In deze?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef mmmkai het volgende:
[..]
ik ook, in die flat die er haaks op staat
nee, die daar rechts vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef pussywillow het volgende:
[..]
In deze?
http://maps.google.nl/map(...)&cbp=12,29.17,,0,3.9
Die 4-hoog flat van de Boutensgaarde stond parallel aan de Zwolseweg, net voor de laatste rotonde richting de dijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef mmmkai het volgende:
[..]
Boutensgaarde, is dat daar bij Borgele? Maar goed, ik zou liever elke dag paar uur reizen dan in zon hok in de rivierenwijk wonen
ah naast t fietspaadjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die 4-hoog flat van de Boutensgaarde stond parallel aan de Zwolseweg, net voor de laatste rotonde richting de dijk.
Yep. Wist je trouwens dat ze van dat fietspaadje ooit een tijdelijke busroute hebben gemaakt toen de Zwolseweg open lag ~7 jaar geleden?quote:
haha ja dat zal bestquote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Yep. Wist je trouwens dat ze van dat fietspaadje ooit een tijdelijke busroute hebben gemaakt toen de Zwolseweg open lag ~7 jaar geleden?Dat was best wel een spektakel als je in zo'n bus zat.
Dat hebben ze zo te lezen te danken aan de exploitant die de gegevens tbv de vergunning niet kan/wil leveren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:10 schreef daftme het volgende:
En we gaan van 44 naar 10 raampjes aan de Bokkingshang. Moeten die 10 hoeren aardig overwerken lijkt me zo
Inderdaad. Pittig dingetje nog hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef mmmkai het volgende:
owww ik hoop wel dat die ouwe taart blijft
Tja, wat zoek je..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:38 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Kun je trouwens een beetje leuk stappen in Deventer op een vrijdagavond?![]()
Ben nog nooit in Deventer uit geweest en dat moet er maar is van komen denk ik zo
Probeer dan de Elegast en op zaterdagavond burgerweeshuis (met all-times parties etc)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Ghehe ja das wel makkelijk om te vermelden..
Opzich vind ik veel goed, beetje de muziek van nu afgewisseld met goude oude![]()
Metal en alleen maar nederlandstalig dat vind ik helemaal niks en dubstep zegt me ff zo niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |