verse appeltaartquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
De geur van verse warme appeltaart
zoveel is er niet te doen, morgen ff een borstel door de plee en vier keer stofzuigen (schoonvader heeft zware kattenallergiequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:00 schreef princess-a het volgende:
[..]
verse appeltaartwarme appeltaart
![]()
Ga je lekker met de voorbereidingen voor morgen?
Wordt vast gezelligquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoveel is er niet te doen, morgen ff een borstel door de plee en vier keer stofzuigen (schoonvader heeft zware kattenallergie). Er komt alleen familie en de buren, loopt wel los
Nooooooooooooquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:49 schreef Debsterr het volgende:
M'N DAMONE'TJE IS DOOD. Zo lomp door de TNT door de bus gedouwd dat de hals is gebroken
. Eikels. Verdomme.
Sorry dat ik zo binnenval. MAAR VERDOMME M'N DAMONE. TNT
.
Ja! Heb gelijk een klacht ingediend. De bubbels waren bijna niet kapot, envelop ook niet, dus gewoon keilomp en op 't verkeerde punt erin gedouwd.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
NooooooooooooWtf?! Stelletje debielen!! Weet je hoe hard ze dan hebben moeten douwen?
Er zat ook goede bubbels omheen! Gaaaah *nadenkt en kijkt of ze ergens een beetje damone in kan doen voor Debsterr*
het is zaterdag en het is mooi weer, ik geef ze groot gelijk. Het ìs ook gewoon een feestelijke dagquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:27 schreef Daph_ het volgende:
En whooptiedoo, er is wéér een feestje ergensDit keer met livemuziek
Oh het is inderdaad zondag nu, gefeliciteerd SQquote:Op zondag 12 september 2010 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zaterdag en het is mooi weer, ik geef ze groot gelijk. Het ìs ook gewoon een feestelijke dag
GEFELICITEERDquote:Op zondag 12 september 2010 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zaterdag en het is mooi weer, ik geef ze groot gelijk. Het ìs ook gewoon een feestelijke dag
quote:Op zondag 12 september 2010 00:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oud wijfquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 00:23 schreef Daph_ het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |