SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lielie, gister zag ik een meisje met jouw jurk aan! Met zwarte leggings!Confidence through competence
duurde ook al zo langquote:
Bunnaheffenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en hoe spreek je het dan uit
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:42 schreef Stereotomy het volgende:die van lielie is met korte mouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lielie, gister zag ik een meisje met jouw jurk aan! Met zwarte leggings!
![]()
Utrechtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
Flying, als je een houtskool bbq hebt, wordt het sate. Als je geen bbq hebt ook, die neem ik wel mee. Waar ga j wonen trouwens?
wil jij gaan bbqen op mijn mini balkon?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
Flying, als je een houtskool bbq hebt, wordt het sate. Als je geen bbq hebt ook, die neem ik wel mee. Waar ga j wonen trouwens?
Het is hier gezellig en sportief. En iedereen heeft steun aan de meelevende iederenen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
Hoe is het hier? Ben lang niet geweest
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
Hoe is het hier? Ben lang niet geweest
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
shit hee, iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
HoiTijd om te gaan maffen zo denk ik
Utereg is te bereizen. Ja, ik heb een kleine bbq.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wil jij gaan bbqen op mijn mini balkon?
Solly!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
bijna dan
Adem in..... Adem uit....quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:47 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
shit hee, idd
morgen idd boel te doen
maar ben nog wat te pumped :|
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb jou toch al gevonden hier
Het is ook meer een peer-jurkje dan een appel-jurkjequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik had dus drie posts onder die van jouw al gereageerd.
en vind m nog steeds bij mezelf charmanter, ondanks haar zo te zien wat dunnere benen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is ook meer een peer-jurkje dan een appel-jurkje
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is ook meer een peer-jurkje dan een appel-jurkje
nu 5 setpuntenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Shit zeg! Stond Clijsters 5-2 voor in 2e set, is het nu tie-break![]()
Borisz kijk je ook?
Ah klinkt goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is hier gezellig en sportief. En iedereen heeft steun aan de meelevende iederenen.
Ho Sunnyquote:
Jou volg ik op twitterquote:
USopen is de grandslam die ik het minst heb gevolgdquote:
Trusten!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:58 schreef LieLie het volgende:
nu moet ik slapen, morgenochtend nog werken.
Slaap lekker allemaal!
quote:
Clijsters heeft gewonnen? Ik snap maar weinig van die puntentelling...quote:
eigenlijk vind ik dat soort grapjes heel flauw, maar deze is wel heel schattigquote:
Bij de drogist kan je dennensiroop en dennensnoepjes kopen. Die helpen mij om geen bronchitis te krijgen. Je kan ook essentiele dennenolie kopen bij de natuurwinkel. Dat kan ook helpen. Bakje warm water met 3 druppels olie naast je bed als je gaat slapen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Morgenmiddag werkbespreking met collegae in TilburgDus ik ook slapen.
Opkomende bronchitis ook, kan ik niet gebruiken.
ik ook. nu is je kans!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef borisz het volgende:
[..]
USopen is de grandslam die ik het minst heb gevolgd. NOg niets live gezien.
nee de 2e set alleen. was erg spannend en liep gek.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Clijsters heeft gewonnen? Ik snap maar weinig van die puntentelling...
Denneolie die je inademt levert geen calorieen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Dennen? Ik wil dat wel proberen.
Ik heb een halve zak kokindjes opgegeten vandaag, lekkere drop is dat.
Carrrrrbs.
Ik ben maar een huisvrouw hoor en ik kan het mis hebben. Maar ik heb gehoord dat veel slikken het beste helpt bij keelpijn. Jouw lidocaine spul klinkt als plaatselijke verdoving en dus symptoombestrijding?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb (nog) geen last van vastzittend slijm, broomhexine is dan ook mijn eerste keuze. Noscapine bij prikkelhoest. Momenteel lidocaïnehydrocholoride voor keelpijn.
Ja, want de infectie is al onderweg en momenteel is er niet veel aan te doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben maar een huisvrouw hoor en ik kan het mis hebben. Maar ik heb gehoord dat veel slikken het beste helpt bij keelpijn. Jouw lidocaine spul klinkt als plaatselijke verdoving en dus symptoombestrijding?
Hm,ik ga ook medicijnen studeren. Dan krijg ik ook pijnstilling als ik een infectie ga krijgen..... Dus zeker als ik een infectie heb!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, want de infectie is al onderweg en momenteel is er niet veel aan te doen.
oh Clijsters die voorstond en zelf de hele game verpest door 4 hele stomme fouten op rij te makenquote:
Dat is balen. Heeft ze finale stress ofzo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh Clijsters die voorstond en zelf de hele game verpest door 4 hele stomme fouten op rij te maken![]()
nu is het echt te spannend
denk het. maar ze heeft bijna de wedstrijd op zakquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is balen. Heeft ze finale stress ofzo?
ik vind Venus top hoor. altijd leuker gevonden dan Serena. maar nu ik haar in het publiek zie zitten is ze (ineens) heel knap?quote:
denk het welquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:43 schreef krakkemieke het volgende:
Slaap lekker FF! Dat lukt vast!
Qua spel wel maar verder blijven het een stel kreunende manwijven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind Venus top hoor. altijd leuker gevonden dan Serena. maar nu ik haar in het publiek zie zitten is ze (ineens) heel knap?
Ja ik ga ook proberen te slapen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk het welga je ook bijna slapen?
Diegene die nu Clijsters interviewt heeft helemaal geen tiet
erg he.. Sjarapova vind ik helemaal zo ergquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Qua spel wel maar verder blijven het een stel kreunende manwijven.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja ik ga ook proberen te slapen.
Ga eens slapen joh, jij dansbeest!![]()
Trusten!
NLdance is een groot exportproduct om trots op te zijn. Jean dan wat minderquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
zoo.... hoeveel heeft Jan (DJ Jean) betaalt om gedraaid te worden tijdens de US Open?![]()
is zo. erg leuk! maar idd Jean, gekke nepdjquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:50 schreef borisz het volgende:
[..]
NLdance is een groot exportproduct om trots op te zijn. Jean dan wat minder. Maar wat wij in de top afleveren qua DJ's Om te beginnen met Tiesto, Armin & Ferry. Daaronder zit een hele grote groep DJ's die goed kunnen draaien en goede muziek afleveren.
Dat ja, lig al een uur wakker te liggen in besquote:
Dj Jean is geen nep Dj, alleen hij had al 5 jaar met pensioen moeten gaan. Net zoals mentale Theoquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is zo. erg leuk! maar idd Jean, gekke nepdj![]()
welterusten!!
mijn lijf is actief, maar mijn hoofd is moe..hmm..wat te doen...
nou ja.. ik ga maar slapen want morgen wil ik nog over de braderie lopen![]()
(waarschijnlijk zwaai ik naar mezelf, want iedereen ligt al
)
omkoperij; I like itquote:Op zaterdag 11 september 2010 07:21 schreef Windigo het volgende:
Zo, zelfgemaakte appelflappen staan in de oven heerlijk te geuren
Eventjes symphatie winnen op mn nieuwe opleiding
Sterktequote:Op zaterdag 11 september 2010 07:33 schreef flying-dutchman het volgende:
om 9 uur maar weer verder met inpakken
en straks natuurlijk weer huilen met de pet op als stomstom Amersfoort uitspreekt als Ammersfoortquote:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt? En ik woon al 23 jaar in Amersfoortquote:Op zaterdag 11 september 2010 07:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en straks natuurlijk weer huilen met de pet op als stomstom Amersfoort uitspreekt als Ammersfoort
wist ik,quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt? En ik woon al 23 jaar in Amersfoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:41 schreef flying-dutchman het volgende:
het is soms wel handig om sign out te drukken op facebook
NSFWFijn zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je welquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:08 schreef DarkElf het volgende:
verhuis ze FD! en bak ze vandaag P enlein en Nynke!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 10:07 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, heerlijk weer! lekker hardgelopen en voor het eerst in jáááren (en dan bedoel ik echt heel heel lang) stond er een 6 vooraan op de weegschaal
rond 12 uur komen de hulptroepen opdagen. Vandaag zoveel mogelijk mee, morgen moet de rest. Ik heb het tegen die tijd niet allemaal ingepakt. Wil het wel maar lukt me gewoon niet om constant in te pakken. ook al ben ik bezig is er gewoon zo'n fucking drempel, waar die vandaan komt weer ik nietquote:Op zaterdag 11 september 2010 09:49 schreef AnneX het volgende:
hup hup FD : inpakken en de laatste loodjes.
Heb je hulp en vervoer?
Gelukkig kan ik zondag géen (laatste) boodschappen doen: dat geeft rust.
Als het écht écht moet, dan is er nog maandagmiddag.
zou best kunnen dat dat het is. maar ik er baal ervanquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:20 schreef Stereotomy het volgende:
@cyber De mensch heeft een natuurlijk zelfbeschermingsmechanisme tegen verandering.
quote:Een Britse school heeft deze week zestig meisjes geweigerd op hun eerste schooldag omdat ze jeggings droegen. Jeggins zijn dikke leggings die op een broek lijken, ze worden ook wel treggings genoemd.
De docenten hielden de meisjes resoluut uit de klas, omdat ze de jeggings te strak vonden. Sommige leerlingen zijn terug naar huis gegaan om zich om te kleden, zodat ze toch de les in mochten. Anderen moesten in een lokaal apart van hun klasgenoten zitten.
De ouders van de meisjes doen hun beklag in de Britse media, omdat hun kinderen belangrijke lessen hebben gemist vanwege het kledingverbod. "Het gaat wel erg ver om kinderen naar huis te sturen vanwege hun kleding. Ik begrijp niet dat ze daarom hun lessen moeten missen", aldus de moeder van een 13-jarige leerlinge.
De school verdedigt zich door te zeggen dat alle ouders voor de zomer een brief hebben gehad over de kledingvoorschriften op school. "In die brief stond dat leggings en jeggings verboden zijn", aldus het schoolhoofd. "Maar er verschenen toch zestig meisjes in die kleding. Daarom moesten ze zich omkleden of apart zitten."
mijn ma had ook nog een theorie. Omdat ik het in mijn eentje moet doen is er ook niemand om mee te sparren en je voor "groot" te houden. En gewoon praten met iemand doet ook wonderen als je bezig bentquote:Op zaterdag 11 september 2010 10:20 schreef Stereotomy het volgende:
@cyber De mensch heeft een natuurlijk zelfbeschermingsmechanisme tegen verandering.
Heb je niemand die je kan helpen? En hoelang denk je dat je nog nodig hebt om alles te verhuizen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:51 schreef flying-dutchman het volgende:
mijn ma had ook nog een theorie. Omdat ik het in mijn eentje moet doen is er ook niemand om mee te sparren en je voor "groot" te houden. En gewoon praten met iemand doet ook wonderen als je bezig bent
Bij het inpakken had ik geen hulp. Over 3 minuten staan de hulptroepen voor de deur met een vrachtwagentje. Inpakken is nog niet klaar maar mogen ze maar even helpen vanavond. De drempel is nu even te hoog geworden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je niemand die je kan helpen? En hoelang denk je dat je nog nodig hebt om alles te verhuizen?
DarkElf woah!!Geweldig zeg, jouw dag kan niet meer stuk
borisz, geeft niet dat je het niet kent hoor, ik had er ook nog nooit van gehoordEn groot gelijk dat de dames naar huis mochten als de school van te voren heeft aangegeven wat wel en niet kan. En succes met poetsen! Ik heb net 1/3e van het plafond in de douche schoon gemaakt (allemaal aanslag en het wordt nu weer mooi wit!). Morgen dan maar weer 1/3e, want ik kan niet zo lang boven mijn hoofd werken en het kan ook wel in 3x
Komt allemaal goed johquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Bij het inpakken had ik geen hulp. Over 3 minuten staan de hulptroepen voor de deur met een vrachtwagentje. Inpakken is nog niet klaar maar mogen ze maar even helpen vanavond. De drempel is nu even te hoog geworden.
quote:
Misschien dat er morgen even door doen nog?quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
Hoe lang kan ik mozzarella goedhouden zodra het uit de verpakking is? Ik ga morgen een pastasaalde meenemen naar een bbq waar mozzarella in zit, maar ik vraag me af of ik dat vandaag al kan maken?
Dat was idd het alternatiefquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien dat er morgen even door doen nog?
Die Japanners worden zo bevoordeeldquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:17 schreef borisz het volgende:
Poetsen voorbij. Vervelend maar af en toe nodig. Zo lunchen en even de judofinales kijken.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:52 schreef Sunnythesun het volgende:
En toen plots kwam het idee in mij op terwijl ik het voorgaande bericht typte.. Ik geef ze gewoon een mooie fotolijstje.. we gaan immers de foto's maken en als die dan klaar is krijgen ze een afdruk voor in het lijstje.
erg he.. ik kan op kraambezoek bij een vriendin maar heb nog geen cadeau. ik weet het echt niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 13:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff morgen naar een doop, maar dan moeten er natuurlijk ook cadeautjes gegeven worden. En als ik ergens slecht in ben is het cadeautjes verzinnen voor baby's die alles al hebben
balen DarkElfquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:30 schreef DarkElf het volgende:
leuk is dat he sun? toen ik met CF smste van de week zaten ze middenin Siberië op een krakkemikkige trein maar met super bereik
Mooi pak voor de mr gekocht (mannen in (goeie) pakken) , lekker buiten geluncht in t bos in t zonnetje
(dat tentje is ook open met kerst dus als we uit Duitsland komen wandelen we lekker daarheen voor nog een maaltijd... ideaal!) ...
soufflé plannen gaan ff niet door, heb enorm last van mijn buik en er gaan dingen in die soms best reactie kunnen geven dus dat is niet handig... dus die schuift even door naar volgende week. Vanavond dus zelfgemaakte tomatensoep met zelfgebakken brood en wat boter, ook lekker
mmm das ook lekkerquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Tomatensoep is idd ook lekker, DEIk heb nu een kommetje koolrabisoep voor me staan
vast welquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:48 schreef Isabeau het volgende:
Misschien komt er ooit nog weer een moment dat je het meeste gewoon weer kunt eten zonder last van je buik te krijgen
Nauwelijks, we gingen net even boodschappen doen en ik ben eigenlijk best moe, Lein ook die zit bovendien net in een rottige tijd van de maand zeg maarquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:42 schreef DarkElf het volgende:
en al bijgekomen van jullie woeste tuinopruimavonturen kaas?
2 kg grote of 2 kg kleine mosselen maakt niet uit toch?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:56 schreef PdeHoog het volgende:
Pancetta-soep staat op te warmen as we speakPistoletje erbij met forelsalade en daarna op de fiets richting de binnenstad. Collega staat ergens een kookdemo te geven. ff kijken en proeven natuurlijk
Vanavond heb ik 2 kg mosselen voor mezelfEn dan nog de grote variant ook
Gewoon....in de panquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef FutureFairytale het volgende:
eetse alvast. hoe ga je ze bereiden?
Niet echtquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:57 schreef DarkElf het volgende:
lekker beetje uitpuffen dit weekend dus?
aha das niet uitpuffen nee!quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Lein moet werken, morgen ook. Ik ga vandaag opruimen en schoonmaken, vanavond trappistenbier drinken met een vriend van me, morgenochtend een wedstrijdje rijden op de club en 's middags nog wat hobby-en.
zoiets bedoel ik jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je gaat ze vast koken met een wortelje en een preien dan biertjes en friet erbij
![]()
![]()
drink je niet teveel vnv!quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Lein moet werken, morgen ook. Ik ga vandaag opruimen en schoonmaken, vanavond trappistenbier drinken met een vriend van me, morgenochtend een wedstrijdje rijden op de club en 's middags nog wat hobby-en.
is aanmaaklimonadequote:Op zaterdag 11 september 2010 15:31 schreef kaasplankje het volgende:
vlierbessenlimo? nooit geproefd, klinkt spannend
Ja, nee, neequote:Op zaterdag 11 september 2010 15:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je gaat ze vast koken met een wortelje en een preien dan biertjes en friet erbij
![]()
![]()
Zelf makenquote:Op zaterdag 11 september 2010 15:26 schreef DarkElf het volgende:
ik heb vlierbloesemlimonade, dat vind ik zo lekkerkan het alleen maar bij de natuurwinkel vinden voor een belachelijke prijs...
iemand een helder idee waar ik t voor een normale prijs zou kunnen vinden?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:05 schreef DarkElf het volgende:
ah de 22ste, ben benieuwd.
zat mij te bedenken, wat is er de 22ste?? maar dan moet ik naar de nefroloog.
Oeps....vast niet meer eetbaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en herinner je je nog dat ik appelflappen aan het maken was met bladerdeeg? Ik ook dus. Net(na 4 uur in de oven...)
Heb je wel een oven? Goed marineren en vervolgens een uur of 2-3 in de oven op 150-175 gr.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:35 schreef Grrommit het volgende:
Hoi,
Ik wil spareribs maken door ze gewoon te bakken in een pan. Want ik heb hier geen bbq, en ik had trek in spareribs. Ik heb alleen geen idee hoelang ze moeten en op hoog/laag vuur. Weet iemand hier dat?
Nee bedankt juistquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:30 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en idd Isa, wat stom van mij dat ik niet eens naar je oog gevraagd had tijdens de Bloezzemeet
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:48 schreef Isabeau het volgende:
De appelflappen zijn idd niet meer eetbaar
Ze waren al voor gemarineerdquote:Op zaterdag 11 september 2010 17:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je wel een oven? Goed marineren en vervolgens een uur of 2-3 in de oven op 150-175 gr.
Gezelligquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Helaas moet ik vannacht werken, maar ik kom graag een keer mosselen eten
Dat kan wel ff durenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:00 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Ze waren al voor gemarineerd. Bij de C1000 gehaald. Ik ben totaal geen kok maar ik moet nu 3 weken voor mezelf koken en ik wilde wel at lekkers. Heb het toch maar in een pannetje gegooid en op half vuur gedaan.
De marinade is ontzettend smerig.
Inderdaad al voorgegaard. Merk wel dat nu ik zelf kook ik eigenlijk alleen maar vlees eet en dat ik gewoon behoefte heb aan groenten en fruit.. Maar de enige groente die ik klaar kan maken zijn worteltjes en boontjesquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan wel ff durenHoewel...vermoedelijk zijn ze ook al voorgegaard.
Dat vermoed ik ook jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan wel ff durenHoewel...vermoedelijk zijn ze ook al voorgegaard.
Als je wilt kun je echt wel meer klaar maken dan dat, zo ingewikkeld is koken nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:06 schreef Grrommit het volgende:
[..]
. Maar de enige groente die ik klaar kan maken zijn worteltjes en boontjesen daar heb ik ook niet elke dag zin in.
Er zijn potjes te verkrijgen in de supermarktquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:06 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Inderdaad al voorgegaard. Merk wel dat nu ik zelf kook ik eigenlijk alleen maar vlees eet en dat ik gewoon behoefte heb aan groenten en fruit.. Maar de enige groente die ik klaar kan maken zijn worteltjes en boontjesen daar heb ik ook niet elke dag zin in.
Sperziebonen & de combo van doperwten/worteltjes liggen hier vaak wel op voorraad in de vriezerquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Diepvries groentes zijn ook makkelijk, lekker en gezondDesnoods zo'n zak om in een koekenpan te roeren.. beter dan niets toch?
Ja, graag gedaan hequote:Op zaterdag 11 september 2010 17:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee bedankt juistIk moet al de hele tijd uitleggen hoe het er mee is en het antwoord is steeds: het gaat langzaam vooruit.
De appelflappen zijn idd niet meer eetbaar
Ik vind Indiaas eten ook altijd zo goddelijk ruikenquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Kip biryani staat in de oven en het ruikt nu al zo hemels door de garam masalaJummiedehummie
Het staat denk k op de verpakking.quote:Op zaterdag 11 september 2010 18:47 schreef Grrommit het volgende:
Potjes vind ik meestal niet lekker.. Maar diepvries is een goed idee inderdaad! Aardappeltjes kan ik nog wel koken, maar dat zie ik meer als vezel dan als groente. Meer in de catagorie brood/rijst/pasta.
Maar hoe maak je diepvries groenten dan? gewoon in een pannetje met water?
Nou dit smaakte anders weer heerlijkquote:Op zaterdag 11 september 2010 18:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind Indiaas eten ook altijd zo goddelijk ruiken
De smaak vind ik dan weer niks
Waarschijnlijk omdat je Indiaas ook lekker vindtquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou dit smaakte anders weer heerlijk
Heb er niet zo heel veel ervaring mee, maar een goede curry of iets met garam masala vind ik wel lekker jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je Indiaas ook lekker vindt
quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Het is spierwit, superzacht en lang zo zoet niet als honing uit de winkel
- Indiaas (behalve warm naanbrood)quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:31 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn maar weinig cuisines die ik niet lekker vind op de wereld
Wat aan de shoarmakruiden vind je niet lekker? De cardemom?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
- Indiaas (behalve warm naanbrood)
- Alles waar van die shoarmakruiden inzitten (dus ook de kipschotels bij de shoarmaboer)
Maar dat is juist heel erg lekker! Het is wel zoet, maar niet mierzoet.quote:
Dat weet ik eigenlijk niet. De kruiden is namelijk de reden dat ik echt geen shoarma lust en omdat iedereen dan wil dat ik iets anders eet bij de shoarmatent ben ik erachter gekomen dat ze de kipgerechten met dezelfde kruiden maken en die vind ik dus ook niet lekker.quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Wat aan de shoarmakruiden vind je niet lekker? De cardemom?
Nee! We gaan zo nog naar een vriend op visite, dus dat wordt m vandaag niet! Morgenavond wel denk ikquote:
Sam go.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:er loopt hier ineens een enorme dikke spin door de kamer. Eigenlijk vind ik het onzin het eng te vinden maar vind het stiekem toch
Thijs go.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee!!! De spin rende heel snel weer onder de bank toen Thijs bewoog
Ik stond op om voor Sam een koekje te pakken om hem aan te moedigenquote:
DOEN !quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:24 schreef borisz het volgende:
West wing dit west wing dat. Moet ik daarvan een Seizoen binnen trekken?
Mijn twitter timeline is ook westwing dit en west wing dat.
TV is voor mij Sport & Actualiteitquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
DOEN !
Ken je de serie écht niet?
Jammer daarmee had je de ellenlange zomervakantie goed vermaakt.
Heb je dat nog niet gedaan dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:24 schreef borisz het volgende:
West wing dit west wing dat. Moet ik daarvan een Seizoen binnen trekken?
Mijn twitter timeline is ook westwing dit en west wing dat.
Neequote:Op zaterdag 11 september 2010 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je dat nog niet gedaan dan?Ga jij eens heeeeeeeeeeel snel kijken
Tim Kuikquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:00 schreef borisz het volgende:
Werkse Isa.
Nou Geertje pakte het slim in zijn speech. We kunnen rustig doorlopen. Beetje op de gevoelens inspelen. Reagan aanhalen en verder weinig bijzonders zeggen. Alleen zijn idee van vrijheid is niet mijn idee van vrijheid.
[..]
Nee. Ik ga even bij Tim Kuik langs en sleep het binnen
.
Werk zequote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werk zeIk moet zo eens aan een sachertorte beginnen geloof ik
Een aanraderquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:55 schreef LieLie het volgende:
volgend jaar gaan we misschien naar oostenrijk en hongarije en dan wil ik ook bij Hotel Sacher de echte eten
Ik ben er nog ja! Maar jij bent nu vast al onderweg naa huisquote:Op zondag 12 september 2010 02:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa ben je er nog?groetjes vanuit Markelo. Ga straks terugrijden
Heb je wel een paar dagen vrij om op orde te raken?quote:Op zondag 12 september 2010 07:35 schreef flying-dutchman het volgende:
Goedemoggels
Zo meteen weer verder, als de heren wakker worden. Zal nog wel even duren want zullie kunnen wel uitslapen
helaas is dit zo de hele zomervakantie al geweest en nu had ik gehoopt dat het drukker zou worden maar het is nog rustiger. zonde van zo'n prachtige discotheek met 11 zalen. ze zeggen dat het in oktober drukker moet worden omdat dan de tentfeesten er niet meer zijn. ik hoop het want anders ben ik bang dat ze failliet gaan net als vele discotheken in het oosten van NLquote:Op zondag 12 september 2010 06:46 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, was dat zo slecht bezocht dan? Dat lijkt me ook raar dansen
denk aan de dag dat je klaar bent en op de bank gaat liggen en NIETS doetquote:Op zondag 12 september 2010 07:35 schreef flying-dutchman het volgende:
Goedemoggels
Zo meteen weer verder, als de heren wakker worden. Zal nog wel even duren want zullie kunnen wel uitslapen
nu ben ik benieuwd en wil ik ook proevenquote:Op zondag 12 september 2010 07:27 schreef Windigo het volgende:
Mogge
De appelflapjes van gisteren zijn erg in de smaak gevallen, mn leraar heeft er zelfs 6 op gegeten, en ik moest beloven meer te maken voor zn verjaardag
haha oh werkt je man/vriend als visser of bij de marine of iets?quote:Op zondag 12 september 2010 08:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je wel een paar dagen vrij om op orde te raken?
Dat begrijp ik niet uit je posts.
Oh wat een bere eind rijden is dat, FFT.
Vanuit regio Utrecht vind ik het al een ramp voor de 1-2 x per 2 jaar dat ik in Markelo moet zijn overdag.
Mn.X is schipperen vandaag dus in mijn eigen tempo eens voorbereiden aan koffers en geregel.
In ieder geval liggen er 5 boeken klaar voor in de koffer en eentje in mijn rugzakje voor het reizen.
De collectebussen komen binnen van het KWF.
In één bus zat een zakje met 2 x 50 euro !
Sowieso is de opbrengst 100% hoger den de gemiddelde bus in Nederland.
Oh wacht, wij brengen het gemiddelde omhoog daardoor !tis vroeg voor de zondag.
Tijd zat. Werk is toch maar halve dagen ofzoquote:Op zondag 12 september 2010 08:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je wel een paar dagen vrij om op orde te raken?
Dat begrijp ik niet uit je posts.
Oh wat een bere eind rijden is dat, FFT.
Vanuit regio Utrecht vind ik het al een ramp voor de 1-2 x per 2 jaar dat ik in Markelo moet zijn overdag.
Mn.X is schipperen vandaag dus in mijn eigen tempo eens voorbereiden aan koffers en geregel.
In ieder geval liggen er 5 boeken klaar voor in de koffer en eentje in mijn rugzakje voor het reizen.
De collectebussen komen binnen van het KWF.
In één bus zat een zakje met 2 x 50 euro !
Sowieso is de opbrengst 100% hoger den de gemiddelde bus in Nederland.
Oh wacht, wij brengen het gemiddelde omhoog daardoor !tis vroeg voor de zondag.
Als je mooi weer wilt moet je niet naar Schotland gaanquote:Op zondag 12 september 2010 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
Weersvoorspellingen voor Schotland zijn ook niet helemaal je-van-het voor de komende 14 dagen
Alle grote discotheken hier in de buurt bestaan nog zover ik weet.quote:Op zondag 12 september 2010 09:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hoop het want anders ben ik bang dat ze failliet gaan net als vele discotheken in het oosten van NL
Bruine golfquote:Op zondag 12 september 2010 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen!
P, wisselvallig weer is niet perse slecht toch? FF, jammer dat t zo leeg was in die discotheek...
kaas ligt weer te slapen, die was vroeg opgestaan om te gaan wielrennen maar al die biertjes van gister zijn verkeerd terecht gekomenIk dacht gister toen ik thuis kwam al dat t niks zou gaan worden met het fietsen en ik had ook gelijk. Na een halve kop koffie kwam hij de trap op rennen om de wc te gebruiken
Ik werd er nog wakker van ook
Bruynzeelquote:Op zondag 12 september 2010 10:13 schreef flying-dutchman het volgende:
Begin alleen nu al te ergeren aan de keuken en die wil ik toch maybe wel snel gaan vervagen. Binnenkort maar eens wat ontwerpen ofzo laten maken bij bruynzeel enzo
Een mooie keuken verhoogd je kookgenot. Vooral als het een keuken met goede apparatuur is. En een vaatwasserquote:Op zondag 12 september 2010 10:13 schreef flying-dutchman het volgende:
Begin alleen nu al te ergeren aan de keuken en die wil ik toch maybe wel snel gaan vervagen. Binnenkort maar eens wat ontwerpen ofzo laten maken bij bruynzeel enzo
Op dat soort momenten kun je je zo heerlijk beroerd voelenquote:Op zondag 12 september 2010 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen!
P, wisselvallig weer is niet perse slecht toch? FF, jammer dat t zo leeg was in die discotheek...
kaas ligt weer te slapen, die was vroeg opgestaan om te gaan wielrennen maar al die biertjes van gister zijn verkeerd terecht gekomenIk dacht gister toen ik thuis kwam al dat t niks zou gaan worden met het fietsen en ik had ook gelijk. Na een halve kop koffie kwam hij de trap op rennen om de wc te gebruiken
Elektrische platen, omfgquote:Op zondag 12 september 2010 11:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een mooie keuken verhoogd je kookgenot. Vooral als het een keuken met goede apparatuur is. En een vaatwasserEn een echt gasfornuis, niet dat geëtter met elektrische kookplaten *huiver*
Hij ligt lekker te snurken, dus hij zal weinig voelenquote:Op zondag 12 september 2010 11:24 schreef TAV74 het volgende:
Op dat soort momenten kun je je zo heerlijk beroerd voelen. Niet dat ik dit ooit meemaak natuurlijk
Maar vanmiddag zou het beter worden!quote:
ik ken er al 4 in het oosten die het niet gered hebbenquote:Op zondag 12 september 2010 11:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alle grote discotheken hier in de buurt bestaan nog zover ik weet.
ik had em gister nog zo gewaarschuwd voor de drankquote:Op zondag 12 september 2010 11:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Goeiemorgen!
En chickies hosselen. Als ik the interwebs moet gelovenquote:Op zondag 12 september 2010 12:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, gaan mensen nog naar disco's om te dansen? Tegenwoordig is het toch meer kroeghangen en een beetje onhandig bewegen met een glas in je hand?
precies, of tentfeesten.quote:Op zondag 12 september 2010 12:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, gaan mensen nog naar disco's om te dansen? Tegenwoordig is het toch meer kroeghangen en een beetje onhandig bewegen met een glas in je hand?
Ik ben nog nooit naar een disco geweest om te dansen geloof ik. Vroeger hing ik er wel vaak rond omdat de halve streek hier er te vinden was. Maar eigenlijk was het gewoon kroeghangen met harde muziek op de achtergrond.quote:Op zondag 12 september 2010 12:06 schreef Stereotomy het volgende:
Het was Monumentendag.quote:Op zondag 12 september 2010 12:04 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom was je daar Krak?
Oh en ik heb op jouw aanraden dennenknop siroop gekochtGeen idee of het werkt maar het is wel lekker.
Het wordt hier wat lichterquote:
Lekkerder dan Sachertorte?quote:Op zondag 12 september 2010 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt hier wat lichterIk ga zo even naar Appie, wat spul halen om muffins te bakken. Is nog lekkerder ook dan Sachertorte
Ja. Sachertorte is lekker, maar appelkaneelmuffin is lekkerderquote:
Brem zou ik niet snel doen, zijn de bloemen niet giftig?quote:Op zondag 12 september 2010 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Wisten jullie dat je de aller jongste dennenknoppen prima kunt eten? Bijvoorbeeld in een salade als smaakmaker. Je moet er wel van houden hoor, en echt de kleinste knopjes nemen, het is snel erg bitter.. Maar het kan![]()
(net als de gele bloemen van de brem.. en zo zijn er meer..)
Klinkt ook lekker! Maar ik houd meer van chocolade. Heb je weleens walnoten bij de jam gedaan, dat vind ik heerlijk!quote:Op zondag 12 september 2010 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Sachertorte is lekker, maar appelkaneelmuffin is lekkerder
Nee, is niet giftig (als het goed isquote:Op zondag 12 september 2010 12:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Brem zou ik niet snel doen, zijn de bloemen niet giftig?
Je kunt idd heel veel bloemen eten. Die van komkommerkruid vind ik spectaculair, heel blauw!
En zo'n survivaltype op tv maakt ook thee van sparreknoppen, schijnt gezond te zijn.
Oh gezellig! En over 12 jaar naar de eerste communie, bereid je maar vast voor!quote:Op zondag 12 september 2010 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, we gaan zo naar de kerk![]()
Sinds ik hier woon loop ik er de deur plat..
(avondwakes, trouwerijen, doopfeestjes.. ik zal het weten ook, dat ik in een katholiek bolwerk terecht ben gekomen
)
Gelukkig duurt zo'n doop niet zo lang en is het daarna gezellig borrelen bij de opa en oma van de 2 kindjes
Katholieken hebben een pastoor en die is niet getrouwd....quote:Op zondag 12 september 2010 12:32 schreef Anthraxx het volgende:
Heb je al de dominee's vrouw aan de deur gehad met de vraag of je de kerk wilt sponsoren Sunny?
Dat is dan geen sachertorte meer hequote:Op zondag 12 september 2010 12:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Klinkt ook lekker! Maar ik houd meer van chocolade. Heb je weleens walnoten bij de jam gedaan, dat vind ik heerlijk!
Heeeee ouwe zieke fietstertquote:
quote:Op zondag 12 september 2010 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is dan geen sachertorte meer he![]()
Whatever. Heb je al iemand aan de deur gehad voor geld?quote:Op zondag 12 september 2010 12:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Katholieken hebben een pastoor en die is niet getrouwd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |