwd wat dat gekost heeft eigenlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Lol!
Ik had vrijdagavond vrienden op bezoek, die waren er met de auto langsgereden vlak voor de onthulling. Toen hing er dus nog een wit doek overheen, en hun omschrijving was dat het een beetje op een enorme penis leek
t was volgens mij een cadeautje van t een of anderquote:Op maandag 30 mei 2011 11:39 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Een penis met een SOA van de ergste soort zo te zien. Ben benieuwd wat dat gekost heeft eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |