SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lielie, gister zag ik een meisje met jouw jurk aan! Met zwarte leggings!Confidence through competence
duurde ook al zo langquote:
Bunnaheffenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:39 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en hoe spreek je het dan uit
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:42 schreef Stereotomy het volgende:die van lielie is met korte mouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lielie, gister zag ik een meisje met jouw jurk aan! Met zwarte leggings!
![]()
Utrechtquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
Flying, als je een houtskool bbq hebt, wordt het sate. Als je geen bbq hebt ook, die neem ik wel mee. Waar ga j wonen trouwens?
wil jij gaan bbqen op mijn mini balkon?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:44 schreef krakkemieke het volgende:
Flying, als je een houtskool bbq hebt, wordt het sate. Als je geen bbq hebt ook, die neem ik wel mee. Waar ga j wonen trouwens?
Het is hier gezellig en sportief. En iedereen heeft steun aan de meelevende iederenen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
Hoe is het hier? Ben lang niet geweest
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
Hoe is het hier? Ben lang niet geweest
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
shit hee, iddquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
HoiTijd om te gaan maffen zo denk ik
Utereg is te bereizen. Ja, ik heb een kleine bbq.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wil jij gaan bbqen op mijn mini balkon?
Solly!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
bijna dan
Adem in..... Adem uit....quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:47 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
shit hee, idd
morgen idd boel te doen
maar ben nog wat te pumped :|
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb jou toch al gevonden hier
Het is ook meer een peer-jurkje dan een appel-jurkjequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar ik had dus drie posts onder die van jouw al gereageerd.
en vind m nog steeds bij mezelf charmanter, ondanks haar zo te zien wat dunnere benen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is ook meer een peer-jurkje dan een appel-jurkje
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is ook meer een peer-jurkje dan een appel-jurkje
nu 5 setpuntenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Shit zeg! Stond Clijsters 5-2 voor in 2e set, is het nu tie-break![]()
Borisz kijk je ook?
Ah klinkt goedquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is hier gezellig en sportief. En iedereen heeft steun aan de meelevende iederenen.
Ho Sunnyquote:
Jou volg ik op twitterquote:
USopen is de grandslam die ik het minst heb gevolgdquote:
Trusten!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:58 schreef LieLie het volgende:
nu moet ik slapen, morgenochtend nog werken.
Slaap lekker allemaal!
quote:
Clijsters heeft gewonnen? Ik snap maar weinig van die puntentelling...quote:
eigenlijk vind ik dat soort grapjes heel flauw, maar deze is wel heel schattigquote:
Bij de drogist kan je dennensiroop en dennensnoepjes kopen. Die helpen mij om geen bronchitis te krijgen. Je kan ook essentiele dennenolie kopen bij de natuurwinkel. Dat kan ook helpen. Bakje warm water met 3 druppels olie naast je bed als je gaat slapen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:00 schreef Stereotomy het volgende:
Morgenmiddag werkbespreking met collegae in TilburgDus ik ook slapen.
Opkomende bronchitis ook, kan ik niet gebruiken.
ik ook. nu is je kans!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef borisz het volgende:
[..]
USopen is de grandslam die ik het minst heb gevolgd. NOg niets live gezien.
nee de 2e set alleen. was erg spannend en liep gek.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Clijsters heeft gewonnen? Ik snap maar weinig van die puntentelling...
Denneolie die je inademt levert geen calorieen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Dennen? Ik wil dat wel proberen.
Ik heb een halve zak kokindjes opgegeten vandaag, lekkere drop is dat.
Carrrrrbs.
Ik ben maar een huisvrouw hoor en ik kan het mis hebben. Maar ik heb gehoord dat veel slikken het beste helpt bij keelpijn. Jouw lidocaine spul klinkt als plaatselijke verdoving en dus symptoombestrijding?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb (nog) geen last van vastzittend slijm, broomhexine is dan ook mijn eerste keuze. Noscapine bij prikkelhoest. Momenteel lidocaïnehydrocholoride voor keelpijn.
Ja, want de infectie is al onderweg en momenteel is er niet veel aan te doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben maar een huisvrouw hoor en ik kan het mis hebben. Maar ik heb gehoord dat veel slikken het beste helpt bij keelpijn. Jouw lidocaine spul klinkt als plaatselijke verdoving en dus symptoombestrijding?
Hm,ik ga ook medicijnen studeren. Dan krijg ik ook pijnstilling als ik een infectie ga krijgen..... Dus zeker als ik een infectie heb!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, want de infectie is al onderweg en momenteel is er niet veel aan te doen.
oh Clijsters die voorstond en zelf de hele game verpest door 4 hele stomme fouten op rij te makenquote:
Dat is balen. Heeft ze finale stress ofzo?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh Clijsters die voorstond en zelf de hele game verpest door 4 hele stomme fouten op rij te maken![]()
nu is het echt te spannend
denk het. maar ze heeft bijna de wedstrijd op zakquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is balen. Heeft ze finale stress ofzo?
ik vind Venus top hoor. altijd leuker gevonden dan Serena. maar nu ik haar in het publiek zie zitten is ze (ineens) heel knap?quote:
denk het welquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:43 schreef krakkemieke het volgende:
Slaap lekker FF! Dat lukt vast!
Qua spel wel maar verder blijven het een stel kreunende manwijven.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind Venus top hoor. altijd leuker gevonden dan Serena. maar nu ik haar in het publiek zie zitten is ze (ineens) heel knap?
Ja ik ga ook proberen te slapen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk het welga je ook bijna slapen?
Diegene die nu Clijsters interviewt heeft helemaal geen tiet
erg he.. Sjarapova vind ik helemaal zo ergquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Qua spel wel maar verder blijven het een stel kreunende manwijven.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja ik ga ook proberen te slapen.
Ga eens slapen joh, jij dansbeest!![]()
Trusten!
NLdance is een groot exportproduct om trots op te zijn. Jean dan wat minderquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:47 schreef FutureFairytale het volgende:
zoo.... hoeveel heeft Jan (DJ Jean) betaalt om gedraaid te worden tijdens de US Open?![]()
is zo. erg leuk! maar idd Jean, gekke nepdjquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:50 schreef borisz het volgende:
[..]
NLdance is een groot exportproduct om trots op te zijn. Jean dan wat minder. Maar wat wij in de top afleveren qua DJ's Om te beginnen met Tiesto, Armin & Ferry. Daaronder zit een hele grote groep DJ's die goed kunnen draaien en goede muziek afleveren.
Dat ja, lig al een uur wakker te liggen in besquote:
Dj Jean is geen nep Dj, alleen hij had al 5 jaar met pensioen moeten gaan. Net zoals mentale Theoquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is zo. erg leuk! maar idd Jean, gekke nepdj![]()
welterusten!!
mijn lijf is actief, maar mijn hoofd is moe..hmm..wat te doen...
nou ja.. ik ga maar slapen want morgen wil ik nog over de braderie lopen![]()
(waarschijnlijk zwaai ik naar mezelf, want iedereen ligt al
)
omkoperij; I like itquote:Op zaterdag 11 september 2010 07:21 schreef Windigo het volgende:
Zo, zelfgemaakte appelflappen staan in de oven heerlijk te geuren
Eventjes symphatie winnen op mn nieuwe opleiding
Sterktequote:Op zaterdag 11 september 2010 07:33 schreef flying-dutchman het volgende:
om 9 uur maar weer verder met inpakken
en straks natuurlijk weer huilen met de pet op als stomstom Amersfoort uitspreekt als Ammersfoortquote:
Dat heb ik nog nooit meegemaakt? En ik woon al 23 jaar in Amersfoortquote:Op zaterdag 11 september 2010 07:59 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en straks natuurlijk weer huilen met de pet op als stomstom Amersfoort uitspreekt als Ammersfoort
wist ik,quote:Op zaterdag 11 september 2010 08:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt? En ik woon al 23 jaar in Amersfoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |